Kranig Kraanwerk

Kranig Kraanwerk

Designkranen en accessoires voor in de badkamer en in het toilet.
9,6
Filter 33 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Bert Hagenmans en
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Dit is de derde toiletgrop die we ermee gedaan hebben. Snel geleverd kwaliteit. Waren ook goed bereikbaar toen we vraag hadden

Beste Bert,
    Wat een prachtige klussen hebben jullie afgeleverd! Het was een voorrecht om jullie onze kranen te mogen samenstellen en te leveren. Nog bedankt ook voor de foto's nog! Succes met de volgende klus en graag tot ziens! Groetjes.

• Raymond Dungenaar
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Duidelijk adviesgesprek gehad online en daarna nog gebeld met ze. Onze installateur was ook erg te spreken over het aansluitmateriaal dat er keurig bij zat. Zodra we toe zijn aan de keuken, gaan we nogmaals gebruik maken van onze persoonlijke kortingscode.

Dag Raymond,
    Erg graag gedaan hoor. Ook wij vonden het contact erg prettig en jullie installateur is een topper, heeft alles sterk gemonteerd. De kortingscode is nog 8 maanden geldig, graag tot ziens maar weer!

• Hoe beoordeel je Kranig Kraanwerk?

• Johanna Giermans
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Wij hadden deze kraan eerst ergens anders gekocht maar werkte niet goed dus retour gestuurd. Nu bij Kranig vandaan en dit is topkwaliteit, echte aanrader.

Beste Johanna,
    Superleuk om jullie review te lezen! Fijn dat deze kraan jullie goed bevalt. Wat een prachtige kleurstellingen hebben jullie gekozen voor de badkamer en toiletruimtes. Veel succes met jullie keuken straks!

• Rik Veldman
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Prima kraan en keurige communicatie.

Beste Rik,
    Hartelijk dank voor jouw review. Het was een genoegen jullie kraanwerk te mogen samenstellen en af te leveren. Succes met de wanden, hoop dat snel alles goed komt. Groetjes van ons.

• Rémon
    Review voor Kranig Kraanwerk

Dropshipping bedrijf , zelfde kranen staan op Ali express , Wish , etc etc , voor een fractie van de prijs. Niks mis met dropshipping bedrijven , maar wees er gewoon eerlijk over

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Beste Rémon, dank voor je bericht. Alle kranen komen hier bij ons op de werkbank, worden afgemonteerd en getest. Het is dus hoe dan ook geen dropshipping. Op veel modellen zijn de patenten verlopen en we kunnen niet voorkomen dat ze elders worden aangeboden. Dus ja een aantal kranen zijn idd elders terug te vinden, wij kunnen niet voorkomen dat fabrikanten hun producten wereldwijd aanbieden. Weliswaar zit er een kwaliteitsverschil in diverse artikelen, niet alles is gegalvaniseerd of keramisch. Overigens kunnen wij niet zien wat je besteld hebt overigens... Mocht je problemen ervaren met je aankoop kun je altijd bij ons terecht. We komen zelfs op locatie indien nodig. We komen graag met je in contact.

• Leif

Sensorkraan
    Goed product: hand eronder: kraan gaat aan. Hand weg: kraan uit. Precies wat je wilt.
    Verder is het een topbedrijf, betrouwbaar:
    De gewenste kraan was niet vooradig. Zodat ik verder kon met voorbereidingen (leidingen&aansluitingen op de juiste plek in de muur frezen) kon ik een ander model gebruiken, Kraniq heeft dit model later bij mij thuis geruild met het gewenste model en de laatste zelfs gemonteerd.

Beste Leif,
    Hartelijk dank voor de prettige feedback. Fijn dat u open stond voor een tijdelijke kraan. Prettige communicatie en nogmaals, hartelijk dank voor uw opdracht en veel plezier gewenst van uw mooie toiletruimte. Mvg Vincent

• Mirjam Bruijsten
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Enorm goede en snelle service, fijn persoonlijk contact en advies op maat door Vincent. De kwaliteit van de kranen zijn fantastisch, ik heb er nu een paar besteld voor mijn bedrijf en dat worden er zeker meer in de toekomst. Eventuele vragen worden snel en persoonlijk beantwoord, ik ben een enorme fan van dit bedrijf!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Beste Mirjam, ontzettend bedankt voor de prachtige review! En uiteraard ook veel dank voor de aankoop en veel succes gewenst met jullie mooie bedrijf!

• Steenstra
    Review voor Kranig Kraanwerk

Ik ben prettig en goed telefonisch geholpen met vragen over een sensorkraan die ik wilde bestellen. De levertijd van de kraan leek even een probleem ivm de planning van onze verbouwing. Dhr. Stegeman bood aan de benodigde hoekstopkraan, die essentieel is, zonder extra verzendkosten apart te sturen; deze kreeg ik de volgende dag al. Kortom, erg tevreden.

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Wat fijn dat u zo tevreden bent, heel veel succes met uw klus en graag tot ziens bij Kranig Kraanwerk.

• Ozgur Korkmaz
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Voor kwaliteit moet je hier zijn en prima service zowel tijdens als na verkoop, bedankt!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor uw vriendelijke berichtje! Succes met uw Whirlpool klus en welkom bij Kranig Kraanwerk!

• Kristel Ides
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Mooie producten. Snel en vriendelijk contact bij vragen. Persoonlijk!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor uw vriendelijke berichtje! Is alles naar wens inmiddels? Succes met uw klus en welkom bij Kranig Kraanwerk!

• Erwin Peters
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Wat ze beloven, doen ze ook! Binnen een dag gave spiegel geleverd volgens afspraak! En...heel mooi product...ik.ga er meer bestellen..,

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor uw aankoop én als kers op de taart, deze fijne feedback! Goed dat de spiegel bevalt en de service gewaardeerd wordt, tot uw dienst!! Van harte welkom bij Kranig Kraanwerk.

• A.l Beijersbergen van Henegouwen
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Geweldige service eerlijk en oprecht.

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank en veel plezier gewenst van uw aankoop!

• G.N. Van der Hoeven-Troost

Vooral een goed product.
    Ik had moeite met het invullen van de velden voor de bestelling. Het leek of alleen bedrijven konden bestellen. Maar ik kreeg direct een antwoord via een telefoontje!
    Perfect!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor uw review. Het is inderdaad zo dat wij in principe alleen werken voor bedrijven. Er zijn soms uitzonderingsgevallen waaronder uw aankoop ;-)

• Patricia
    Review voor Kranig Kraanwerk

Super tevreden over een geleverde kraan .
    Aardige eigenaar die meedenkt over levering en stuurt nog revetjes na die zijn achtergebleven .
    Daarna kreeg ik nog een mail of alles naar wens was ..top service ..dus zeer tevreden over kranig kraamwerk !!

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Enorm bedankt voor je leuke reactie! Was een genoegen om contact te hebben en super dat de kraan goed bevalt, zelfs met de ringetjes hihi! Heel veel succes met jullie mooie zaak!

• Dhr. Mac Bauwens

Kwaliteitsvol materiaal geleverd
    Zeer goede service met persoonlijke opvolging
    Perfecte naverkoopdienst. Persoonlijk contact gehad met de Heer Stegeman, die zeer behulpzaam was ivm. de installatie
    Een aanrader

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Hartelijk dank voor uw feedback en wat fijn dat het u het contact als prettig heeft ervaren. Dat is zeker wederzijds zo bevallen! Heel veel succes verder met uw mooie project en graag tot ziens bij Kranig.

• Mevr. Hovsepian
    Review voor Kranig Kraanwerk

Uitstekende service! Mijn kraan had een bijzonder kleine (productie) schade. Na overleg is het geruild. De nieuwe kraan is zelfs persoonlijk naar mijn huis gebracht!

• Maksym
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Hele goede persoonlijke service, komen snel met een oplossing. Afspraken worden keurig nageleefd. Assortiment die je elders nergens kan krijgen.

Antwoord van Kranig Kraanwerk

Beste Maksym, hartelijk dank voor de feedback en wat fijn dat alles toch zo vlot is goed gekomen! Hartelijk dank voor jullie prettige communicatie en samenwerking.
    Graag tot snel groetjes, team Kranig

• Dhr. Jacco Bouwes
    Review voor Kranig Kraanwerk

Voor de aansluiting van de kraan had ik nog een extra onderdeel nodig die nog snel nageleverd werd terwijl hij dat niet had hoeven doen omdat de aansluiting mijn verantwoordelijkheid is maar deed het wel. Zo gaan ze bij Kranig Kraanwerk net even een stapje verder in hun service dan andere leveranciers.

Geachte heer Bouwes,
    fijn dat we jullie goed van dienst konden zijn. Hartelijk dank voor de review en veel succes gewenst met jullie mooie praktijk! Team Kranig.

• Daniël Vonken
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Logistiek/voorraad niet geheel volgens planning verlopen, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door extra inspanningen om op tijd te leveren en vooral adequate communicatie

Antwoord van Kranig Kraanwerk

De eerste zending had spijtig genoeg transportschade opgelopen waardoor u moest wachten op een nieuw exemplaar. Die hebben wij zelf betaald want de pakketdienst gaf 'niet thuis' We begrepen dat u inmiddels naar tevredenheid gebruik maakt van uw 3-weg kraan, Fijn!

• Bert de Bruijne
    Geverifieerde klant van Kranig Kraanwerk

Een van de weinige leveranciers van geschikte 3 weg keukenkranen, waarbij de keuze gemaakt kan worden tussen gebruik van warm water van een close-in boiler of van de cv ketel. Vincent Stegeman adviseert en begeleidt persoonlijk bij de keuze. Service zoals je nog maar weinig tegenkomt. Zeer tevreden.

Geachte heer de Bruijne,
    Hartelijk dank voor uw feedback en zeer fijn dat u zo beter/duurzamer keuzes kunt maken met het tapwater. Persoonlijke aandacht hebben wij hoog in het vaandel staan, fijn dat het gezien wordt :-)