Koopjedeal

Lidmaatschap per 01-07-2019 stopgezet

7,8

• Leon de Haan
    Review voor Koopjedeal

Heel tevreden, onlangs een matras besteld hier: werd snel geleverd en matras ziet er goed uit!!

• T. Groen
    Review voor Koopjedeal

Op 2 juni 2019 twee artikelen besteld voor een bedrag van € 700 . Eerst een mail dat er problemen waren met de levering en dat het iets langer zou duren dan de 5 werkdagen die er normaal voor staan. Gelukkig een mail op 7 juni dat de bestelling aan de vervoerder is afgegeven en dat het uiterlijk 12 juni geleverd zou worden.
    Op 11 juni maar eens gebeld maar helaas het was niet goed gegaan. Nieuwe mail gekregen met dat het uiterlijk 19 juni geleverd zou worden.
    Op 18 juni gebeld (met bellen steeds een enorme wachttijd van minimaal 15 minuten en tot nu toe max 32 minuten). Klantenservice: oh zijn ze nog niet geleverd maar ze zijn toch 17 juni al verstuurd? Niet dus. Belofte, het zou dan echt vrijdag 21 juni geleverd worden. Ze begreep gelukkig wel dat ik er inmiddels niet veel vertrouwen in had en dat klopte helaas ook weer.
    Op 20 juni wederom gebeld. Ze zouden die ochtend verstuurd zijn maar helaas geen track en trace code, dus ook geen verzending. Wat nu? Als het vandaag niet opgelost zou worden dan zou het geld teruggestort worden. Meneer van de klantenservice werkte nog tot 21.00 uur dus zou in ieder geval een mailtje sturen. Tja... geen mail, geen geld. De mails kloppen natuurlijk niet, want als iets richting een vervoerder is gegaan kan het niet zolang duren dat het geleverd wordt!
    Op 21 juni wederom gebeld ( weer 31 minuten in de wacht). bestelling geannuleerd en hopelijk mijn geld terug. Ga nu bij ander bedrijf de bestelling doen waarbij ik het waarschijnlijk gewoon morgen in huis heb.

Je zou als bedrijf op zijn minst een compensatie kunnen geven voor de te lange levertijd en inmiddels oplopende belkosten! Dit was dus 1 keer maar nooit weer. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt!

• Rianne

Opgelicht

Beste Rianne,

Wat vervelend om te vernemen dat u zich opgelicht voelt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
    Ik heb zojuist uw mailcontact met de klantenservice bekeken en ik zie dat op al uw e-mails zijn gereageerd. Er is aangegeven dat uw bestelling reeds is verzonden en dat deze in de loop van deze week zal worden afgeleverd.

Excuses voor de geleden ongemakken die u heeft ervaren bij Koopjedeal.nl.

• An & Huub
    Review voor Koopjedeal

mijn ervaring is uitstekend en voor iedereen aan te bevelen
    en wensen we jullie veel succes

Beste An & Huub,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Koopjedeal.nl. Fijn om te vernemen dat uw alles tot op heden naar tevredenheid is verlopen!

• Dick Meijer
    Review voor Koopjedeal

Hierbij mijn dank voor de levering van de dubbele set van de oordopjes.
    Omdat ik veel in het buitenland ben kan ik pas van de zomer mijn aankopen welke ik doe zien, maar ik ga er van uit dat het in orde is.
    Nogmaals mijn dank

Beste Dick ,

Hartelijk dank voor uw top beoordeling!
    Graag willen wij u bedanken voor de genomen moeite om een recensie te plaatsen.

Mocht u nog verbeterpunten hebben, dan vernemen wij het uiteraard heel graag van u.

Team Webcare koopjedeal.nl

• Ton van de Braak
    Review voor Koopjedeal

Prima oplossing om 2 sets te sturen na de teleurstelling van de eerste.
    Echter tussentijds via een relatie dag ook al een dezelfde set ontvangen!
    Dus wel eerst alles getest of ze het wel deden; gelukkig was dit het geval.
    Dus nu kan ik zelfs 2 mensen een extra plezier doen want ik heb maar 2 oren!!!

Beste Ton ,

Hartelijk dank voor uw top beoordeling!
    Graag willen wij u bedanken voor de genomen moeite om een recensie te plaatsen.
    Fijn om te vernemen dat uw alles tot op heden naar tevredenheid is verlopen!

Team Webcare koopjedeal.nl

• arie theisens
    Review voor Koopjedeal

Het zijn prachtige oordopjes, maar je moet ze niet kwijtraken. Het was dus al het tweede setje dat ik bestelde, en tot mijn verrassing kreeg ik er twee. Nog dubbend over de vraag of ik daar over moest bellen of niet (wel eigenlijk) kreeg ik het bericht dat het een cadeautje was.
    Ze bevallen me zeer goed en ik hoop er nog lang mee te doen. Hartelijk dank

Beste arie theisens,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie en uw positieve beoordeling.
    Wij hebben inderdaad een actie gehad waarbij er willekeurig een extra setje met oordopjes werd toegevoegd bij uw bestelling. Wat leuk om te horen dat u een van de gelukkige bent geweest!

• Henk
    Review voor Koopjedeal

Bestellingen komen tijdig aan. Geen enkel issue gehad.

Beste Henk,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Koopjedeal.nl. Wat een mooie beoordeling hebben wij ontvangen van u! Fijn om te vernemen dat uw alles tot op heden naar tevredenheid is verlopen!

• Mia de Rooij
    Review voor Koopjedeal

Alles goed verpakt en netjes afgeleverd. Snelle levering

Beste Mia,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Koopjedeal.nl.En wat een mooie beoordeling hebben wij ontvangen van u! Fijn om te vernemen dat uw alles tot op heden naar tevredenheid is verlopen! Namens koopjedeal wensen wij u nog een fijne dag toe!

• J.van Dam-Oomen
    Review voor Koopjedeal

Perfecte service, in alle opzichten: direct bevestiging van bestellingen, word uitstekend op de hoogte gehouden van leveringen, producten voldoen aan omschrijvingen. Chapeau!

Antwoord van Koopjedeal

Wat een mooi bericht hebben wij van u ontvangen!
    Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Koopjedeal.nl. En fijn om te vernemen dat uw alles tot op heden naar tevredenheid is verlopen J. van Dam-Oomen.
    Ik wens u verder nog een fijne week toe.

• De leur
    Review voor Koopjedeal

Luuk zon tweede set maar er doet er maar een van ik dag omdat ze vaak kapot gaat er twee heb gekregen

Beste De leur,

Wat vervelend om te vernemen dat het artikel stuk gaat. Uiteraard heeft u naast uw zichttermijn van 30 dagen een garantie termijn van 1 jaar. Om hier gebruik van te maken, kunt u een retour aanvraag indienen via https://www.koopjedeal.nl/retourneren.

Excuses voor het ongemak!

• Alex
    Review voor Koopjedeal

1 setje besteld en was blij verrast met een extra setje iemand weer extra blij gemaakt

Beste Alex,

Hartelijk dank voor het delen van uw verrassende ervaring bij Koopjedeal.nl!

• Fleur
    Review voor Koopjedeal

De dopjes zijn wat groot en draagcomfort is daardoor wat minder.
    Kwaliteit van de microfoon in de dopjes tijdens bellen is ook matig.

Ik gebruik ze bij gebrek aan beter om muziek te luisteren en dat is prima. Ik betaalde €17 en in die zin is prijs-kwaliteit wel in verhouding. Wat had ik kunnen verwachten toch?

Beste Fleur,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie. Excuses voor het ongemak.

• Megan
    Review voor Koopjedeal

2,5 maand geleden zag ik een leuke aanbieding in een folder staat. Ik was zeer geinteresseerd en heb een bestelling geplaatst. Er zat een leveringstijd van 3 weken op naar mijn weten. Prima kan ik begrijpen! Ik zou bericht ontvangen van de leverancier, de leverancier zou mij telefonisch benaderen voor het maken van een afleverings afspraak. Je raad het natuurlijk al... Ik ben NIET gebelt. Na 4 weken kreeg ik een wat simpel mailtje met dat er een leverings fout was gemaakt. Nouja prima kan gebeuren. Ik gaf ze de voordeel van de twijfel want er stond netjes een nieuwe datum in de mail dat ik benaderd zou worden door de leverancier. (Dit Contact zou 2 weken geleden plaats vinden) helaas tot op heden nog niks mogen horen vanuit de leverancier. Ik heb al 4x gebelt Met de klantenservice van koopjedeal echter wil of kan niemand mij netjes te woord staan en mij verder helpen. Ik krijg steeds het antwoord “we laten onze Contact persoon even bellen Met de leverancier en dan laten Wij je weten Wanneer ze je zullen bellen” uiteraard heb ik daar niets meer over mogen terug horen. Vandaag nogmaals gebelt Met de klantenservice en werd ik “geholpen” door een dame die volgens mij totaal niet snapte wat klanten service inhoud. Zij heeft me alles behalve verder geholpen. Geen van alle medewerkers die ik afgelopen tijd heb gesproken kon mij duidelijkheid geven waar nu de fout ligt en Wanneer ik mijn bestelling mag ontvangen. Ik vind dit erg teleurstellend. Vandaag werd er mij toegezegt dat Ik zou worden terug gebelt door de lending gevende van dit bedrijf, ook dat is (natuurlijk) niet gebeurt. Ik zal morgen voor de laatste keer contact opnemen Met dit bedrijf, Wanneer ik nog steeds niet wijzer ben of contact gegevens in handen krijg van de leverancier ben ik genoodzaakt verdere stappen te onder nemen en jullie “goede” bedrijf eens flink onder de loep te laten nemen! Dit is geen manier van doen. Ik raad ook iedereen af met deze partij zaken te doen. Ik kan fluiten naar mijn bestelling en de klantenservice is om te janken!

Het laatste woord is hier nog niet over gesproken!

Beste Megan,

Uw case is reeds opgepakt via Trustpilot. Daarnaast bent u zojuist per e-mail op de hoogte gesteld wat betreft de levering van uw bestelling.

Ik heb vernomen dat u binnen 3 werkdagen zult worden gecontacteerd door de vervoerder voor een leveringsafspraak.

Excuses voor de geleden ongemakken die u heeft ervaren bij Koopjedeal.nl.

• Ger Robbertsen

Koopjedeal,

U heeft kwaliteit in alles wat U op de markt brengt. Groot compliment.
    Tevens heeft U perfect personeel,uiters correct en vriendelijk en behulpzaam in een advies.

Beste Ger Robbertsen,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en uw top beoordeling!

• De heer CMH van Lierop
    Review voor Koopjedeal

Altijd snel en accuraat, goede producten.
    Verschillende keren iets besteld en altijd zeer goed verpakt.
    Goed geregeld ook als je iets moet retourneren.

Beste CMH van Lierop,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie.
    Wat leuk om te horen dat u regelmatig een bestelling heeft geplaatst bij Koopjedeal.nl en dat alles altijd naar wens is.

• Anneke Schlamann-de Haas
    Review voor Koopjedeal

Ben wel een beetje vaste klant, vanwege het enorme aanbod, de duidelijke site, de afhandeling van de bestelling, kortom: houen zo!

Beste Anneke Schlamann-de Haas,

Wat leuk om te horen dat u vaste klant bent bij Koopjedeal.nl!
    Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen.

• P. Vlietstra
    Review voor Koopjedeal

Al vele artikelen via Koopjesdeal besteld en zijn tot op heden niet teleurgesteld in afhandeling van de geplaatste orders.

Beste P. Vlietstra,

Wat fijn dat u tot op heden niet teleurgesteld bent en alleen maar goede ervaringen heeft gehad.

• John
    Review voor Koopjedeal

Heb al regelmatig bij jullie besteld en ben zeer tevreden met de producten zowel de goedkope als duurdere. Van windscherm tot laptop is de kwaliteit uitstekend en de bezorging gaat vlekkeloos. Kortom een uitstekende webshop winkel en ga zo door!

Beste John,

Wat leuk om te horen dat u een tevreden vaste klant bent! Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen bij Koopjedeal.nl en uiteraard, voor uw top beoordeling!

• Margriet van Rhienen
    Review voor Koopjedeal

Nog nooit een probleem ondervonden, de leveringen gebeuren snel en accuraat.

Beste Margriet van Rhienen,

Wat fijn om te vernemen dat u tot op heden nooit problemen heeft ondervonden!