KoffieDrukker.nl

KoffieDrukker.nl

Koffiedrukker is dé specialist in bedrukte koffiemarketing en heeft het grootste assortiment koffiemarketing van Europa. Koffiemarketing is een van de meest effectieve soorten van reclame maken, puur en alleen bedoeld voor hot leads. Het vergroot je naamsbekendheid en laat je bedrijf groeien, een unieke vorm van marketing die Koffiedrukker door zijn gratis ontwerp, gratis logoservice en lage minimale afname bereikbaar maakt voor elk bedrijf.
Drukkerij Marketing Koffiemarketing

• Jolanda
    Review voor KoffieDrukker.nl

Er goed geholpen en prachtige kopjes met logo mogen ontvangen!

• Marcella
    Review voor KoffieDrukker.nl

Super service, snelle reactie!

• Hoe beoordeel je KoffieDrukker.nl?

• Mariska
    Review voor KoffieDrukker.nl

Goede ervaring met koffiedrukker gehad!

• Willem
    Review voor KoffieDrukker.nl

Prima partij met een mooi totaalaanbod. Zijn goed in wat ze doen.

• Cor Middelkoop
    Review voor KoffieDrukker.nl

Correcte service, vriendelijke mensen die (aan de telefoon) goed adviseren. Ook de snelle reactie en het nakomen van de afspraak heb ik als zeer prettig ervaren!

• Pim Brouwer
    Review voor KoffieDrukker.nl

Vriendelijke service, goed advies en nette levering van de partij. Onze contactpersoon Hilbert heeft de tijd genomen om ons idee te vertalen tot een mooi eindproduct.

• Jochem
    Review voor KoffieDrukker.nl

Super, van begin tot eind goed begeleid, professioneel geadviseerd over hoe ik het ontwerp het beste tot zijn recht kan laten komen. Bestellen ging vlot, volgens afspraak geleverd in een correcte verpakking. Bedankt en zeker tot een volgende keer!

• Lotte Ruiter
    Review voor KoffieDrukker.nl

Korte lijntjes, goed contact en goed geluisterd naar onze wensen en hier een passend ontwerp van gemaakt. Dik tevreden.

• Mike Verboom
    Review voor KoffieDrukker.nl

Super goed geholpen met advies, aanleveren van bestanden, proefdruk en de afhandeling. Fijn en snel persoonlijk contact met een glimlach. Top service!

• Patrik Bosch
    Review voor KoffieDrukker.nl

Supper service, zowel bij maken van je keuze als in afhandeling van uw order.

• Fred
    Review voor KoffieDrukker.nl

Hele fijne service en ruime keuze, ik zou koffiedrukker aanraden 🙂

• Patrick
    Review voor KoffieDrukker.nl

Snel en vooral professioneel geholpen. Deze gasten weten waar ze over praten! Telefoon wordt ook snel opgenomen, email wordt ook snel beantwoord.

• Wendy
    Review voor KoffieDrukker.nl

Snelle levering, realistische prijzen, goede kwaliteit en bovenal medewerkers die meedenken en met leuke suggesties komen, heel erg tevreden over de koffiebekers. Tevens advies en suggesties gekregen over een reclamebord op geborsteld aluminium. Na ons akkoord op de proefdruk zijn we sinds vandaag ook in het trotse bezit van een prachtig groot reclamebord, mooie kleuren, degelijk materiaal, kortom helemaal tevreden!

• Renée

super kwaliteit

• Fred Moes
    Review voor KoffieDrukker.nl

Erg veel keuze in mokken en koffiekopjes, maar door het goede meedenken/advies is het gemakkelijk om een goede keuze te maken :)
    Leuke gesprekken gehad met Hilbert erg goed meegedacht!!

Supersnel ontwerpjes in je mailbox.

• Collin

Goede ervaring gehad

• Christiaan
    Review voor KoffieDrukker.nl

Een ontdekking, enorm uitgebreid assortiment voor mijn zaak.

• Grafico

Goede ervaring.

• Brasserie Lekker
    Review voor KoffieDrukker.nl

Ivm covid-19 hadden wij snel bedrukte koffiebekers nodig. Het bestelprocces is echt supersnel en vlot verlopen

• Judith

Goede service!!!