Kweek It
Is Kweek It veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,3
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Raymond Davelaar
    Review voor Kweek It

Communicatie bedroevend slecht. Er wordt niet of heel laat gereageerd op emails, bestellingen worden later verstuurd dan aangegeven op de site en daar bovenop ook nog eens niet compleet. Slechtste winkelervaring die ik tot op heden meegemaakt heb (en ik bestel vaak op aliexpress).

• Edo
    Review voor Kweek It

Levering incompleet, reageert niet op mail en neemt telefoon ook niet op. Bij andere webshop maar ontbrekende onderdeel besteld....zal geen boze opzer zijn, maar moeten zeker werken aan de comunicatie met de klant..

• Hoe beoordeel je Kweek It?

• Arnold
    Review voor Kweek It

Bestelling in tweede instantie pas ontvangen, de eerste zending was aan DPD ipv PostNL mee gegeven. Contact opnemen was moeilijk ivm verkeerde telefoonnummers op de website. Dit zou opgelost moeten zijn.

• David D
    Review voor Kweek It

Snelle verzending van een zeer loyaal verkoper. TOP

Antwoord van Kweek It

Dank uw wel voor deze beoordeling! Wij streven naar vaste klanten en willen u dus graag nogmaals helpen in de toekomst.

• T. F.
    Geverifieerde klant van Kweek It

Goede service, ik kreeg een telefoontje omdat de bestelling uiteindelijk 2 dagen verlaat was

Antwoord van Kweek It

Dank voor de beoordeling. Uiteraard helpen wij u graag nogmaals in de toekomst!

• ruben pouw
    Geverifieerde klant van Kweek It

Snelle levering zelfde dag al verzonden!

• Marc Gijsberts
    Geverifieerde klant van Kweek It

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Antwoord van Kweek It

Via deze weg wil ik u nogmaals onze excuses aanbieden, wij hopen dat het misverstand voor u nu na behoren is opgelost. Wij helpen u graag nogmaals in de toekomst en zullen dan ook ZEKER sneller verzenden!

• Daphne Schuiten
    Geverifieerde klant van Kweek It

Tevrede over de ontvange producten. Zien er netjes uit, nog niet gebruikt.

• Wouter
    Geverifieerde klant van Kweek It

Heel erg blij met de keurige levering en communicatie.

• Mitchel Van de beek

alles netjes binnen gekregen