Kozijnenverkoop.nl

Kozijnenverkoop.nl

Levering en montage van kunststof kozijnen, deuren, schuifpuien en alle andere toebehoren. Verkoop van SCHÜCO kozijnen, rechtstreeks vanaf fabriek aan zakelijke en particuliere afnemers.
kozijnen ramen schuifdeuren

• E Schilder
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

De kwaliteit van de kozijnen is echt zeer goed te noemen. Voor andere projecten hebben we elders kozijnen besteld, maar omdat dit om de voorkant van onze woning ging wilden we iets goeds. Na lang twijfelen hebben we gelukkig de goede beslissing gemaakt.

• Rogier O.M.
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

Snelle en correcte levering van onze bestelde kozijnen. Horren en afwerking werd nageleverd ivm langere levertijden maar wij vonden dat geen probleem. Wel grappig dat horren langere levertijden hebben dan kunststof kozijnen.

• Hoe beoordeel je Kozijnenverkoop.nl?

• T Kölner
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

Ik heb lang gezocht naar een Duitse leverancier die HVL leverde, maar blijkbaar is dat in Duitsland niet te krijgen. Net over de grens vond ik een leverancier die mij wilde helpen. Ik zou graag de foto's laten zien van onze vakantiewoning, met mooie donkergrijze kozijnen van schueco met rechte verbinding

• Peter
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

Ik kreeg goede hulp om mijn deur op juiste maat te bestellen. Jammer dat ik geen foto kan uploaden want hij past perfect.

• Goossink K
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

Voor klanten bestellen we hier vaak onze schuifdeuren. Ze zijn van goede kwaliteit en worden in nette staat afgeleverd.

• Sharon Kaan
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

Kozijnen zonder glas besteld, binnen 18 dagen geleverd.

• Hans H
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

Duidelijke tekeningen gekregen vooraf de productie van mijn kozijnen. Levertijd 7 weken dus prima voor kozijnen op maat.

• Eric
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

De levering van onze bestelde kozijnen duurde uiteindelijk langer dan 6 weken, maar misschien komt dat omdat we in Brussel geleverd wilden hebben want blijkbaar komen ze niet naar Belgie. Jongens, hartelijk dank voor deze uitzondering, en we zijn superblij met onze schueco kozijnen

• Andre Aslo
    Review voor Kozijnenverkoop.nl

prachtige deur, en zoals ik kan beoordelen van goede kwaliteit. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar lijkt me prima deur.