Kooiker Automatisering

Kooiker Automatisering

Kooiker Automatisering B.V., opgericht in 1998, is jouw webwinkel voor PC's op maat. We zijn een internationale webwinkel en hebben een bekende naam verworven als het gaat om snel leveren van PC's op maat aan zowel consumenten als bedrijven. We leveren standaard 3 of 4 jaar garantie op onze PC's.
gaming pc's hardware computers

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Behulpzame medewerker in de chat, bestelling en levering supersnel. Minpunt: Één van de SSD was niet aangesloten en moest ik met behulp van een video zelf aansluiten.

• Dion Van der Loon
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Levertijd is zoals aangegeven. Goedkoopste prijzen omtrent het bouwen van een pc en veel mogelijkheden tot het maken van de build.

Verzending goed ingepakt en veilig verstuurd. Heel goed bedrijf!

• Hoe beoordeel je Kooiker Automatisering?

• Edwin
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Goede helpdesk, zeer snel, op maat geleverd, en niet te duur. Wat wil je nog meer? Oh ja en het bedrijf zit ook nog bij mij in de buurt (maar dat zal niet voor iedereen zo zijn)

• Jan Van Calster
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

eenvoudige bestelformaliteit en snelle levering

• JJ Kohler
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Goede service aan mijn verzoek werd voldaan, kast is niet echt kwaliteit maar daar is de prijs ook naar . Ik ben tot nu toe zeer tevreden

• Ruud Bouwhuis
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Bestelling en configuratie was eenvoudig, communicatie verliep soepel, de bestelling werd op de afgesproken datum geleverd, goed verpakt.
    De bestelde Mini PC (ASUS-NUC Intel core i7 - 1260P) voldoet aan mijn verwachtingen, razendsnel en prettig stil.

• Karin Cools
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Top product voor een zeer goede prijs, snelle levering.

• Sander
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Echt een aanrader om hier te bestellen! Van tevoren advies gevraagd per mail en zeer snel vakkundig antwoord gekregen. Daarna besteld en binnen een dag verzonden. PostNL had vertraging, maar daar kan de winkel natuurlijk niks aan doen. Hartstikke goed verpakt en precies de game pc die we hadden besteld. Mijn zoontje heeft hier zelf hard voor gespaard en is er helemaal blij mee!

• Krzysztof Przybysz

I recommend!

• Peter va
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Ging spontaan langs, is terplaatse in elkaar gezet voor me, super geholpen.

• Vincent Mantel
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

De PC werd verzonden binnen de 1-2 dagen die geadverteerd waren, en kwam de dag erna aan. Alles intact, en na hem aan te sluiten was ik bijna gelijk binnen op het windows home menu. Klantenservice kan ik wegens het feit dat ik er geen ervaring mee heb weinig over zeggen, maar ik hoor van andere reviews dat deze uitstekend is.

• sam baetens
    Review voor Kooiker Automatisering

heb een game pc gekocht high end
    hij was uitstekend verpakt heel zorgvuldig
    ook in de pc was een bescherm foam
    de pc zelf is een supper machine helemaal custom white
    hij werkt is mooi afgewerkt
    ik raad iedereen kooiker aan wat een service

• Jeffrey Bouman
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Donderdagavond een PC samengesteld en zaterdagmiddag al aangesloten. Mooie PC en uitstekende service!

• Ik

Snelle levering. Concurrerende prijs. Perfecte computer

• AJCas
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Snel geleverd. Goede kwaliteit. Het zou prettig zijn als de standaard configuratie kan worden aangepast.

• Aankoop workstation
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Weer een PC bij hun besteld. Deze keer ging de levering niet helemaal vlekkeloos. Was toch niet helemaal op voorraad. Echter we een snelle communicatie en actie ondernomen. Top!

• Gunther
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Dit is mijn eerste aankoop bij Kooiker Automatisering. Het betreft een Desktop PC | AMD Ryzen 5 – 5600G | 32 GB RAM | 1 TB SSD | Onboard graphics. Deze werd zeer vlug en zorgvuldig verpakt geleverd. Hij start zeer vlug en geruisloos op. Hij verwerkt ook alles zeer snel. Hij moet niet onderdoen voor een HP. Hij heeft ook een zeer gunstig prijskaartje vergeleken met andere merken. Er was geen wifi dongle bijgevoegd (menselijk foutje) en na chatbericht werd er zonder enig probleem 's anderendaags al een dongle thuis geleverd. Prachtige service. Een aanrader.

• Leo
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Perfecte snelle levering van mijn NUC. De computer was goed verpakt. Installeren was een fluitje van een cent. Kooiker is zeker aan te bevelen voor een goedkope kleine pc. Deze is ook geheel geluidloos. gewoon SUPER !

• stefan hermans
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Hele snelle en goede levering

• Thijs N
    Geverifieerde klant van Kooiker Automatisering

Snel geleverd, helaas wat problemen met windows maar werd direct opgepakt en opgelost. Erg tevreden met de service