Krabpaal.nl

Krabpaal.nl

Bij Krabpaal.nl vind je voor elke kat de perfecte krabpaal!
8,6

• Caro
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Goede prijs, snelle levering, product is precies wat ik ervan verwacht had.

• sonja Bertrand
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Snel geleverd, mooie paal, katten genieten er van.

• Hoe beoordeel je Krabpaal.nl?

• A Imming

Heb niks geha

Beste Arno,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend om te lezen dat u het pakket nog niet heeft mogen ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Wij zijn er gelijk achteraan gegaan bij DPD en zij geven aan het pakket op 22 maart te hebben bezorgd, helaas was het bij ons niet bekend dat u het pakket niet had ontvangen.

Daarom hebben wij u zojuist een mail gestuurd. Zou u hierop willen reageren? Dan pakken we het met u op!

Team Vogelhuisjes.nl

• Maureen
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Super snelle levering, goede producten en goede prijzen!

Beste Maureen,

Bedankt voor je positieve feedback! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

• Denise Bras
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Goede service, was snel geleverd.

Beste Denise,

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! Het doet ons goed te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering. We werken hard om onze klanten de beste service te bieden. Jouw positieve ervaring betekent veel voor ons en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

• Cristy Verzijl

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

• Ann
    Review voor Krabpaal.nl

Recentelijk eerste aankoop. Geweldige producten, uitstekende kwaliteit, snelle en perfecte levering! Ga zo door!

• Jeroen de Bruin

Keuri

• Tatiana Vladimirova
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Very good scratching post, high quality. Fast delivery

• Renske
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Na contact met de klantenservice, een bestelling geplaatst. Ze was vriendelijk en vlug. Daarna een vliegensvlugge levering, volgende dag bezorgd. Top!

• Marina
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Snelle levering, blij met de bestelling.

Beste Marina,

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met de snelle levering en uw bestelling. Als u in de toekomst nog iets nodig heeft, staan wij graag weer voor u klaar. Veel plezier met uw aankoop!

• Kitty

Snel en goed

• Marc
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Snel geleverd.Product prima. Wel een punt van irritatie, de verzendverpakking is veels te groot voor het te verzenden product. Dit slaat echt nergens op. Denk aan Co2, duurzaamheid etc. Dit is een reden om niet meer te bestellen.

Beste Marc,

Bedankt voor uw feedback en waardering voor de snelle levering en het goede product. We begrijpen uw zorgen met betrekking tot de verzendverpakking en duurzaamheid. We streven voortdurend naar verbetering op dit gebied en zullen uw opmerking doorgeven binnen ons team.

• Annelies van Gellecum
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Snelle service goede kwaliteit!

Beste Annelies,

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We waarderen het dat u onze service en de kwaliteit van onze producten waardeert. Uw mening is belangrijk voor ons en uw blijk van waardering doet ons goed!

• Harry

Cool and fast

• Daniel van Aggelen
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Mooie krabpaal. Goed te monteren.

• Paula Aalderink
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Mooie stevige krabpaal. Hij was met een dag in huis

Beste Paula,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de krabpaal en dat deze tijdig geleverd is! Ons doel is altijd om onze klanten blij te maken met onze producten, dus uw blijk van waardering doet ons goed. Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan wij weer voor u klaar!

• Maureen Pepers
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Snelle levering en goede kwaliteit👍

• Menno
    Geverifieerde klant van Krabpaal.nl

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Beste Menno,

Dank u wel voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat uw bestelling zonder problemen is verlopen en dat de levering snel was. Ons team werkt hard om een efficiënte en betrouwbare service te bieden. Als u in de toekomst iets nodig heeft, staan we klaar om u opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw feedback!

Team Krabpaal.nl

• Judith van der Meer