Korean Skincare

Filter 498 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 286 met beschrijving

Taal

• Nicole Hinsch
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Sehr schneller Versand, tolle Produkte und süße Verpackung! Ich bin vollkommen zufrieden!

• Anneloes
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Heel erg snel geleverd, top!

Antwoord van Korean Skincare

Hey Anneloes, Wij zijn blij om dit te horen en willen u bedanken voor het achterlaten van een review!

• Neny Soiso

Snelle en keurige levering

Antwoord van Korean Skincare

Hey Neny, Goed om te horen en heel erg bedankt voor het achterlaten van een review!

• Nahrin
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Super fijn en snel. Alles duidelijk en heel lief veel samples gekregen. Bedankt

Antwoord van Korean Skincare

Hey Nahrin, Super goed om te horen en heel erg bedankt voor het geven van 5 sterren!

• Florentina Toma
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Makkelijk om via deze winkel te bestellen, snelle verzending en geweldige producten. Ook aandacht voor de klant, alles prachtig ingepakt.

Antwoord van Korean Skincare

Hey Florentina, Wij zijn super blij om te horen dat u zo tevreden bent en willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven!

• Kateryna De Vos

Goede service

Antwoord van Korean Skincare

Hey Kateryna, Fijn om te horen dat de service goed was en bedankt voor het achterlaten van een review!

• Jo
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Super leuk aanbod en extreem snelle levering!

Antwoord van Korean Skincare

Hey Jo, Heel erg leuk om te horen dat u ons aanbod leuk vind en bedankt voor het geven van 5 sterren!

• m
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

goede prijzen, snelle verzending. samples hoeven voor mij alleen niet.

• Wendy

Snelle levering!

Antwoord van Korean Skincare

Hey Wendy, Goed om te horen dat de levering snel was en bedankt voor het schrijven van een review!

• Miss Chronically Fabulous
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Een van mijn nieuwe favoriete winkels ! De bestelling werd, ondanks de feestdagen drukte, binnen 48u geleverd en bovendien in een mooie doos met vloeipapier, alles perfect in orde, en allerlei testers. En een gratis facemask van een goed merk. Ik waardeerde ook de kaart met tips voor skincare en hetfeit dat er een documentje bijgeleverd was met mijn bestelling, waarbij bij elk product vermeld werd hoeje het 't beste kunt gebruiken. Koreaanse producten hebben niet altijd een Engelse gebruiksaanwijzing, of een heel onduidelijke. Dus als je een totaal nieuwe stap in je skincare hebt toegevoegd cq een nieuw product hebt gekozen, dan is dat echt heel handig en welkom. Ik vond de prijzen van de winkel (maar er was hier en daar wel kerstkorting enzo ) ook heel prima. Ik bestel denk ik voorlopig hier IPV bij de bekende Y St. 4,5 ster wat mij betreft.

Een puntje van aandacht is wel dat er erg veel was/is uitverkocht. Misschien ivm kerst en/ of Black Friday
    maar het is wel iets om over na te denken. Meer stock tijdens de nov/dec maanden & uitbreiding van soort producten en het zijn wat mij betreft 5 dikke sterren.