Kruiden-specerijen.nl

Kruiden-specerijen.nl

Online verkoop van keukenkruiden en specerijen, met specialisatie in zeldzame pepersoorten.
- Wij proberen zo veel mogelijk biologische producten in de shop op te nemen.
- Wij gaan voor topkwaliteit van kruiden en specerijen, niet voor laagste prijs.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn gestart uit onvrede over de kwaliteit van kruiden en specerijen in supermarkten. Omdat we kruiden en specerijen met een goede smaak wilden moesten we deze zelf importeren en dat doen we dan ook. We zijn niet de goedkoopste, maar vragen gewoon eerlijke prijzen. Kwaliteit is onze belangrijkste drijfveer, de meeste van onze producten worden ook pas afgevuld als bestelling van de klant binnen komt. We zullen bij klachten dan ook direct actie ondernemen en zonder kosten voor de consument. Klant blij? Wij ook blij :)

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020