KliederZ
KliederZ is een jong en ambitieus bedrijf. Altijd op zoek naar de laatste trends en kwalitatieve producten die het leven van vooral jonge kinderen en ouders leuker maken. KliederZ is een idee van twee jonge ouders. Hun droom is om de hipste slabben van Nederland te verkopen en daarnaast een mooie aanvuling te bieden op het gebied van eten en drinken. Eten en drinken mag een feestje zijn. Een moment van samenzijn, een moment van bewust en mindfull genieten.

KliederZ biedt als Nederlandse onderneming een breed pakket producten aan, voor particulieren en bedrijven. Wij streven naar een ultieme shopervaring: een blije klant, vanaf het bestellen tot het aan het uitpakken van het pakketje.
9,9

• Annelie Horinga-Hummel

Snel in huis

Antwoord van KliederZ

Hoi Annelie, bedankt voor je review! Veel plezier met je lange mouwslabben!
    Vriendelijke groet, Rogier - KliederZ

• Ellen
    Geverifieerde klant van KliederZ

Duidelijke communicatie, snelle levering en leuke, mooie slabbertjes. Ik zou zeker nogmaals bestellen.

Antwoord van KliederZ

Hoi Ellen, wat leuk om te horen! Wij doen ons best om service altijd op 1 te hebben staan en zo te zien kun jij dat ook goed waarderen... Fijne dag en veel plezier met de puntslabbetjes.
    Groeten Rogier - KliederZ.nl

• Hoe beoordeel je KliederZ?

• Stefanie Nauwelaerts
    Geverifieerde klant van KliederZ

Vlot, uitstekende kwaliteit van producten, prima prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke en persoonlijke service.

Antwoord van KliederZ

Hoi Stefanie, dankjewel voor je leuke review! Erg fijn om te horen en ik ben blij dat je cadeautje goed is ontvangen... Fijne dag gewenst.

• Rita Oving-Miedema
    Geverifieerde klant van KliederZ

Perfect product en ook nog Nederlands.

Antwoord van KliederZ

Hoi Rita, super leuk! dankjewel voor je review en goed om te horen dat je lange mouwslabben al direct zo goed bevallen! Hopelijk tot een volgende keer!
    Vriendelijke groet, Rogier - KliederZ.nl

• marina weemaes
    Geverifieerde klant van KliederZ

Snelle levering, goede kwaliteit en leuke extra werd meegeleverd. Big fan!!!

Antwoord van KliederZ

Hoi Marina, wat fijn om te horen en leuke review! Wij wensen je veel plezier en gemak met de mouwslabben en bovenal veel vlekken van plezier!
    Fijne dag!
    groet Rogier - KliederZ.nl

• Klaartje De Leeuw

Prima en snelle verzending

Antwoord van KliederZ

Hoi Klaartje, dankjewel voor je review op KliederZ.nl, wij wensen je veel plezier met je lange mouwslabben. Fijne dag!
    Groeten Rogier - KliederZ

• lindsay Korse
    Geverifieerde klant van KliederZ

Snelle levering. Vandaag voor het eerst mijn slab met mouwen geprobeerd. In 1 woord super! Kleding blijft schoon. Geen gedoe meer met doeken en slabbetjes wassen. Heerlijk!

Antwoord van KliederZ

Hoi Lindsay, wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent!! Ja de lange mouwslabben bieden echt een uitkomst bij kliederende kinderen!
    Geniet er van! Vriendelijke groet, Rogier - KliederZ.nl

• gerlien Griffioen
    Geverifieerde klant van KliederZ

Snelle levering en mooi produkt

Hoi Gerlien,

Dankjewel voor je positieve review! Leuk om te horen dat de bandana bibs zo goed bevallen. Veel plezier ermee!

• Anneloes van Kamp

Fijne en snelle service!

Hoi Anneloes,
    Wat fijn om te horen dat de set lange mouwslabben zo goed bevallen! Wij wensen je veel plezier ermee en dankjewel voor je review!

• Fardau Muller
    Geverifieerde klant van KliederZ

Goede klantenservice! De zending was vertraagd bij PostNL. Rogier hield netjes in de gaten of de bestelling wel bezorgd werd.

Antwoord van KliederZ

Hoi Fardau, wat fijn om te horen dat we je zo hebben kunnen helpen. Dankjewel voor je review! Wij wensen je veel plezier met de bandana slabbetjes. Fijne dag.
    Groet Rogier - Klantenservice KliederZ.nl