Kruikwinkel.nl

Kruikwinkel.nl

Kruikwinkel.nl is specialist in warme kruiken en pittenzakken voor kinderen en volwassenen. Wij kiezen uitsluitend voor de hoogste kwaliteit en daarmee de veiligste kruiken en voeren daarom de merken Fashy en Briljant.
8,9

• Patricia
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Er stond geen afmeting bij de dop en de verzendkosten waren duurder dan de dop die niet paste, dus die kon zo de vuilnisbak in, goedkoop plastic ook. Heel jammer

Als antwoord op de onderstaande opmerking : Als alle maten van de Fashy hetzelfde waren dan had het wel gepast, maar het past niet, er zit geen rubberen ring omheen die het water tegenhoud , dus het lekt gewoon, duidelijk zijn dus niet alle maten van de Fashy kruiken hetzelfde, ik heb een originele Fashy kruik van jaren geleden en er staat zelfs "Fashy" op mijn originele dop, maar niet op de door jullie geleverde dop, dus dan kunnen we ons afvragen of het wel een originele Fashy dop is die jullie verkopen. Ik heb het niet gevraagd gezien ik specifiek op Fashy gezocht heb en jullie het als zodanig adverteerden.

Antwoord van Kruikwinkel.nl

Beste Patricia,
    De oude kruiken hadden inderdaad een dop met ring. Deze zijn al heel lang uit de handel. Maar de verwarring is begrijpelijk, ook als u een oude kruik van hetzelfde merk heeft verwacht u bij ons een nieuwe dop te kunnen bestellen. Wij zullen u daarom uw geld terugsturen. Of, indien dit de voorkeur heeft, een nieuwe kruik toesturen aangezien de oude doppen met ring niet meer in omloop zijn. Kunt u ons een mailtje sturen met uw voorkeur? Dan maken wij dit snel in orde.

• H. Canrinus
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Heel fijn kruikje, super snel geleverd.

• Hoe beoordeel je Kruikwinkel.nl?

• outsider
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

De juffrouw aan de lijn wist niets op mijn vraag en beloofde een collega die er verstand van had, mij terug te bellen. toen dit niet gebeurde heb ik het artikel terug gestuurd. moest bijna 8 euro port betalen en zou geld terug krijgen...zou want het is tot nu toe niet terug gestort. geen zaken doen met deze club!

• Martina Homma
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Heerlijke ouderwetse kruik zonder scherpe randen!

• Frederike

Snelle levering, mooie porducten

• Leon
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Product en levering helemaal prima, prijs-kwaliteit ook goed.
    Alleen het retour sturen is te duur. Kost me nu 7,50 euro om iets van 16 euro terug te sturen. Dat moet goedkoper kunnen.

• Barbara
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Snelle verzeding, duidelijk informatie over het product

• Aad van Strien

Vlot gel

• Anne de Bruin

Snel geleverd

• J. S.
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Prima, snelle levering. Alles dik in orde.

• Carola Walther
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Snelle levering en goede service.
    Er ontbrak een kruikje en dat werd weer snel na een mailwisseling geleverd.

• Patricia

Wat een fijne kruiken!

• Amelia
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Mooi assortiment, heerlijke zachte kruik, snel en goed geleverd.

• B.J.
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Goed product en snel geleverd

• Michiel
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Producten worden duidelijk omschreven op de website. Snelle levering en goed verpakt.

• Sandra

Artikel was niet beschikbaar

• A.Perez
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Mooie product en snel delivery

• Anneloes
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Na een vraag aan de klantenservice kreeg ik snel antwoord, waardoor ik dezelfde dag nog kon bestellen en de volgende ochtend werd het pakket volledig en netjes geleverd. Top service!

• Lydia
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

mooi product en de volgende dag geleverd.

• Irene Zegers
    Geverifieerde klant van Kruikwinkel.nl

Helemaal top! Super kwaliteit kruik.