Klokkenconcurrent.nl

Klokkenconcurrent.nl

Klokkenconcurrent.nl is een gespecialiseerde klokken webshop met een groot aanbod kwaliteits klokken. Voor een klassiek en modern interieur zijn vele soorten klokken te vinden.

• Jongman
    Review voor Klokkenconcurrent.nl

Telefonische service was super. Zeer duidelijke instructies gekregen en de klok liep hierna prima.
    Zo'n nette en vriendelijke service is tegenwoordig uniek. Onze waardering: 10

• Lenie Staring
    Review voor Klokkenconcurrent.nl

De snelle en correcte levering, maar ook de geweldige service als klok door defect teruggestuurd moet worden en wij weer snel en correct een nieuwe ontvangen. Dikke tien voor dit bedrijf.

• Hoe beoordeel je Klokkenconcurrent.nl?

• Inge
    Review voor Klokkenconcurrent.nl

Tijdig, en super netjes verzonden. Top verpakt en zelfs batterij van de wekker was ingesloten. Blij verrast over deze super nette verzending!

• Sjef van den Bosch

genoeg keuze bij klokkenconcurrent

• Rita

• Wind
    Review voor Klokkenconcurrent.nl

duidelijke foto's en omschrijving, snelle levering.

• rinie

ruime keuze mooie modellen

• Steve

Goede service

• Gesink
    Review voor Klokkenconcurrent.nl

Ik nog nooit zon dureklok gekocht maar hij is nog geen tien euro waaed
    We hebben deze klokken in de sociaale werk plaats ook gemaakt goedkope baterij klokken geen cent waard

Antwoord van Klokkenconcurrent.nl

De geleverde klok beschikt over een slingeruurwerk van hoogwaardige Duits kwaliteit.

Daarnaast hebben wij de klant de mogelijkheid aangeboden om de klok naar ons te retourneren en het aankoopbedrag terug te betalen. Maar hier helaas geen reactie meer over ontvangen.

• Joop van Toledo
    Review voor Klokkenconcurrent.nl

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor de geweldige service incl. handleiding hoe ik te werk moest gaan. Gisteren een nieuw quartz uurwerk besteld, vandaag door Post NL afgeleverd en het vanmiddag gemonteerd. De klok loopt weer. Dit maak je tegenwoordig niet vaak meer mee. In één woord geweldig.