Kurk&Co
De kurkwebshop van Nederland!
8,9
Filter 463 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 292 met beschrijving

• Martijn

Prima.

Dank je Martijn!
    Zijn we blij mee.

• LizN
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Heel fijne service en top kwaliteit product! We zijn heel blij met onze op maat gemaakte kurken wand

Antwoord van Kurk&Co

Dat horen we graag en daar doen we het voor!
    Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Team Kurk & Co

• Hoe beoordeel je Kurk&Co?

• Evert Groen
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Snelle levering. En prima advies.

Beste Evert,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

• Ariane van Notten
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Geweldige service. Ik vergat aan te geven dat ik mijn kurkenbord ingelijst wilde hebben. De eigenaar bood aan het bord op te halen omdat hij toch in onze buurt moest zijn! Eindresultaat is een prachtig ingelijst bord.

Antwoord van Kurk&Co

Dank je Ariane, fijn dat je tevreden bent. Daar doen we het voor!

• Erna Streefkerk
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Prima produkten, goed geprijsd. Fijn dat het produkt door de firma zelf werd geleverd en niet aan PostNL werd meegegeven vanwege risico op schade. Echt top! Ze denken goed mee met de klanten.

Hartelijk dank Erna,

Veel plezier met jouw "Kurk"produkt en dank je voor de beoordeling.

• Wivina Volckaert
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

zeer mooi product zeer verzorgt verpakt!!!!!!!

Beste Wivina,

Fijn te lezen dat het goed is aangekomen, dank je voor de 5 sterren.

• Marleen Savert
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Supersnelle levering!! Echt een heel mooi prikbord, goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Antwoord van Kurk&Co

Beste Marleen, fijn dat je tevreden bent, daar doen we het voor!

• Elli Coret
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Prima service. Heb al 4 keer gebeld met nieuwe vragen maar werd iedere keer hartelijk te woord gestaan en kreeg aldoor duidelijke antwoorden. Goed overleg over data etc.

Antwoord van Kurk&Co

Dank je Elli, dat horen we graag! Hartelijk dank voor de 5 sterren.

• Joke Millenaar
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Mooi kurkgranulaat en een meer dan uitstekende service

Antwoord van Kurk&Co

Dat is fijn te horen, mooi wat je ermee hebt gemaakt!

• Michele Cacace

Snel levering

Goed te horen Michele!

Team Kurk & co

• Piet Kuijer
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Snelle beantwoording op telefonische vragen en een correcte levering van het bestelde areikel

Beste Piet,

Hartelijk dank voor de beoordeling, daar doen we het voor!

• Coby Brinkman
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Er zaten geen stickers op de samples en dan weet je niet welke het is. Dus misschien een tip?

Antwoord van Kurk&Co

Beste Coby, Je hebt helemaal gelijk. Een van ons heeft verzuimd de stickertjes te plakken. Kom je er niet uit dan helpen we je graag!

• Peter
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Staal besteld en een paar maanden later pas verzonden (nog niet ontvangen) ondertussen ligt er al lang een andere vloer. Super slecht

Beste Peter,

Je reageert op een bestelling van een sample van 10 maart jl.? Als je het sample niet ontvangen hebt dan kan je ons altijd benaderen. Het gaat bijna altijd goed en soms niet, je hebt er voor betaald en dan hoor je wat te krijgen. Uiteraard mag je ons een 1 ster geven als je daar behoefte aan hebt maar we hadden het graag eerder geweten en voor je opgelost. We wensen je veel plezier met je (hopelijk een kurk) vloer.

• sander
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Makkelijke site en snel besteld… snel geleverd

Antwoord van Kurk&Co

Beste Sander, dat is goed te lezen, fijn dat het er snel was.

• Etheldrena Scurbecq
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Topservice, zowel goed kwaliteit als snelle levering. Zeer netjes op maar gedaan, zeer tevreden!!

Antwoord van Kurk&Co

Beste Etheldrena, Graag gedaan, hier doen we het voor. Veel plezier met het Kurk!

• Gert Van Dijk

Goede en snelle service

Dat horen we graag Gert!

• G.M. Reman-Woldringh
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Mooi artikel, maar helaas niet echt "passend" voor de plek waar ik hebt voor had besteld

Antwoord van Kurk&Co

Hartelijk dank voor de 5 sterren beoordeling. Fijn dat je het artikel goed beoordeeld en jammer dat je het helaas niet kon toepassen zoals gewenst. We zien je graag een keer terug!

• Annette Keijzer
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Snel geleverd en goede kwaliteit

Antwoord van Kurk&Co

Dat horen we graag Annette!

Hartelijk dank, Team Kurk & Co

• Stephanie
    Geverifieerde klant van Kurk&Co

Snelle levering, netjes verpakt en mooi kurkbord! We hebben met dubbelzijdige tape bevestigd op de deur.

Beste Stephanie,

Goed te lezen, Fijn dat het gelukt is met het bevestigen en bedankt voor de beoordeling.

• Aart Henk Goossens
    Review voor Kurk&Co

Fantastisch advies gekregen over de dempende werking van de gewenste kurkvloer en de benodigde onderlaag. We kregen staaltjes mee naar huis om rustig te beslissen. Na onze keuze volgde snelle levering uit voorraad (enkele weken). De nieuwe vloer werd in 1 dag snel en vakkundig gelegd, door prettige personen die ook duidelijk communiceerden (hoe wilt u het, we gaan het zo en zo doen). Op de tweede dag zijn vervolgens de plinten geplaatst. Zeer netjes. Kortom, wij zijn zeer tevreden over de geleverde service.

Antwoord van Kurk&Co

Geachte heer Goossens, daar worden we blij van. We doen het voor het resultaat en de tevredenheid. Hartelijk dank en veel plezier met de mooie vloer!