KleurlenzenKopen.nl

dag kunt dragen!
8,5

• Esther van den Dool
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

Heel tevreden, lenzen zitten goed en snelle levering

• Vd kooij
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

• Hoe beoordeel je KleurlenzenKopen.nl?

• K
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

Ik heb lenzen 5 dagen geleden besteld ze zouden binnen 3 werkndagen komen tot zaterdag en heb nog niks gekregen zelf geen mail dat ze verstuurd zijn

• Samara Landman

Mooie lenzen, snel geleverd

• Natasja Rademakers
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

Ik had glimmer lenzen in groen en zilver besteld maar ze glinsteren helemaal niet en ik denk dat ze beschadigd zijn want ze zitten niet goed en mijn ogen gaan pijn doen terwijl ik lenzen gewend ben. Ook het feit dat retourkosten zelf betaald moeten worden vind ik een slechte service .

• Yasmine Weide
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

Ik heb meteen aan twee ogen oogontsteking gekregen.

• Peter Van Drunen
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

Mooie lensen kan alleen nergens vinden hoe lang je ermee kan doen

• YBM Chaigneau
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

Snel, goed verpakt. Ziet er goed uit

• Marina Brouwer
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

Ik had bij jullie op de site glitter lenzen gezien, besteld en eenmaal thuis kon je niet goed zien vanuit het potje of er glitters op zaten.
    Dus ik moest ze wel in doen en nee het zijn gewoon grijze lenzen oke je moet heeeel veel moeite doen wil je iets van een glitter zien.
    Ik begrijp dat ze dan niet terug gestuurd kunnen worden, maar ik zou een kortingsbon krijgen omdat het tegen viel die ik niet gehad heb. erg jammer. ik vind wel dat de foto met de lens aangepast mag worden.

• Ad Zeevaarders
    Review voor KleurlenzenKopen.nl

Ontvangstbevestigingen en dergelijke kwamen in spamfolder terecht. Lenzen waren kwalitatief niet in orde en deden pijn om te dragen; getest op mezelf en twee anderen.