KrijgHonger

Webshop in fun & feestartikelen
6,2

• Huijbers
    Geverifieerde klant van KrijgHonger

Bestel hier als je niks wil ontvangen! Na betaling louter een orderbevestiging gehad. Daarna nooit niks meer van gehoord, laat staan de spullen geleverd. Bedrijf is ook onbereikbaar, zowel telefonisch als via whatsapp.

Antwoord van KrijgHonger

Zo te zien is jouw bestelling op 13 mei geleverd. Mocht dit niet zo zijn, ontvangen wij graag even een mailtje zodat wij dit z.s.m kunnen oplossen

• annegret martens
    Review voor KrijgHonger

Heb mijn bestelling nooit ontvangen
    Besteld op 11 april
    Kan iemand me helpen

Hi Annegret,

Zo te zien bleek er iets mis zijn te gegaan met de verzending. Zo te zien heeft onze klantenservice het inmiddels opgepakt en is de bestelling opnieuw verzonden en geleverd! Excuses voor het ongemak.

• Hoe beoordeel je KrijgHonger?

• Jordy Michielsen
    Review voor KrijgHonger

Geld van retour nooit teruggekregen

Hi Jordy,

Vervelend dat je het geld van de retourzending niet hebt ontvangen. Normaal gesproken worden retouren na ontvangst binnen 1 week terugbetaald. Hier schijnt dus waarschijnlijk iets mis zijn te gaan. Zou je een verzendbewijs en/of track & trace code van de retourzending willen mailen naar info@krijghonger.nl Dan kunnen wij verder onderzoeken waar het retour is gebleven. Zodat deze verwerkt kan worden.

Alvast bedankt.

• Amber van Straaten

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Bestelling kwam optijd binnen en ziet er uit zoals op de site staat weergegeven.

Hi Amber,

Bedankt voor jouw mooie review! Tot snel

• Henk
    Review voor KrijgHonger

Nagenoeg geen contact mogelijk met de helpdesk, en de kwaliteit van de geleverde teletubbie pakken is teleurstellend. Zelden zo’n slechte afhandeling van een webshop gezien!

• Nikki

Snel! Perfect

• Nathalie
    Review voor KrijgHonger

Ik had een heel gaaf pak besteld voor ons zoontje voor carnaval op school, maar kreeg geen inzicht wanneer deze binnen zou komen
    Appen, bellen en mailen werd niet gereageerd
    Uit nood via marktplaats snel nog een pak gekocht. Uiteindelijk werd het pak op het laatste moment wel bezorgd. Blij mee! Maar de track and trace, verzendmail etc heb ik niet gehad, dat was wel fijn geweest en had een hoop spanning kunnen voorkomen

• Bjorn
    Review voor KrijgHonger

Product kwam veel later dan beloofd en geen enkele vorm van communicatie mogelijk. Annulering van bestelling vanwege de lange levertijd werd zo genegereerd.

Update: Webwinkel reageert nav deze review, ik reageer en weer geen reactie.

Hi Bjorn,

Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met KrijgHonger. Hier herkennen wij ons niet in. Zou je misschien jouw bestelnummer willen mailen naar info@krijghonger.nl? Dan kunnen wij verder uitzoeken hoe dit is misgegaan.

• R
    Review voor KrijgHonger

Product kwam veel later binnen, dan zij vermelden op de site. Artikelen geretourneerd, dit heeft weken geduurd, voordat het in behandeling werd genomen.

Goedemiddag,

Vervelend dat jouw bestelling is vertraagd. Zou je misschien je bestelnummer willen mailen naar info@krijghonger.nl? Dan kunnen wij verder uitzoeken wat hier mis is gegaan.