Kudu Store

Kudu Store

Kudu is ontstaan uit liefde voor ongerepte natuur. Met Zuid-Afrika als tweede thuisland, heeft de eigenaar een fascinatie voor de kudu ontwikkeld. Een dier dat zich van anderen onderscheidt. De kudu is sterk, intelligent, toont karakter en bezit discipline. Sterk door haar omvang en machtige hoorns. Intelligent door haar scherpe gehoor als verdedigingsmechanisme in te zetten. De kudu toont discipline door constant op zoek te zijn naar het beste leefgebied en toont karakter door haar familie te beschermen tegen indringers. Soms zelf tot de dood toe. Deze prachtige eigenschappen zijn een mooie basis voor het merk Kudu.

In de producten van Kudu komt de voorliefde voor de natuur terug. Hout is warm, tijdloos, leeft, bewerkbaar en nooit hetzelfde. De houten hoezen zijn verkrijgbaar in de houtsoorten Discipline, Intelligence, Character en Strength. Allemaal houtsoorten met een eigen uitstraling en karakter. Van een lichte tot grove nerf. Onze producten worden met de hand gemaakt. Van ruw hout tot een strak eindproduct. Tenslotte wordt het hout voor optimale bescherming nog afgewerkt met natuurlijke oliën, zodat deze prettig aanvoelt

• K.e. van den bos
    Geverifieerde klant van Kudu Store

Vlotte communicatie waardoor ik een erg mooi hoesje heb met eigen ontwerp. Dank!

Antwoord van Kudu Store

Bedankt voor je bericht! Veel plezier met de hoes!

• Ralf Hölscher

Guter Service , gute Produkt. Liegt toll in der Hand

Antwoord van Kudu Store

danke für die Rezension. Viel Spaß mit dem Koffer!

• Hoe beoordeel je Kudu Store?

• Alexander Vrancken

Heel mooi gemaakt

Antwoord van Kudu Store

Bedankt voor je mooie review!

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Kudu Store

Prachtig hoesje, heel mooi gemaakt. Ik had er al 1 voor de iPhone 11 2 jaar oud nog steeds in een perfecte conditie.
    Versturen top.

Antwoord van Kudu Store

Bedankt voor de mooie review!

• Michiel van Ulden
    Geverifieerde klant van Kudu Store

Het werd bezorgd op de fiets..hoefde niet thuis te zijn

Antwoord van Kudu Store

Veel plezier met je bestelling!

• Samuel
    Review voor Kudu Store

Levering duurde langer dan verwacht en na een maand begon het houten plaatje van de hoes los te raken aan de zijkanten.

Beste Samuel,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de bestelling. Deze klacht is helaas nooit bij ons gemeld dus hier kunnen we ook niet op acteren. We kunnen deze klacht alsnog oplossen indien je contact met ons opneemt via info@kudustore.com

• Ricardo

Goede service

Antwoord van Kudu Store

Bedankt voor de review en veel plezier met het product!

• David
    Review voor Kudu Store

Toffe hoesjes en uitstekende kwaliteit !

Antwoord van Kudu Store

Bedankt voor de reviews en veel plezier met het product!