Koffiemaatje

Koffiemaatje

Onderweg, op reis, op de camping of gewoon thuis, Koffiemaatje maakt het mogelijk om
overal te genieten van écht goede koffie
koffiemaatje koffiebonen koffie

• Robert
    Review voor Koffiemaatje

Top apparaat en uitstekende (na)service. Uiterst gebruiksvriendelijk en lange batterijduur. Zorgt voor een heerlijk bakkie koffie onderweg. Onmisbaar in onze camper. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend en vooral de service is fenomenaal….een dikke 10+

Goedenavond Robert,
    Ontzettend bedankt voor het plaatsen fijn een review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de draagbare koffiemachine én de service! Dank daarvoor. Mochten er vragen zijn, hoor ik het graag. Een fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Frans de Jong
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Goed apparaat, razendsnel geleverd. In de mail nog een keer de link naar de gebruiksvideo gekregen. Prima. Aanbevelingswaardig.

Goedenavond Frans,
    Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de werking van de draagbare koffiemachine. Veel plezier met je nieuwe maatje toegewenst. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Youri

• Hoe beoordeel je Koffiemaatje?

• Fabienne Stans

👍super

Beste Fabienne,
    Hartelijk dank voor de review! Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Youri

• GJ Van Driel
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snel in huis, aardig en klantvriendelijk contact met het bedrijf

Goedenavond G.J. van Driel,
    Onwijs bedankt voor de positieve feedback. Fijn om te vermenen dat DHL het pakket snel heeft weten af te leveren.
    Hopende tot ziens! Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Een fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Jeffrey Gels

Goede prijs, snelle levering

Goedenavond Jeffrey,
    Ontzettend bedankt voor het plaatsen van een review! Fijn om te vernemen dat de koffie snel was geleverd. Hopende je weer terug te zien. Een fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Amber P.
    Review voor Koffiemaatje

Zeer vlotte correcte service!
    De Gran Maestro koffiebonen is een reden om zeker nog eens terug te komen!

Beste Amber,
    Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn om te horen dat de koffie van Gran Maestro goed in de smaak valt. Hopende tot ziens! Fijne avond. Met vriendelijke groet, Youri

• Danny Eechaut

goed toestel, zeer tevreden

Goedenavond Danny,
    Ontzettend bedankt voor de referentie! Leuk om te horen dat je tevreden bent.
    Mochten er vragen zijn, neem gerust even contact op. Een prettige avond toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Pieter Metz
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Koffie maatje XL besteld en volgende dag al geleverd. Gelijk uitgeprobeerd tijdens een uitgebreide dagwandeling. Werkt prima. Lekkere koffie waar je wil. Mooi, handig en niet te groot apparaat om in hard case mee te nemen!

Goedenavond Pieter,
    Bedankt voor het geven een mooie review! Fijn om te vernemen dat het pakket de volgende dag al door DHL afgeleverd. Ik wens jou vele mooie wandelingen toe met je nieuwe maatje. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijne zondagavond toegewenst. Groet, Youri

• Laura Meijer
    Review voor Koffiemaatje

Snelle levering, lekkere koffie.

Beste Laura,

Hartelijk dank voor jouw mooie review! Ik wens je veel koffieplezier toe en wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn!

Youri

• Rob
    Review voor Koffiemaatje

Ik als kritische koffie liefhebber ben super blij met mijn koffiemaatje , helaas liet ie me in de steek en heb contact gelegt met Youri van koffiemaatje , ik kreeg direct een antwoord .hij kwam met een ongelooflijk en fijne oplossing .Top Youri, Top Service.
    Youri Super bedankt

Beste Rob,
    Onwijs bedankt voor de leuke review en compliment! We wensen jou weer veel koffieplezier toe met je maatje. Fijn weekend. Groet, Youri

• VVerhulst
    Review voor Koffiemaatje

Een paar weken geleden kocht ik het koffiemaatje XL. In eerste intantie moest ik even goed kijken hoe het werkte, en werd de eerste koffie niet warm, maar toen ik hem door kreeg, werd ik erg enthousiast. We hebben hem meegenomen op vakantie naar Frankweg. Onderweg kon ik, mét het opearmen van het water, ongeveer 4 kopjes koffie maken voor de batterij leeg was, op ons vakantieadres met waterkoker heb ik de batterij niet leeg gekregen. Ben er blij mee!

Beste V. Verhulst,

Bedankt voor het geven van een referentie!
    Het kan inderdaad even wennen en doorkrijgen hoe de machine precies werkt. Je krijgt er vanzelf een handigheid in. Hierbij een pagina met tips om de draagbare koffiemachine optimaal te kunnen gebruiken: www.koffiemaatje.shop/gebruikerstips

Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, schroom niet om contact op te nemen.

Een fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• J. Jonkers
    Review voor Koffiemaatje

Ik gebruik met plezier de draagbare koffiemachine van Koffiemaatje regelmatig tijdens outdooractiviteiten. Straks voor de vakantie met de auto gaat de machine weer mee. Tijdens buitenactiviteiten neem ik een powerbank mee om tussendoor op te laden.

De koffie cups van Gran Maestro zijn ook aan te raden. Smaakvolle koffie en veel variaties voor een leuke prijs.

De service van Koffiemaatje is uitstekend. Complimenten aan Youri voor zijn klantvriendelijkheid, zowel voor advies als aftersales

Goedenavond heer, mevrouw Jonkers,
    Hartelijk dank voor de review! Leuk om te horen dat je veel plezier hebt van de koffiemachine. Alvast een goede reis en vakantie toegewenst. Mochten er vragen zijn, hoor ik het graag. Groet, Youri

• Antoine Ijpelaar
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Jammer van het geld, duurt gewoon meer dan 3 uur opladen na 1 bakje koffie zetten, klopt niks van . Jammer is weggegooid geld

Beste Antoine,

Hartelijk dank voor je review en feedback.
    Jammer om te vernemen dat de machine niet naar wens is.

Het klopt dat de accu op 220V +/- 3 uur nodig heeft om op te laden (indien helemaal leeg). Opladen op 12V duurt langer. Het betreft een 8.700 mAh accu. Ter vergelijking: een mobiele telefoon heeft ongeveer een 2.300 mAh accu en heeft ongeveer één uur nodig om volledig op te laden.

Wat betreft het zetten van aantal koppen koffie met koud water en volledig tot de rand gevuld (125 ml), kun je inderdaad maar 1 à 2 koppen zetten.
    Het opwarmen is een energie-intensief proces. Hoe warmer het water, des te meer koppen je kunt zetten. Ook deze informatie staat vooraf op de productpagina en gebruikerspagina vermeld:

===============================================
    Hoeveel koppen koffie kan ik zetten op een volgeladen accu? Het aantal koppen koffie dat je kunt zetten op een volle accu hangt af van verschillende factoren, zoals de vulling van het waterreservoir en de temperatuur van het water. Hieronder vind je een indicatie:

- Espresso (60 ml): 6-8 koppen
    - Dubbele espresso (80 ml): 4-6 koppen
    - Lungo (110 ml): 2-4 koppen
    - XL koffie (125 ml): 1-2 koppen
    - Toevoeging van heet water: +/- 250 koppen

Tip: Hoe warmer het water, hoe meer koppen koffie je kunt zetten met een volle accu. Gebruik eventueel water op kamertemperatuur (20°C) of neem een thermosfles met heet water mee.
    ===============================================

Alle informatie is echter van tevoren aangegeven op onderstaande pagina's:
    1. product pagina: www.koffiemaatje.shop/koffiemaatje-xl-matt-zwart/
    2. gebruikerspagina: www.koffiemaatje.shop/gebruikerstips
    3. Landingspagina: www.koffiemaatje.shop/koffiemaatje-landing/

Je wijst ons op onjuistheden, echter lijkt erop dat je zelf niet alle informatie goed hebt doorgenomen alvorens de aankoop te hebben gedaan.

We gaan natuurlijk voor 100% tevreden klanten, mocht je onverhoopt niet tevreden zijn of anderszins spijt hebben van jouw aankoop, dan mag je tot 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, deze retour sturen. Hierbij de retour voorwaarden: https://koffiemaatje.shop/retourbeleid/

Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact op. Met vriendelijke groet, Youri

• Henk
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Geweldig geregeld. En super snel geleverd. Top.

Beste Henk,
    Hartelijk dank voor het geven van de review. Fijn om te horen dat alles snel is geleverd.
    Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Alvast een prettig weekend toegewenst.
    Met vriendelijke groet, Youri

• AnneMarije
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Super service! Zelfs via whatsapp snel en duidelijke reactie op vragen en een linkje hoe om te gaan met ons nieuwe koffietmaatje!

Goedemiddag AnneMarije,
    Dankjewel voor het geven van een review en.. mooie compliment!
    Leuk elkaar even gesproken te hebben. Mochten er vragen zijn, je kent de weg. Veel koffieplezier toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Ton Kuipers
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Prima service en super snel geregeld

Beste Ton,
    Onwijs bedankt voor de review! Mochten er verder vragen zijn, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Youri

• Henk-Jan Eeftink
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Hele goede service en prima producten!

Beste Henk-Jan,
    Onwijs bedankt voor het geven van het compliment! Heel veel plezier met je aankoop toegewenst. Voor vragen weet je ons te vinden. Groet, Youri

• Bart Geerink
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Goed apparaat voorcplekken zonder stroom. Koffie is prima

Beste Bart,
    Hartelijk dank voor de review! Heel veel koffie plezier toegewenst.
    Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijne avond. Groet, Youri

• Marcel Schogt
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Super snelle service en reacties bij eventuele vragen , persoonlijk en oplossingsgericht. Aanrader voor alle koffie liefhebbers!

Antwoord van Koffiemaatje

Beste Marcel, hartelijk dank voor de referentie en compliment! Leuk om terug te lezen.
    Een fijne Pinksteren toegewenst. Groet, Youri

• Paulus
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Duidelijke website. In vergelijking met andere aanbieders kwam dez er het beste uit. De reviews waren zeer hulpvol. Snelle levering, mooi prudukt. Direct uitgeprobeerd en prima.

Goedemorgen Paulus,
    Onwijs bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de website duidelijk is. De nieuwe website is nu net 2 weken online. Mocht je feedback hebben, altijd welkom! Heel veel plezier met je nieuwe maatje toegewenst. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijne Pinksteren toegewenst. Groet Youri