Kratom Powder
Dé online plek voor hoge kwaliteit Kratom. Deze Super Kratom wordt rechtstreeks geïmporteerd van Kratom Plantages in Indonesië. Jaarlijks gaan wij langs deze plantages voor kwaliteitscontrole en omdat het tevens onze vrienden geworden zijn!
9,3

Taal

• E. Black
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Uitmuntende kwaliteit, snelle levering en service !

• G van Dam
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Wederom een fijne vlotte levering ontvangen en zoals altijd is de kratom van geweldige kwaliteit.

• Hoe beoordeel je Kratom Powder?

• W. L.
    Review voor Kratom Powder

De kratom is zeer goed, mijn favoriete site voor kratom omdat er veel verschillende soorten te koop zijn en voor ieder werkt iets anders het best. Alles dat ik heb geprobeerd was kwaliteit echter. Verder is de verzending goed geregeld en daar kun je dus op rekenen. Ook qua prijs is het wat mij betreft fijn, ik ben heel tevreden met dit bedrijf!

• kingpain

snel en anoniem

• Sander van Elk
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Altijd goed, goede prijzen en snel….

• Emmet Concannon
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Awesome service, very reliable. Next day delivery and a great quality product. I’m a repeat customer.

• Micheal K
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Uitstekende website. Snelle bezorging en hoogwaardig product. De green maeng da kratom is beter dan in de Amsterdamse smartshops

• Lucie Crhová
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

customer service was great, but the kratom seems low quality to me, there are weird bits of something in the powder and it makes me a little sick when I take it.

• Mischa Amsterdam
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Makkelijk te bestellen en te betalen. De bestelling is ook altijd snel en correct geleverd. De Kratom is goed verpakt en de kwaliteit is ook goed. Het is alleen jammer dat ik na honderden Euro’s bestellen nooit een keer een kortingscode ontvang maar dat is geen klacht.

• Richard
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Zeer snelle levering met Dpd. De Red kratom was is in mijn beleving niet zo sterk als mijn andere leverancier. Maar wel goed genoeg. Kortom goede webwinkel omdat de verzending snel is en een sterretje minder omdat de kratom wat milder is dan ik gewend ben. De prijs is prima.

• Camille
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Nooit iets op aan te merken. Kratom is prima en lekker snel in huis

• E. Black
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering

• Kevin
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Door deze kratom van veel dingen afgekicked. Ik raad dit zeer aan als mensen kampen met een verslaving waar ze van af willen. Ik heb geen angsten meer en voel me zeer prettig zonder zucht naar andere producten. Voor mij is dit een wonder spul. Begonnen met het kopen bij de smartshop en met Google op deze site gekomen waar ik 100% tevreden mee ben. Voor mij is het de perfecte uitkomst voor de bijwerkingen van drugs. Chapeau!

• Robbert
    Review voor Kratom Powder

Echt een dikke vette 10 voor de klantenservice van dit bedrijf en hun producten. Wat voel ik mij dankbaar. Dankjulliewel ook voor de geboden oplossing na mijn klacht, jullie zijn een top bedrijf❤️👍

• Johan Bakker
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Snelle levering en goede kwaliteit

• Patricia
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Ik bestel regelmatig via deze webwinkel. Bestellingen zijn altijd netjes aangekomen. Een enkele keer dat er twee dagen tussen zat maar meestal word het binnen 24uur geleverd. De kwaliteit is prima! Ik ben een tevreden klant en beveel deze webwinkel aan.

• G. Van Dam
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Super snelle levering en zeer tevreden met het product

• Sander van Elk

Goed, goedkoop en snel

• Emmet Concannon
    Geverifieerde klant van Kratom Powder

Excellent Kratom! Very happy with this company from packaging to the quick delivery . Thanks, I will definitely be using this company again.

• Ihor Herhets

Super