Koffiemaatje

Koffiemaatje

Onderweg, op reis, op de camping of gewoon thuis, Koffiemaatje maakt het mogelijk om
overal te genieten van écht goede koffie
koffiemaatje koffiebonen koffie

• Wilma Baars

Snelle levering!

Goedenavond Wilma,
    Hartelijk dank voor de review. Fijn om te vernemen dat het pakket snel is geleverd. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Youri

• Peter Lustenhouwer
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Leuk apparaat, nu twee keer gebruikt. Jammer dat oplader en snoer niet mooi in de hardcase passen. Of dat er een apart hoesje is voor de lader, koffie houder en/of tweede beker.

Beste Peter,
    Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat het Koffiemaatje zelf goed bevalt.

Wat betreft de hardcase: het snoer en adapter kan ik de hardcase. Het snoer leg je overdwars en de adapter op de kop ze kant rechtop. We zijn bezig met het ontwerpen van een grotere hoes/koffer waar een extra beker en overige adapters in past. We hopen dit in Q3/Q4 binnen te krijgen.

Mochten er verder nog vragen- opmerkingen zijn, neem gerust contact op. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Youri

• Hoe beoordeel je Koffiemaatje?

• Carlo de Groene
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snelle levering, op een vraag via WhatsApp werd direct gereageerd

Beste Carlo,
    Onwijs bedankt voor het plaatsen van de review! Mochten er vragen zijn, je kent de snelle manier om contact op te nemen. Veel plezier met je nieuwe maatje toegewenst. Fijne avond. Met vriendelijke groeten, Youri

• Erik Kooij
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snelle levering, alleen klein probleempje met het dekseltje. Dit werd echter perfect en snel afgehandeld.
    Het koffiemaatje zelf is mooi, degelijk en werkt tot nu toe perfect.

Goedenavond Erik,
    Ontzettend bedankt voor de referentie! Gelukkig is het deksel-probleempje goed op te lossen en kan je rekenen op een goede service. Fijn om te vernemen dat het Koffiemaatje goed bevalt. Heel veel koffie-momentjes toegewenst met je nieuwe maatje. Mochten er nog vragen- opmerkingen zijn, neem gerust contact op. Een prettige avond toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Diane

Mooi ding

Antwoord van Koffiemaatje

Beste Diane, dankjewel voor de review!
    Hopende zet het Koffiemaatje ook lekkere koffie.

Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op.
    Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Jeroen Van Helvert
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Duurt even voordat het water warm is , maar dan is het ook gewoon lekker warm. Prima produckt en snel geleverd

Goedenavond Jeroen,
    Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat het Koffiemaatje goed bevalt. Hierbij een pagina met tips om het Koffiemaatje optimaal te gebruiken en het opwarmen te versnellen: www.koffiemaatje.shop/gebruikerstips

Mochten er verder nog vragen zijn, neem gerust contact op. Fijn weekend! Gr. Youri

• Heleen Geerling
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Supersnel geleverd. Mooie verpakking.

Goede middag Heleen,
    Onwijs bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je het Koffiemaatje snel hebt ontvangen. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijn weekend! Gr Youri

• Peter de Boer
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

precies wat ik wilde hebben voor een leuke prijs

Beste Peter,
    Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat je geslaagd bent waar je voor opzoek was.
    Heel veel koffieplezier toegewenst. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettig weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Erik Westhoek
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Zeer goede service. Youri reageert direct op WhatsApp en is heel vriendelijk. Problemen worden snel en coulant opgelost. HULDE!!!

Beste Erik,
    Ontzettend bedankt voor de review en compliment. Erg blij mee!
    Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Een fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Carla de Jong
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snelle levering, werkt prima. De capsule wil er soms wat moeilijk uit na gebruik. Met de achterkant van een saté prikker druk je hem er simpel uit.

Goedemorgen Carla,

Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat alles snel is geleverd en het Koffiemaatje naar wens werkt. Je kan de cup er makkelijker uithalen door de capsule waar de cup in zit een zacht tikje te geven op een oppervlak. Dan schiet het er makkelijk uit 😃. Hierbij een pagina met meer tips: www.koffiemaatje.shop/gebruikerstips

Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Youri

• Ferdinand
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snelle verzending, goed verpakt. Prima informatie voorziening.

Antwoord van Koffiemaatje

Goedenavond Ferdinand, hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat het pakket heelhuids en snel is aangekomen. Heel veel koffieplezier toegewenst. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Youri

• Elsbeth van de Laar
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Bijzonder snelle levering! Ik bestelde een espresso-apparaatje op vrijdagavond en zaterdagochtend werd het al geleverd door DHL.
    Er was iets raars met een bepaald onderdeel, dus mailde ik. De eigenaar van Koffiemaatje mailde direct terug. Binnen een dag had ik een nieuw onderdeel. Geweldige service!
    En nog belangrijker, het Koffiemaatje maakt lekkere koffie met goede cremelaag. Ideaal om mee te nemen naar het werk (interieurbouw), waar de Italianen in mijn team behoorlijk kritisch zijn op de kwaliteit van de espresso. De cups die ik erbij heb gekocht, zijn gemaakt van afbreekbaar bio-plastic; die gooi je na gebruik in je groente afvalbak of direct in het wormenhotel. Fijn dat ze deze ecovariant verkopen voor een prima prijs.

Goedenavond Elsbeth,
    Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van een mooie review. Erg fijn om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe maatje. En... goede koffie wat ook nog eens biologisch afbreekbaar is, is een win win! Erg toevallig dat we buurtgenoten zijn, een kleine moeite om even het losse onderdeel persoonlijk langs te komen brengen. Bedankt voor de rondleiding in jouw prachtige atelier! Wie weet tot ziens. Met vriendelijke groeten, Youri

• Eric den Hertog
    Review voor Koffiemaatje

Zeer snelle levering, een super apparaat wat stylistich ook nog eens de hoofdprijs wint, ik gebruik hem veel in de auto en op mijn bootje, echt een aanrader, youri, heel hartelijk dank. Een koffie verslaafde.

Goedemorgen Eric,
    Onwijs bedankt voor het geven van een review en compliment!
    Erg fijn om te horen dat je tevreden bent. En graag gedaan natuurlijk. Mochten er vragen- opmerkingen zijn, neem vooral contact op. Een fijn zonnig weekend toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri

• Bert-Jan Kogels
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Geweldige service en goed/snel contact

Beste Bert-Jan,
    Dankjewel voor het compliment!
    Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettige avond toegewenst. Mvg Youri

• Eric Godon
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Spoedige levering (2 dagen voor een levering in België !) Uiterst reactief en vriendelijk klantendiest, stevig , goede kwaliteit en goed resultaat voor zo'n kleine machine.
    Beste resultaat met heet water.

Beste Eric,
    Hartelijk dank voor de review! Leuk elkaar even telefonisch gesproken te hebben.
    Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettige zondag toegewenst.

• Jeroen V
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Geweldige service. Had problemen met de levering door DPD, maar door contact op te nemen met koffiemaatje werd dit binnen de 24u opgelost. Super fijn contact!
    Ooh ja, en ook top product!!

Goedenavond Jeroen,
    Ontzettend bedankt voor het geven van een beoordeling en compliment! Uiteindelijk met snelle en goede communicatie onderling, het pakket alsnog binnen 24 uur bij een servicepunt bij jou in de buurt weten af te leveren. Super!

Heel veel koffieplezier toegewenst met je nieuwe maatje.
    Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op.

Een prettige avond toegewenst. Groet, Youri

• Thijs
    Geverifieerde klant van Koffiemaatje

Snelle levering, goed verpakt en ook goed contact per mail. Even over het product dit is fantastisch, super lekkere koffie en doet exact wat het beloofd. Ik moet alleen handigheid krijgen na gebruik dat je niet alles onder de koffie heb zitten. Ik zou 2 dingen anders hebben gewild, 1ste taps toelopende bekers (net iet langer) dat je zelfde inhoud heb maar dat je er meer in elkaar kan schuiven, dan neemt het veel minder ruimte in. En een dekseltje met dezelfde sluiting als dat apparaat heeft dat je ook extra beker als potje kan gebruiken voor een cup of wat dan ook als je toch los de ruimte heb en als je klaar bent dat je dan niet druppels koffie uit bekertje lekt in je tas of koffer.

Goedenavond Thijs,

Ontzettend bedankt voor de zeer uitgebreide review maar ook de feedback!

Wat betreft het druppelen heb ik gelijk een tip/oplossing voor: op het moment wanneer de koffie is gezet, zet het Koffiemaatje op z'n kop. De druppels blijven in de adapter hangen en heb je geen kliederboeltje =).
    Op het moment wanneer je klaar bent met koffiezetten, je wilt het Koffiemaatje in de opbergtas doen, hou je de startknop een paar seconden ingedrukt zodat het Koffiemaatje nog even de laatste restjes water uit de pomp pompt.

Wat betreft jouw ideeën ben ik ontzettend benieuwd naar wat je precies bedoelt. Ik probeer het voor me te zien en te visualiseren. Mocht je in de gelegenheid zijn, mag je mij ook hierover mailen.
    Veranderingen aanbrengen (binnen de mogelijkheden) aan of rondom de machine sta ik zeker open voor. Jij/jullie zijn tenslotte de Koffiemaatje gebruikers.

Mocht je nog meer vragen- opmerkingen hebben, neem gerust contact op.

Een prettige zondagavond toegewenst.

• Peter Schrooten

Goedenavond Peter,
    Bedankt voor het geven van de review! Fijn om te horen dat de bestelling snel is geleverd. Mochten er vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettige zondagavond toegewenst. Groet, Youri

• Arko
    Review voor Koffiemaatje

Het koffiemaatje al even in ons bezit en gebruikt met vakantie, we kregen echter een probleem met het opladen van het koffiemaatje, contact met Youri gehad, snel en super opgelost.

Beste Arko,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van de review!
    Na een jaar in het bezit te zijn van jullie Koffiemaatje, even een ongelukkig momentje met de accu. Gelukkig zijn alle onderdelen waaronder ook de accu los te verkrijgen/vervangen.

Lithiumbatterijen kunnen beschadigd raken als ze te lang worden opgeslagen zonder gebruik. Dit komt door een natuurlijk proces genaamd zelfontlading, waarbij de batterij langzaam ontladen wordt, zelfs als deze niet actief wordt gebruikt. Als de batterij te ver ontladen raakt, kan dit leiden tot onherstelbare schade, waaronder het ontstaan van kristallen binnenin de batterij. Regelmatig opladen helpt dit te voorkomen en zorgt voor een langere levensduur van de batterij.

Aangezien het Koffiemaatje enkel voor vakanties wordt gebruikt, adviseer ik de accu te verwijderen en wanneer je het van plan bent te gaan gebruiken, de accu er pas in te doen.

In ieder geval weer veel koffieplezier toegewenst!

• Willy
    Review voor Koffiemaatje

Supersnelle levering, nog extra uitleg gekregen bij nabellen met onze vraag over de 2-delige capsule filter, die wij niet van elkaar kregen. Dit bleek nu 1 onderdeel te zijn geworden, duidelijk! Verder ongevraagd nog meer uitleg gekregen, ook over het feit dat de accu bij vervoer met vliegtuig niet in de ruimbagage mag....Prima staaltje van meedenken, thanks hiervoor! Fijn, om op vakantie ook van 'eigen' koffie te genieten!

Goedenavond Willy,
    Hartelijk dank voor het geven van een positieve review! Leuk elkaar even kort te hebben gesproken.
    Heel veel koffieplezier toegewenst en alvast een prettige vakantie. Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact op. Een prettige zondagavond toegewenst. Met vriendelijke groeten, Youri