Koffie Loods
Online shop welke koffie, thee , apparatuur en aanverwante artikelen aanbied aan de consumenten markt.
9,3

• Ton Plomp
    Review voor Koffie Loods

Scherpe prijs, vriendelijk personeel en service gericht.

• Robert
    Review voor Koffie Loods

Koffieloods komt de levertijden niet na. Dit doen ze niet 1x, maar vaker (vooral bij het bestellen van machines). Ze adverteren met een veels te krappe levertijd, om zodra je besteld hebt te mailen dat de levertijd 3 dagen later wordt dan oorspronkelijk geadverteerd.

• Hoe beoordeel je Koffie Loods?

• Jelle
    Review voor Koffie Loods

Goede service, snelle levering en vriendelijk personeel heel behulpzaam! Zeker een aanrader.

• Marianne
    Review voor Koffie Loods

Hartelijke ontvangst en prima uitleg over de koffiemachine die wij in de nieuwe showroom gekocht hebben.

• Felicia
    Review voor Koffie Loods

Snel geleverd, en goed advies qua koffiebonen gekregen via de chat. Wij zijn begonnen met het proefpakket koffie van costadoro. De costadoro blends zijn een echte aanrader vooral de 100% arabica! Wij zullen hier vaker bestellen.

• Bernard
    Review voor Koffie Loods

Goede prijs en correcte levering

• Korneel
    Review voor Koffie Loods

Ik heb er een Eureka Mignon Perfetto grinder gekocht aan een zeer goeie prijs. Toen na de snelle levering in België er een productiefout bleek te zijn, was ik erg onder de indruk door de klantenservice van Koffieloods. Vooral Vincenzo gaf me het gevoel er alles aan te doen om mij zo snel mogelijk een nieuwe grinder te bezorgen. Hij volgde elke dag op met Eureka en hield mij altijd op de hoogte.

Uiteindelijk zonder moeite een nieuwe grinder thuis gekregen van Koffieloods, zonder extra kosten. Echt top service! Grazie Vincenzo!

• Anthon
    Review voor Koffie Loods

Heerlijk koffie!! Ik heb de biologisch koffie respecto besteld en ik vind de kwaliteit van deze bonen echt super.