Koopjemobiel.nl

Koopjemobiel.nl

Of je nou net start met je online leven,
Of al meer dan 1 miljoen appjes hebt gekregen

Je telefoon is al lang geen telefoon meer.
Je bent ermee verbonden met elkaar.

Het is waar je je weekend-, vakantie-en kerstplannen mee maakt.

Waardoor je vrienden ziet, waardoor verhalen starten en herinneringen gemaakt kunnen worden.

Het is kostbaar en dat snappen wij.

Daarom zorgen wij ervoor, dat jij altijd in staat bent om verbonden te zijn en kan starten van het maken van jouw herinneringen.

Je telefoon is een verlengstuk van wie je bent en gaat worden en dat is onvervangbaar.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 06-09-2022 ingetrokken

5,3

• bertin
    Review voor Koopjemobiel.nl

Poor to non-existent customer support. Bough a couple of products (spent around 100EUR), they promised 2 day delivery. After waiting for 5 days, I contacted them by email asking what happening. They replied saying they don't have the products on stock and will check with their supplier. After 10 days, tried to contact them back again, but no replies. The contact number doesn't gets answered, doesn't even ring.

I will make sure to fill all complains I can so nobody else falls on this and wastes time and money.

• Raquel

Op 25 juni 4 apple airtags besteld. Waren al ‘verzonden’ met postNL
    27 juni kreeg ik een mail dat er iets mis was met de voorraad en dat ze in overleg gingen met de leverancier.
    3 mails verder geen airtags.. en geen geld terug ontvangen.
    Nemen ook geen telefoon op

• Pauline
    Review voor Koopjemobiel.nl

Product bleek bij navraag niet leverbaar, ik wacht nu al drie weken op mijn geld (€ 100). Geen contact via telefoon mogelijk en ik krijg geen reactie meer. De eerdere belofte dat ik het geld terug zou krijgen nog steeds niet voldaan.

• Peter
    Review voor Koopjemobiel.nl

Besteld 4 Apple Airtags en betaald. Hierna geen levering en verder geen reacties over levering meer ontvangen. Zijn niet telefonisch bereikbaar. Een echte afrader!

• Linda
    Review voor Koopjemobiel.nl

16 juli wat besteld, zou er binnen 5 dagen zijn, nu 12 dagen later nog niets ontvangen. Op mail en telefoontjes word niet gereageerd. Een app gestuurd, kreeg ik: we kijken het na. Paar dagen later nog geen reactie…

• Emiel
    Review voor Koopjemobiel.nl

4 pack Apple AirTags besteld. 16-juli. Levertijd stond op 20-21 juli. Nu (28 juli) nog niks ontvangen. Klantenservice houd je aan het lijntje met valse beloftes. Vermoedelijk zijn de slechte recensies en ban bij de pepper aanbiedingen site terecht.

• B.Stomphorst
    Review voor Koopjemobiel.nl

Mijn product nog steeds niet binnen. Er wordt elke keer gezegd dat ze contact zullen opnemen dat wordt niet gedaan. Zeggen dat ze navraag zullen doen bij post-Nl en terug zullen bellen. Hebben zelf post-NL gebeld en de barcode is aangemaakt maar daar is verder niks mee gedaan. Ik ga nu over tot andere maatregelen zodat ik krijg waar ik voor betaald heb.

• Emiel Dörner
    Review voor Koopjemobiel.nl

Levertijd niet na gekomen, wel reactie op mail dat hij uiterlijk gisteren geleverd zou worden. Gezien de andere reacties verwachte ik al niets.. en dit klopt opnieuw niets geleverd. Geen reactie meer op mail. Telefonisch onbereikbaar.

• Henk S.

Beste

• Ginger Bouwman
    Review voor Koopjemobiel.nl

iPhone vandaag binnengekomen. Super blij mee! Erg tevreden met de snelle en vriendelijke service!

• Johan
    Review voor Koopjemobiel.nl

Zonder enige communicatie kwam de telefoon een week te laat. Nemen telefoon niet op, reageren niet op mail en pas na 2 dagen op een appje op het bedrijfsaccount. Telefoon in orde. Screenprotector gebarsten in verpakking. Reageren opnieuw niet op appjes hierover. Tot op heden geld niet teruggekregen. Waardeloze service.

• Jurre
    Review voor Koopjemobiel.nl

Levertijd niet nagekomen en daar ook niet over gecommuniceerd. Mogen hun best doen om iets meer betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid uit te stralen. Verder producten wel ontvangen.

• Kaily
    Review voor Koopjemobiel.nl

Nieuwe iPhone 13 Pro besteld en snel binnen👍Ik heb het idee dat de negatieve reviews niet echt zijn.

• Dennis
    Review voor Koopjemobiel.nl

Hele slechte communicatie. iPhone besteld maar er wordt geen levertijd gegeven en er wordt ook niets terug betaald. En er wordt vooral geen antwoord gegeven op deze vragen. Wel worden er zaken beloofd zoals terug betaling maar vervolgens blijft het stil. Het gaat niet goed met deze webshop.

• RM
    Review voor Koopjemobiel.nl

Leuke prijzen en snel thuis. Ik raad het al mn vrienden en kennissen aan👍

• Ince
    Review voor Koopjemobiel.nl

Dagvaardingsprocedure opgestart Ik raad het zeker niet aan om hier een telefoon te kopen. 5 weken geen restitutie geen geld terug Ik heb mijn telefonische bestelling geannuleerd, maar er is 14 dagen lang geen terugbetaling gedaan, ze zeggen dat de betaling elke dag zal worden gedaan, helaas ben ik het beu om ze te bellen. Helaas ik ben helemaal niet tevreden En ik weet niet wanneer ik mijn geld terug krijg . Ik weet dat de terugbetaling binnen 14 dagen is Helaas is dit de eerste keer in mijn leven dat ik zo'n ongemak ervaar.

• Willemsen
    Review voor Koopjemobiel.nl

iPhone 13 met abonnement via een pre order besteld. Ik ben eerst bij verschillende andere telefoonwinkels geweest, bij alle andere winkels werd gezegd dat de telefoon er binnen 5 dagen na de lancering zou zijn. hier niet, ze zeiden direct dat het langer kon duren door het tekort aan chips. Door de eerlijkheid gekozen om hier de telefoon en abonnement te bestellen. Communicatie was prima minimaal een keer per week belde of mailde iemand om een update te geven

Het duurde wel wat langer zoals voorspeld ( 5 weken uiteindelijk ) maar ik hoor van vrienden die hebben gekozen voor een snelle levering belofte dat ze nu nog steeds wachten

Bedankt voor jullie eerlijkheid en goede service

• Fred
    Review voor Koopjemobiel.nl

Positieve recensies zijn fake en door het winkelpersoneel zelf geplaatst.

Dag Fred,
    Jammer dat u een slechte ervaring had, helaas vinden wij uw gegevens niet in ons bestand. Kunt u ons meer bijzonderheden geven over uw aankoop, of het onderwerp waar uw klacht betrekking op heeft? U kunt ons mailen op klantenservice@koopjemobiel.nl .

• Theo Maassen
    Review voor Koopjemobiel.nl

Snel geleverd en goede prijzen !

Bedankt voor uw Review 👍

• L. Hilgenberg