Koffiemaatje

Koffiemaatje

Onderweg, op reis, op de camping of gewoon thuis, Koffiemaatje maakt het mogelijk om
overal te genieten van écht goede koffie
koffiemaatje koffiebonen koffie

• Marc de Best
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Leuk product, snel geleverd en zeer vriendelijke klantenservice.

Goedenavond Marc,
    Hartelijk dank voor de referentie en compliment. Fijn om te vernemen dat Koffiemaatje snel is ontvangen. Veel koffieplezier toegewenst. En mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Met vriendelijke groet, Youri

• Sinisa
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Ik had een mail gestuurd en kreeg al snel reactie via de mail. Vervolgens telefonisch gesprek gehad met Youri en die heeft mij uitstekend geholpen. Bestelling vervolgens geplaatst en kwam direct volgende dag binnen. Erg handig dit apparaat en scheelt veel geld met het koffie drinken bij de tank stations nu heb ik altijd het apparaat bij me en koffie is in een handomdraai gezet. Ik zou het iedere bouwvakker adviseren.

Beste Sinisa,

Bedankt voor je enthousiaste reactie! Leuk om jou telefonisch gesproken te hebben.
    Ik ben blij te horen dat DHL snel en efficiënt heeft afgeleverd, en ik hoop dat jouw nieuwe maatje je elke ochtend verwent met heerlijke kopjes koffie. Geen zorgen meer over tankstation koffie, en inderdaad, met 31 kopjes heb je de investering al snel terugverdiend. Geniet van je nieuwe werkplekgenoot en als er ooit nog vragen zijn, sta ik altijd klaar om te helpen. Een fijne zondagavond gewenst en nogmaals bedankt voor je feedback!

Met vriendelijke groeten, Youri

• Hoe beoordeel je Koffiemaatje?

• Erik Kamphuis

Top service!!!

Goedenavond Erik,
    Hartelijk dank voor schrijven van de review en mooie compliment!
    Een prettige avond toegewenst.

Youri

• Joke
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snel bezorgd en fantastisch apparaat

Beste Joke,
    Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat je de bestelling in goede orde en snel hebt ontvangen. Heel veel koffie-plezier toegewenst. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettige zondag toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• TP
    Review voor Koffiemaatje

Ben erg blij met koffiemaatje!
    Wat heerlijk om onderweg een kopje verse, echte koffie te kunnen drinken.
    Als je in de auto je koffiemaatje aanzet, ruikt het gelijk naar vers gemaakte echte koffie, alleen de geur is al geweldig!

Ook de service van koffiemaatje is goed, ik had wat vragen gesteld via Whatsapp, en binnen een paar minuten had ik al reactie.
    Het contact was erg vriendelijk en alles werd duidelijk beantwoord.

Bedankt Koeffiemaatje!

Goedenavond T.P.

Hartelijk dank voor de uitgebreide review en ook het compliment!
    Erg leuk om te lezen, dankjewel. Heel veel koffie-momentjes toegewenst met je maatje.
    Mochten er verder vragen zijn, je kent de weg. Fijne avond! Met vriendelijke groeten, Youri

• J.D. Severins
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snel geleverd. Loopt ook automatisch door als je hem u gedrukt houd om niet te verwarmen. Gebruik het voor Nespresso. Erg tevreden tot zover. :)

Goedenavond J.D. Severins,
    Onwijs bedankt voor het schrijven van een review! Leuk om te horen dat het DHL gelukt is om het snel af te leveren. En de kers op de taart, het Koffiemaatje goed bevalt. Heel veel koffieplezier toegewenst. Mochten er vragen- opmerkingen zijn, neem gerust contact op. Een prettig Paasweekend toegewenst. Groet, Youri

• Sonja Michels
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Luxe verpakt, zodat je hem er in kan opbergen. En snelle levering .top

Antwoord van Koffiemaatje

Beste Sonja, ontzettend bedankt voor het geven van dec review. Fijn om te horen dat het de draagbare koffiemachine van Koffiemaatje snel is geleverd en de verpakking gewaardeerd wordt. Mochten er vragen zijn, neem vooral contact op. Een prettig Paasweekend toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Jolanda de Jong
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Vanaf het bestellen met een vraag, ongeacht het late tijdstip, direct zeer prettig contact met Youri, advies en aanvullende informatie gekregen. Het apparaat functioneert prima en gaat mee op reis.

Beste Jolanda,
    Ontzettend bedankt voor het geven van de review! Leuk elkaar even gesproken te hebben.
    Heel veel koffieplezier met jouw nieuwe maatje toegewenst. Een prettige Pasen! Met vriendelijke groeten, Youri

• Erwin Harting

Zoals gewoonlijk perfecte service en zeer snelle verzending. Top Top Top

Beste Erwin,
    Ontzettend bedankt voor de review! Leuk om jou weer terug te zien in de digitale winkel =)
    Een prettig Paasweekend toegewenst. Groeten, Youri

• Nicolet Schillemans
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Super service! Vriendelijk en snel.

Goedenavond Nicolet,
    Onwijs bedankt voor de review en compliment! Een prettig Paasweekend toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Djouni Hondius
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Heel vriendelijk te woord gestaan en geholpentoen mijn bestelling niet lukte, ver buiten kantoortijden. Nu een heel tevreden gebruiker van mijn koffiemaatje!

Goedenavond Djouni,

Onwijs bedankt voor het geven van de review en compliment!
    Uiteindelijk allemaal gelukt met bestellen en nu in het bezit van een nieuw maatje. Geniet van de koffiemomenten en mochten er verder nog vragen zijn, je kent de weg =).
    Een prettige avond toegewenst. Groet, Youri

• Vahali
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Zeer snelle levering en een TOP produkt

Goedenavond Vahali,

Hartstikke bedankt voor het geven van de positieve feedback. Fijn om te vernemen dat je het Koffiemaatje snel hebt ontvangen. En niet geheel onbelangrijk, ook goed bevalt! Mochten er vragen zijn, schroom niet om contact op te nemen.

Een prettige avond toegewenst. Groeten, Youri

• Mira

Snelle en nette verzending

Goedenavond Mira,
    Dankjewel voor de referentie! Fijn om te vernemen dat DHL het pakket snel heeft weten af leveren.
    Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettige avond toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Corrie van Veen
    Review voor Koffiemaatje

Fantastisch apparaat. Ook een hele goede en snelle service. In het begin was mij niet alles duidelijk maar kreeg binnen een een half uur antwoord op mijn vragen. Zeer tevreden over aankoop en ook op de manier waarop ik geholpen ben.

Goedenavond Corrie,
    Onwijs bedankt voor het schrijven van de positieve feedback! Hopende heeft jouw man een geslaagde verjaardag gehad en voelde hij zich echt jarig die dag. Leuk om te horen dat het dus gelukt is met het zetten van een kop koffie.

Mochten er vragen- opmerkingen zijn, je weet me te vinden. Een prettige zondagavond toegewenst. Groeten, Youri

• Lucien

Goedenavond Lucien,
    Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat DHL het pakket snel heeft af kunnen leveren.
    Mochten er verder nog vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettige avond toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Lieve Deconinck
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snelle levering en degelijke kwaliteit

Beste Lieve,
    Hartelijk dank voor de referentie. Fijn om te weten dat de levering snel is gegaan. We zijn onlangs voor België overgestapt van Bpost naar DPD en dit is tot nu toe een zeer goede keuze geweest.
    Hele veel koffieplezier toegewenst. En mochten er vragen zijn, neme gerust contact op. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Youri

• Arjan H
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Zeer goede communicatie, vlotte verzending en een klein probleempje wat zeer snel verholpen werd, kortom super.
    En ook belangrijk: heerlijke koffie onderweg😃

Antwoord van Koffiemaatje

Beste Arjan, Dankjewel voor het geven van de positieve feedback en compliment! Geniet van de ritjes met jouw nieuwe maatje. Mochten er nog vragen zijn, je weet me te vinden. Een prettige zondagavond toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Arjan
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snel geleverd. Had een foutje gemaakt bij de bestelling die snel opgelost werd.
    Goede service is tegenwoordig niet vanzelfsprekend.

Beste Arjan,
    Dankjewel voor de review! Fijn dat het pakket alsnog snel geleverd is. En goed dat je mij had gecontacteerd om het adres aan te passen. Uiteindelijk dus allemaal gelukt =)
    Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Annemieke
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Mijn Koffiemaatje werd binnen 24 uur geleverd en heeft mijn verwachtingen in ruime mate overtroffen. Op de kwaliteit van het apparaat valt niets aan te merken en de koffie smaakt perfect. De temperatuur van de koffie is eveneens dik in orde. Ik heb dan ook zeker geen spijt van mijn aankoop.

Antwoord van Koffiemaatje

Beste Annemieke, hartelijk dank voor referentie. Goed om te vernemen dat je hebt Koffiemaatje binnen 24 uur hebt ontvangen! Blij om te horen dat het Koffiemaatje goed bevalt. Heel veel koffieplezier toegewenst met jouw nieuwe maatje. En mochten er vragen zijn, schroom niet om contact op te nemen. Prettige avond. Met vriendelijke groet, Youri

• Judith de Smit
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snelle levering. Makkelijk in gebruik. Goede service. Ook voor advies makkelijk te bereiken.

Goedenavond Judith,
    Hartelijk dank voor het geven van een review! Fijn om te vernemen dat het Koffiemaatje snel geleverd is. Ik wens jou veel koffie-drink-plezier toe met je nieuwe maatje. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettige zondagavond toegewenst. Groet, Youri