Koopjefatbike.nl

Koopjefatbike.nl

Welkom bij dé ultieme bestemming voor Fatbike-liefhebbers!

Koopjefatbike.nl is gevestigd in het bruisende Utrecht, wij zijn het toonaangevende bedrijf binnen de fietsenbranche en het snelst groeiende bedrijf in de Benelux. Ontdek ons uitgebreide assortiment, dat niet alleen de beste Fatbikes omvat, maar ook meer. Of je nu door modderige paden wilt scheuren, sneeuwlandschappen wilt verkennen of gewoon op zoek bent naar een opwindende rit in de natuur, Koopjefatbike.nl heeft de perfecte Fatbike voor jou. Met snelle en betrouwbare levering in heel België, Nederland en Luxemburg, brengen we de opwinding van off-road fietsen rechtstreeks naar jouw deur. Bekijk ons brede assortiment vandaag nog en ervaar waarom Koopjefatbike.nl het snelst groeiende bedrijf is in de fietsenbranche!

• Daan

Vriendelijk, reageerd snel.
    Mooie fiets, tot nu toe alles top.
    Fietst lekker

• Thomas

Goede na-service!

• Hoe beoordeel je Koopjefatbike.nl?

• Robbert
    Review voor Koopjefatbike.nl

Mijn zoon vind zijn nieuwe fiets helemaal top! De bezorging verliep erg soepel, mijn fiets was er binnen een dag. Ik kreeg gelijk reactie op mijn vragen en werd geweldig begeleid tijdens het maken van mijn keuze. Bedankt!

• A
    Review voor Koopjefatbike.nl

Zeg je eerlijk, la souris & die andere doen en traag en hebben geen verstand.
    Heb mijne daar terug gebracht hier 1 gehaald en was goedkoper uit & betere service. Dankjewel voor alles en zeker een aanrader man.

• Hakima Koubaa
    Geverifieerde klant van Koopjefatbike.nl

Snelle

• Cherlin
    Review voor Koopjefatbike.nl

Erg fijn bedrijf! De heren zijn zeer behulpzaam en staan goed te woord. Zeker een aanrader!

• Bart
    Review voor Koopjefatbike.nl

Echt een super goeie ebike. Ik heb zelf de ouxi V8 gekocht en heb hem nu een weekje en heb nog nooit zoveel gefietst, al is het niet eens mooi weer! In eerst instantie deed mijn trapondersteuning het niet, maar met 1 belletje stonden ze letterlijk 1,5 uur later al voor de deur. Echt een aanrader. Top service, en top product !

• DG
    Review voor Koopjefatbike.nl

Eindelijk een officiële leverancier gevonden van deze fatbikes en dat ook nog voor een perfecte prijs. Ben jullie eeuwig dankbaar jongens.

• Nora
    Review voor Koopjefatbike.nl

Top service en snelle levering!

• Chantal
    Review voor Koopjefatbike.nl

Super goede service, goede uitleg, ze denken mee, makkelijk bestelproces, vriendelijk en bezorgen aan huis. Zeker een aanrader!

• Chloë jansen
    Review voor Koopjefatbike.nl

Snelle afhandeling en goed advies gekregen , zal voor mijn andere kleine zeker nog 1kopen binnenkort bedankt en tot snel!

• Daan
    Review voor Koopjefatbike.nl

Dit bedrijf maakt écht verschil. Ze zijn geduldig en luisteren aandachtig naar wat jij nodig hebt. Ze houden je op de hoogte van beloftes en als je een vraag hebt zijn ze zeker niet de moeilijkste. Ik had me fatbike opgevoerd. Wist niet meer hoe ik het om moest zetten. Een belletje en binnen 24 u stonden ze voor me deur en was ik weer de weg op.

• nimo
    Review voor Koopjefatbike.nl

De service bij koopjefatbike.nl is uitstekend. Bij de aankoop kreeg ik een duidelijke uitleg over de fatbike-instellingen en trapondersteuning. Ze bieden geweldige klantenservice, zelfs na aankoop. Ik ben zeer tevreden en geniet volop van mijn fatbike-avonturen dankzij hun expertise.