Ik was zeer tevreden met deze bestelling. Alles was heel goed en mooi verpakt, en de kaartjes die erbij zaten waren een leuke verrassing. Het was fijn om te zien hoeveel aandacht en respect jullie voor jullie klanten hebben. Ook de levering was snel. Hartelijk dank voor de uitstekende service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saeedeh Youshi
- Els
Ontzettend fijn bedrijf. Geweldige service en snelle leveringen. Daarbij zijn de producten met liefde ingepakt. Een persoonlijk geschreven kaartje & heerlijk geurzakje toegevoegd. Een feestje om een pakket uit te pakken. Voor het bedrijf : Liefs van mij!
Hoe zou je Krokomingo beoordelen?
- Gerd Büwendt
alles paletti! I like fishes! I am a fish!
- Alette Algra
Artikel perfect. Prachtig ingepakt en een lekker geurzakje erbij. Top!
- Sanne
Netjes verpakt. En snelle service, ondanks ze op vakantie was. Was ook netje op de site vermeld. Zat ern zelfgeschreven kaartje bij. Echt helemaal top.
- STEPHANIE LE GUEN
Je mets 10/10 !! Très heureuse de retrouver ma Highland Cow que j'ai cassée récemment.... Ouf ! Et merci pour le petit cadeau en plus.... 👍🏼😍