Kookplaatmetafzuiging.nl

Kookplaatmetafzuiging.nl

Wij bieden de meest relevante informatie, advies en beste prijzen van Nederland voor elk type kookplaat met afzuiging. Elk merk is leverbaar en we vechten voor de beste prijsstelling
9,2

• Marc VAN HUMBEECK
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Kwaliteitsservice, zeer aantrekkelijke prijs, vriendelijkheid van het personeel. Normaal 5 sterren, maar ik heb deze kookplaat half december besteld. Een vriendelijke herinnering een week later, levering gepland voor 29 december 2023. Een paar dagen voor de geplande leverdatum, zonder nieuws van hen, ging ik naar de site en merkte dat ze 3 weken op vakantie waren (leveranciers Duitsers gesloten) en dat ze vanaf 22 januari operationeel zullen zijn. Op 23 januari werd mij na een beleefd en vriendelijk telefonisch contact medegedeeld dat ik mijn bestelling binnen maximaal 2 tot 3 dagen zou ontvangen. Woensdagmiddag heb ik mijn bestelling ontvangen. Ik geloof dat deze leverancier in normale tijden volledig betrouwbaar is, d.w.z. 5 sterren. Indien nodig kom ik bij hen terug.

Antwoord van Kookplaatmetafzuiging.nl

Beste Marc,

Bedankt voor de uitgebreide review. Wij streven naar een betere service dan u heeft mogen ervaren dus nogmaals onze excuses voor het ongemak. We zijn blij te lezen dat het u niet te veel problemen heeft opgeleverd en hopen bij een volgende aankoop uw verwachting wél te kunnen overtreffen.

Veel plezier van uw nieuwe kooplaat!

• Simon Langelaar

Nick maakt het waar

• Hoe beoordeel je Kookplaatmetafzuiging.nl?

• frank westerburger
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

prijs is prima service geweldig

• Ron

perfecte service! en goede prijs, 100% tevreden

• Stephan van der Feest
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Geweldige prijs, direct contact en snelle levering - kortom helemaal goed!

• Tamara
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Goede prijzen, vriendelijke mensen! Aanrader!

• Janine

• Bert Veldman
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Met ze gebeld, kreeg direct goed en doorgrond advies. Zeer behulpzaam zou het iedereen aanraden.

• Rosa
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Twee maanden geleden al een kookplaat aangeschaft via Kookplaatmetafzuiging.nl en vergeten een review te schrijven, maar ik ben zo tevreden dat ik het alsnog doe. Het contact was erg prettig. Voor mijn bestelling had ik er al een vraag over en daar werd snel en vreiendelijk op gereageerd. Ik vind het fijn dat je met de aanschaf van je product een klein bedrijf steunt in plaats van een gigant. Afspraken over de levering waren makkelijk te maken. Ons bouwdepot bleek niet op tijd te hebben uitbetaald, maar daar werd ik op de dag van levering gewoon over gebeld door de eigenaar van het bedrijf en toen kon ik aan de deur met pin betalen. Goede en vriendelijke service dus! Ook erg tevreden met mijn kookplaat.

• Steen Hallundbæk

God service

• Erik
    Review voor Kookplaatmetafzuiging.nl

Snelle reactue , goed advies..duidelijk en keurig en correct geleverd.
    Zeker aan te bevelen.

• Thea de Schrevel
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Goed advies, snelle communicatie en correcte en snelle levering.

• Nicolette Holzenbosch
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Bijzonder goede service. Prima tips gekregen, hier was ik heel blij mee.

• Schippers
    Review voor Kookplaatmetafzuiging.nl

Donderdagavond besteld, vrijdagmiddag al geleverd! Enige verbeterpunt: ik had geen bestelbevestiging ontvangen per mail. Goede prijs en snelle levering en snelle reactietijd per mail!

Antwoord van Kookplaatmetafzuiging.nl

Bedankt voor de mooie beoordeling! We zijn blij te lezen dat we aan jullie verwachtingen hebben mogen voldoen. We gaan aan de slag met de bestelbevestiging, bedankt voor de mededeling!

• fam van der Meulen
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Goed geholpen, kookplaat direct leverbaar. Volgende aankoop weer hier!

• Fam. Donkers
    Review voor Kookplaatmetafzuiging.nl

Inmiddels zijn we eigenaar van een prachtige kookplaat, we kregen naast een eerlijk advies ook een scherpe prijs omdat men net dat beetje extra voor je doet. Afspraak is afspraak en daarnaast werden we tussentijds netjes op de hoogte gehouden van de status. Complimenten voor kookplaatmetafzuiging.nl!

• Jacqueline Lijs

Snelle aflevering

• Grooteman

Prima en snel geholpen

• harald elders

Top top

• Sonja
    Geverifieerde klant van Kookplaatmetafzuiging.nl

Tevreden klant uit België! Betrouwbaar advies en uitstekende service.