Kweeklust

Kweeklust

Kweeklust is een webshop met meer dan 50 soorten gewortelde stekjes van kamerplanten.
Hier start jouw urban jungle!
9,3
Filter 114 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 71 met beschrijving

• Gonny Trikojus
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Ik heb nog nooit een pakketje thuis gestuurd gekregen dat met zoveel zorg en liefde was ingepakt en verstuurd. Hele mooie en goedverzorgde
    stekjes die ik zal proberen om net zoveel zorg en liefde op te kweken. Ronduit TOP!

• Matthea
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Snelle levering en super verpakt. Erg leuk pakketje om te krijgen.

• Hoe beoordeel je Kweeklust?

• Inge Bockweg

Snel en mooie stejes

• Hellen
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Wat een leuke stekjes kreeg ik in de brievenbus van Kweeklust. Zorgvuldig verpakt met een uitgebreide beschrijving om op de juiste manier te stekken en te verzorgen, ideaal. Snelle levering, kortom een aanrader. 🌿

• Anne C
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Snelle mooie verzorgde levering. Enkel 1 stekje zag er niet meer zo fris uit en zal het spannend worden of ie het overleeft, maar dat is begrijpelijk. De uitlegkaartjes zijn zeer handig en duidelijk. Stiekem terug op de website gekeken of er nieuwe stekjes in de aanbieding zijn. Dit blijft dus zeker geen eenmalige bestelling!

• Heel leuk !
    Review voor Kweeklust

Erg leuk! Vijf stekjes ontvangen een paar weken terug en ze doen het allemaal goed. Persoonlijk en vriendelijk

• Menno Koop

Persoonlijk en leuk!

• Jolieke van Duijvenbode
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Alles top, lekker geworteld en geen zielige takjes. Ik ben blij!

• Chloë
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Altijd tiptop in orde! Netjes geleverd, goed verpakt, mooie/duidelijke uitleg bij elk stekje. Altijd dolgelukkig als het toekomt. Dus bij deze zeker aan te raden!

• Evelien Hillebrand
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Zwakke stekjes. Ik kocht er 6, maar 4 kwamen beschadigd aan en redden het denk ik niet.

Antwoord van Kweeklust

Hoi Evelien, Wat vervelend dat de stekjes niet goed zijn aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur gerust even een mailtje naar info@kweeklust.com met de informatie over welke stekjes beschadigd zijn. Dan lossen we het op. Fijne avond!

• Annemarie Kouters
    Geverifieerde klant van Kweeklust

werd goed op de hoogte gehouden van verzending. keurig verpakt

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Snelle service gezien dat het plantjes zijn die netjes en met zorg ingepakt zijn. Je ziet dat er liefde in het spel is. Nu hoop ik met ik dezelfde toewijding de plantjes tot volwassenheid kan laten opgroeien.
    Tevens dank voor de milieu vriendelijk dank envelop met uitleg over de verzorging van de stekjes.

• Dion Wijnands
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Een stekkie zat niet meer in vochtig papier en was hierdoor verlept en niet meer te redden. Rest was prima.

Antwoord van Kweeklust

Hoi Dion, Wat zonde dat een van de stekjes de reis niet heeft overleefd. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik mail je even voor een oplossing 😊 Fijne avond!

• Jos Robberts
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Snelle levering . Het stekje ziet mooi uit.
    Nu groeien maar.

• Sarah Chisholm
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Makkelijk besteld, snel in huis.
    Ontzettend leuk en zorgzaam verpakt.
    Een van de gewortelde stekjes was niet zo mooi maar het was de laatste die ze hadden. Kweeklust stuurde een ongeworteld stekje mee van dezelfde plant. Super opgelost! Zou er zeker weer bestellen! Aanrader

• Daan de Roode
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Snelle levering, alles goed verpakt em voorzien van informatie!

• Kelly
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Geweldige service, de stekjes worden met veel liefde en zorg verpakt en verzonden.

• Henk Kreuk
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Het pakje met stekjes was zo prachtig ingepakt dat het leek op een cadeau. Schitterend!!

• Rianne Stuut
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Planten zien er gezond uit en zijn goed geworteld. Ook erg leuk verpakt!

• R L
    Geverifieerde klant van Kweeklust

Beetje oude website, maar dat zegt niks over de stekjes. De stekjes zijn echt top!