Koffiemaatje

Koffiemaatje

Koffiemaatje® is voor de echte koffieliefhebber. Of je van plan bent om te gaan wandelen, veel onderweg bent met de auto, te gaan kamperen, op kantoor of gewoon thuis bent, Koffiemaatje® helpt jou aan een heerlijke kop koffie!

Koffiemaatje, Koffiecups, Accessoires

• Edgar Van Rossum
    Review voor Koffiemaatje

Super nette service, en alhoewel al op de site vermeld dat de levering langer zou duren ontving ik nog eens mailtje. Maar ben bovendien afgelopen week gebeld waar bijzonder vriendelijk nog even geduld gevraagd werd en aangegeven is dat de machine bij de douane stond. Zojuist is koffie maatje afgeleverd door DHL en hebben we van de eerste 2 kopjes genoten. Hij gaat vanmiddag zeker mee Amsterdam in. Bedankt wij zijn helemaal tevreden.

• John van de Woestijne
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Koffiemaatje belde persoonlijk om mede te delen dat bestelling later geleverd zou worden, zoals dat al was aangegeven op de website. Beller was zeer vriendelijk en beleefd.

Beste John,
    Hartelijk dank voor de referentie. Leuk om jou zo toch even persoonlijk te spreken.
    Het goede nieuws is we hebben groenlicht gekregen van de douane en de Koffiemaatjes worden donderdag 20-1 in ons magazijn afgeleverd. We gaan spoedig alles binnen melden en uitleveren. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op. Met vriendelijke groet, Youri

• Hoe beoordeel je Koffiemaatje?

• Raphaël Claessens
    Review voor Koffiemaatje

Fijn product, lekkere koffie en Youri speelt kort op de bal, van het type ‘underpromise, overdeliver’. Ik vertrouw erop dat ik mijn machienneke nog vele jaren kan blijven gebruiken. 🙏🏽

Antwoord van Koffiemaatje

Beste Raphaël, wat een ontzettend mooi geschreven review, waarvoor dank! We gaan ervan uit dat je nog vele jaren koffieplezier zult hebben met jouw Koffiemaatje en anders zorgen we daar gewoon voor. Met vriendelijke groet, Youri

• Lukas
    Review voor Koffiemaatje

Super Kaffeemaschine. Ideal für unterwegs, beim Camping, im Auto überall.

Besonders der Kundenservice ist super. Youri antwortet immer sehr schnell und hilft super aus! Kann es nur empfehlen! Werde ihn definitiv an meine Kollegen weiterempfehlen.

Lieber Lukas,
    Vielen Dank für die Bewertung. Viel Spaß mit deinem Koffiemaatje. Wer weiß, vielleicht treffen wir uns bei einem Transavia-Flug. Wenn Sie Fragen haben, können Sie diese gerne stellen. Mit freundlichen Grüßen Youri

• Merel
    Review voor Koffiemaatje

Ik heb nu het Koffiemaatje een aantal weken in gebruik en ik vindt het een geweldig product. Makkelijk in gebruik, zet warme koffie met een goede crème laag. Het is even wennen hoe je het op de juiste manier moet gebruiken, maar met het stellen van vragen bij de klantenservice kreeg ik snel antwoord. Koffiemaatje gebruik ik met name tijdens het wandelen nu de koffietentjes dicht zijn en zal het straks wanneer ik weer vaker mag/kan reizen hier zeker gebruik van maken. Al met al een aanrader!

Beste Merel,
    Ontzettend bedankt voor de mooi geschreven referentie!
    Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op.
    Heel veel koffieplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Youri

• Kristian
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snelle levering, prachtig product en fantastische service!

Beste Kristian,
    Hartelijk dank voor de review. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

De beste wensen toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Steven Bosmans
    Review voor Koffiemaatje

Als koffieliefhebber is dit een ideaal apparaat voor onderweg, lekker heet en goed draagbaar. De service van Koffiemaatje is prima!

Beste Steven,
    Ontzettend bedankt voor referentie, dit wordt erg gewaardeerd, dankjewel! =)
    Mochten er nog vragen zijn, dan weet je me te vinden. Mvg Youri

• Hilde Ombelets
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Antwoorden snel op je vragen. Leveren heel snel. Het product zal op kerstavond beoordeeld worden. Maar lijkt al een topper te worden.

Beste Hilde,
    Hartelijk dank voor de mooie referentie. Heel veel koffieplezier toegewenst en alvast fijne Feestdagen en een gezond 2022. Met vriendelijke groet, Youri

• Esther Van de Donk
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Supersnelle zending. Mooi product.

Beste Esther,
    Hartelijk dank voor de mooie referentie!
    Mocht je vragen hebben, neem gerust contact op. Alvast prettige feestdagen toegewenst. Mvg Youri

• Dennis Versluis
    Review voor Koffiemaatje

Super product en perfecte service. Een paar weken gebruikt en er komt een heerlijke espresso uit. Nu een klein probleempje met de accu en direct wordt er een oplossing geboden. Werkelijk uniek!

Beste Dennis,
    Hartelijk dank voor de mooi geschreven referentie.
    Uiteraard kan je op ons rekenen als het gaat om het verlenen van een goede service. Heel veel koffieplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Youri