Kraamfeestwinkel
Kraamfeestwinkel biedt een verfrissend concept voor ouders die zelf een kraamfeest organiseren of aan hun kraambezoek of op het werk iets bijzonders willen trakteren. Zo heeft Kraamfeestwinkel een uniek assortiment geboorte chocolade, snoep en versiering.
8,9

• Guusje Tinholt - de Bruijn
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Snel geleverd, ontzettend mooie en leuke chocolade-figuren en nog heerlijke chocolade ook! Op mijn eerste dag terug van zwangerschapsverlof werd het zéér gewaardeerd op kantoor! Top!

• Carin Donkers
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Door post nl duurde de levering een week. Kon kraamfeestwinkel niks aan doen. Netjes ingepakt en aangekomen

• Hoe beoordeel je Kraamfeestwinkel?

• MJ
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Goede service, snelle levering. Product komt overeen met de beschrijving op de website

• Gonny
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Keurig ingepakt, zodat de chocolade onbeschadigd aankwam. Snel geleverd.

• Sandra vd.linde
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Kwaliteit is goed netjes ingepakt en snel binnen super service

• Anne
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Top communicatie via de mail, snelle levering en kwalitatief goede chocolade!

• Hanane El Morabet chtatou
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Super snelle levering! Zeker een aanrader!

• Jody Bus
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

UPDATE: Nog een keer een e-mail gestuurd en alweer geen reactie. Bestelling dus niet binnen gekregen en mijn geld ook kwijt. Belachelijk! Hier dus niet bestellen!

Wacht al langer dan 2 weken op wat stickers die ik heb besteld. Ook contact opgenomen met het bedrijf via de het contactformulier op de website. Hier helaas geen antwoord op ontvangen. Geen telefoonnummer te vinden en dus onbereikbaar! Zie het ontvangen van mijn bestelling somber in!

• Michiel Brink
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Snel verzonden zoals beloofd! En de chocolade flikken waren lekker

• Mv
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Kwaliteit van de schuimpjes zijn slecht. Ruiken bijna chemisch. Zien er schattig uit maar daar is alles mee gezegd

• Paula
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Leuke spullen besteld voor de geboorte van onze dochter. Een goede en snelle service!

• Manon

Netjes verpakt en een snelle levering! Heerlijke traktatie 😋

• Ilse Van Loenen

Netjes en snel geleverd.

• Suhela Walschots

Snelle levering, top!

• Margot
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Ik had een fout in mijn bestelling gemaakt. Opgemerkt door Esther en ik werd hier keurig over gebeld. Het teveel betaalde geld direct teruggestort. Goede service 👌Snelle levering!

• E

• rachel Swagers
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Snelle levering. En alles duidelijk via de mail.

• Matthijs Jansen
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Netjes verpakt en heerlijk!

• Sandra
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Snelle levering. Goede kwaliteit en de chocolaatjes waren goed verpakt en heel overgekomen. Een echte aanrader!

• Nelly
    Geverifieerde klant van Kraamfeestwinkel

Snelle en goed verpakte levering. Ondanks de hitte geen gesmolten chocolade!