Knetter
Knetter is een kleurrijke cadeauwinkel met zoet café in Hengelo(O). Gezellig winkelen en smullen van ons huisgemaakte lekkers is een perfecte combi! Online kan je terecht in onze webshop met uitgebreid assortiment van woonaccessoires, de leukste kaarten, moois van het Deense merk Rice en veel meer.
postkaarten tassen
9,9
Filter 71 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 64 met beschrijving

• Rita Vledder
    Geverifieerde klant van Knetter

Snelle levering bestelling was dezelfde dag nog bezorgd nou woon ik in dezelfde stad maar dan nog top service👍🏻

• Marja
    Geverifieerde klant van Knetter

Snelle bezorging. Goed verpakt en er was lief een briefje bij gestopt.

• Hoe beoordeel je Knetter?

• Annemieke Admiraal

Top! Zoals altijd

• Paul
    Review voor Knetter

De leukste winkel van Hengelo. Persoonlijk creatief, lekker, gezellig, origineel, met oog voor milieu en zeer goede service.

• Marijke Jonker-Schouten
    Geverifieerde klant van Knetter

Laaiend enthousiast! Het pakket werd snel opgestuurd maar de verrassing bleek toen ik het openmaakte. Alle pakjes zorgvuldig en leuk ingepakt plus kaartje erbij. Ik raad deze winkel absoluut aan!

• Gertjan Tichelaar
    Geverifieerde klant van Knetter

Altijd vriendelijk, leuk assortiment, goeie koffie.

• Annemieke
    Geverifieerde klant van Knetter

Nergens kun je lekkerdere fudge krijgen!

• Julie
    Geverifieerde klant van Knetter

Snelle en persoonlijke levering. Alles heel leuk ingepakt

• marja doorakkers
    Geverifieerde klant van Knetter

Ik hou van deze winkel. De service is zo super geweldig. Ik vroeg of ze misschien 2 pakjes in konden pakken ivm kadootjes. Ze waren zelfs alle 3 apart ingepakt en als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een 2 euro munt terug voor teveel betaalde verzendkosten. I love it.

• Katty Cathalina
    Geverifieerde klant van Knetter

Snel geleverd. Leuk ingepakt. Schattige vogeltjes. De handgeschreven kaartje en hartsnoepjes maakten me blij. Bedankt.

• Christel
    Geverifieerde klant van Knetter

bestelling zoals verwacht, snel en accuraat. Vriendelijk personeel en leuk ingepakt. Werkt top

• Noor
    Geverifieerde klant van Knetter

Aller eerst is knetter dé winkel in Hengelo! Leuke spullen, lief personeel en heerlijke koffie met wat lekkers! Bestellen via de webshop is heel makkelijk en heel snel! Super fijne winkel!

• Nienke Koene-Brouwer
    Geverifieerde klant van Knetter

Het pakket werd snel geleverd en was netjes verpakt. De persoonlijke noot die erbij zit maakt de knetter leuke beleving helemaal af!!

• Anouk
    Review voor Knetter

Leuke en gezellige winkel waar je heerlijk koffie kunt drinken met wat lekkers erbij en een spelletje kunt doen. Altijd feest hier! Zekers met de leuke dames van Knetter die altijd in zijn voor een praatje.

• Brigitte
    Review voor Knetter

Mijn winkel voor kaartjes, cadeautjes, lekkers en altijd vrolijke vrouwen die je helpen

• Nienke Mekkelholt
    Geverifieerde klant van Knetter

Via Instagram zag ik een mooie kandelaar waar ik al even een oogje op had met hele fijne korting. Die heb ik toen zo snel mogelijk via de webshop van Knetter besteld en op een zelfgekozen moment opgehaald in de winkel. Thuis ontdekte ik een lief kleinigheidje onderin de papieren tas, mmmmmm! ❤️💛

• Marloes
    Geverifieerde klant van Knetter

Super leuke winkel, word je vrolijk van :-)

• Gerold Draai
    Review voor Knetter

Altijd lekkere zoete dingetjes voor bv bij de koffie. Of zoetigheden voor Sinterklaas en Kerst. Het zijn stuk voor stuk kleine kadootjes om op te eten 😋

• Nynke
    Review voor Knetter

Kleurrijke dames met een evenzo kleurrijk assortiment. Leuke cadeautjes om te geven òf zelf te houden.

• Esmee
    Review voor Knetter

Bedankt voor de service met mijn bestelling via de webshop.