Kussenallure
Hier koopt u gemakkelijk en
snel uw binnen of buiten kussens op maat.
We verkopen: Lounge kussens, Tuinkussens,
Maatkussens.
Filter 326 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 324 met beschrijving

• Koen

Goede kwaliteit

• Thera
    Geverifieerde klant van Kussenallure

Prima afgewerkte kussens zoals besteld
    Alleen levertijd duurde wat langer

Beste Thera,

Bedankt voor uw reactie en geduld. Fijn, dat u tevreden bent.

Rob Wouters

• Hoe beoordeel je Kussenallure?

• Claudia
    Geverifieerde klant van Kussenallure

Zeer attent en vriendelijke verkooper Rob. kussens zijn mooi gemaakt. ruime keuze. overzichtelijke site. fijn dat er een proef stukje werd geleverd. één nadeel,..sinds ik de kussens heb is het slecht weer...;-)

Beste Claudia,

Bedankt voor uw positieve reactie en ervaring. Daar doen we het voor. Veel plezier met uw kussens op maat. Het zonnetje heb ik vandaag besteld, nu hopen dat hij snel komt. ;-)

• Bob
    Geverifieerde klant van Kussenallure

Mooi product, netjes afgewerkt en goede service. Dit was al de 6e bestelling.

Beste Bob,

wederom bedankt voor uw aankoop. Ondertussen bent u mijn beste klant. ;-) Graag weer tot de volgende keer. Geniet van uw kussens op maat.

• Margo

Product is intact

Beste Margo,

Dank u wel. Al onze producten zijn intact/ bijna perfect ;-)

• Niels
    Geverifieerde klant van Kussenallure

Goede hulp. Duidelijk uitleg en ondersteuning bij de bestelling. Goed product.

Beste Niels,

Graag gedaan, bedankt voor uw reactie. We wensen u veel plezier met uw kussens op maat.

• Remco
    Geverifieerde klant van Kussenallure

Rob Wouters is een persoon die met de klant meedenkt en zorgt dat je kussens er goed uit komen te zien, zpdat je jarenlang er plezier van hebt. Rob bedankt

Beste Remco,

Bedankt voor je aardige bericht. Dat doet me goed. U, veel plezier met u kussens. Mocht er ooit iets zijn, dan weet u waar u terecht kunt.

• Marianne
    Geverifieerde klant van Kussenallure

Goede service, goede prijs kwaliteit.

Beste Marianne,

Bedankt voor uw positieve reactie. Veel plezier met uw lounge-kussens op maat.

• Ted Braam
    Review voor Kussenallure

Prima prijs, hele goede kwaliteit en enorm goede service, duidelijk op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. Echt een aanrader!

Beste Ted Braam,

Bedankt voor uw eigen ingezonden beoordeling en aanbeveling. Veel plezier met uw kussens op maat.

• Evelien
    Geverifieerde klant van Kussenallure

Deze winkel levert niet wat het belooft. Ik heb meerdere beloften gekregen over de levering van het product, maar dit werd niet waar gemaakt. Ik bestel nooit meer bij deze winkel.

Beste Evelien,

Het betreurt ons dat u Kussen Allure zo heeft ervaren. Helaas hebben we uw gewenste leverdatum voor uw verjaardag niet gehaald. Wij begrijpen dat u teleur gesteld bent. Daarvoor ons excuses.

Latere levering komt deels door extra drukte die ontstaan is door Covid-19. Daar hebben nu momenteel meer bedrijven last van. Onze producten zijn netjes 4 dagen later geleverd. Wat er netjes uitzag. Gezien u ons ook nog een foto stuurde, hoe mooi alles is geworden.

Jammer van de reactie. Maar begrijpelijk.

Mvg, Rob Wouters