Kranig Kraanwerk

Kranig Kraanwerk

Designkranen en accessoires voor in de badkamer en in het toilet.

• Bert de Bruijne
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Een van de weinige leveranciers van geschikte 3 weg keukenkranen, waarbij de keuze gemaakt kan worden tussen gebruik van warm water van een close-in boiler of van de cv ketel. Vincent Stegeman adviseert en begeleidt persoonlijk bij de keuze. Service zoals je nog maar weinig tegenkomt. Zeer tevreden.

Geachte heer de Bruijne,
    Hartelijk dank voor uw feedback en zeer fijn dat u zo beter/duurzamer keuzes kunt maken met het tapwater. Persoonlijke aandacht hebben wij hoog in het vaandel staan, fijn dat het gezien wordt :-)

• Jennifer
    Review voor Kranig Kraanwerk

Prachtige producten en een super service!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Ontzettend bedankt voor je prettige feedback! De kranen hebben een prachtig plekje gekregen in jullie nieuwe woning. Veel plezier daar straks! Mvg Vincent

• Hoe beoordeel je Kranig Kraanwerk?

• Marcel Jongbloed

Prima service

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Was een genoegen om jullie de juiste materialen te leveren en bedankt voor de feedback. Veel plezier en succes in jullie nieuwe woning! Mvg Vincent

• Remco Speet
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Wij hebben een hele mooie kraan gekregen, oud goud, en zijn van begin tot eind echt super geholpen.
    Wat een service.

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Ontzettend fijn om deze reactie te lezen. Het was ons een genoegen deze mooie kraan te mogen leveren. Heel veel succes gewenst met jullie prachtige praktijk!

• Ad in 't Groen
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Prachtige en bijzondere kranen. Ook prijstechnisch heel interessant. Aflevering zeer goed geregeld. Top

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor uw prettige feedback. Veel plezier met deze mooie muurkraan in uw nieuwe appartement.

• Mu Sarif

Was goed met de
    kraan en wasbak voor badkamer.

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor uw feedback. We hopen dat alles goed gekomen is met het badkamermeubel. De foto's van de kraan met wasfontein zagen er heel mooi uit! Hartelijk dank en graag tot ziens bij Kranig.

• Marco Remmeren
    Review voor Kranig Kraanwerk

Goed contact gehad en gezien de huidige omstandigheden in de bouwsector een prima levertijd. Onze klanten bestellen tegenwoordig rechtstreeks bij Kranig op de webwinkel maar wilde ook graag zelf een compliment achterlaten. Hoop nog op langdurige samenwerking!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Fijn dat u onze dienstverlening waardeert en hartelijk dank voor de trouwe klandizie!!

• Vik
    Review voor Kranig Kraanwerk

Op zoek naar een plafond hangkraan, kwam ik via Google op de website van Kranig Kraanwerk terecht. Wat een verademing…! Eindelijk eens een sanitair website met een geweldig out-of-the-box assortiment! We hebben niet alleen de kraan maar ook gelijk een glazen wasbak besteld.
    Het telefonisch contact met Vincent (ik had wat vragen) was laagdrempelig, persoonlijk en erg prettig. Hij neemt klantenservice erg serieus, dacht met me mee over mijn project, hield me op de hoogte van de voortgang van de bestelling en staat 24/7 klaar om vragen te beantwoorden. Tot op de dag van vandaag is de nazorg ook goed geregeld. Wij moeten binnenkort ook onze badkamer doen en gaan zeker weer hier bestellen!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Wij vonden het erg prettig jullie te kunnen bij staan in dit mooie project. Hartelijk dank voor deze uitgebreide reactie :-)

• Tina
    Review voor Kranig Kraanwerk

Na een lange zoektocht naar de juiste kraan zijn we uiteindelijk bij Kranig Kraanwerk geslaagd! We zijn enorm tevreden met het design en de werking van de Hoxer-kraan. Ook de persoonlijke benadering van Vincent konden we erg waarderen; we hadden nog een paar vragen over de plaatsing en dankzij zijn deskundige hulp hebben we dit zonder problemen kunnen uitvoeren. De levertijd was vlot en dat is fijn als je eindelijk gevonden hebt wat je wilt hebben!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor de fijne reactie, veel plezier gewenst en graag tot ziens bij Kranig!

• Daan Homan
    Review voor Kranig Kraanwerk

Vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd. Had liever meer kleurkeuzes gehad.

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor de feedback, daar doen we zeker iets mee. Naast wit en zwart gekleurde modellen zijn we op zoek gegaan naar andere kleuren zoals rose gold en geborsteld staal. We zullen het melden zodra ons assortiment is uitgebreid. Voor nu veel plezier met uw witte toiletrolhouder en telefoon plankje :-)