Kywi Jewelry
KyWi Jewelry is nieuw Nederlands sieradenlabel. Een atelier, met webshop, waar unieke handgemaakte sieraden worden vervaardigd.

• Petra Verbeeke

Was snel thuis

• MGW Kersten
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Niet de eerste keer dat ik hier bestel en zeker niet de laatste keer. Altijd weer een feestje om mijn bestelling te ontvangen en uit te pakken. Ook leuk voor cadeautjes.

• Hoe beoordeel je Kywi Jewelry?

• Adrienne
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Snelle levering en mooi produkt, Hartelijk Dank!

• MGW Kersten
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Al jaren klant en altijd fijne kwaliteit en super service.

• Karin
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Snelle levering, mooi produkt en als een kadootje leuk verpakt.

• Sandra Schluter

Top ! Goed en netjes geholpen
    En de zending snel thuis

Antwoord van Kywi Jewelry

Wat fijn om te horen. En de kleur was dus toch goed? Gelukkig!

• Johanneke
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Snelle levering, beschrijving product klopt met werkelijke product

• Françoise Vergoed
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Snelle levering, het verkeerde armbandje was per ongeluk verstuurd, het juiste armbandje werd snel nagestuurd en de verkeerde mochten we houden. En daar heb ik iemand anders weer blij mee gemaakt.
    Perfecte service dus en mooie spullen.

Antwoord van Kywi Jewelry

Dank je wel Francoise. Altijd fijn om terug te horen hoe het wordt ervaren.

• Catherina
    Review voor Kywi Jewelry

Mooie sieraden en weer geslaagd voor mezelf en voor een aantal leuke cadeuas. Altijd goed verzorgd en kwaliteit.

• P De vries

Klopt snelle bexorging

• Edith
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Leuke en mooie producten en goed en snel geleverd!

Antwoord van Kywi Jewelry

Dank je wel Edith! Fijn te horen!

• J. Boerma
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Mooi enkelbandje gekocht, één van de weinige shops die ook langere enkelbandjes verkoopt voor de iets bredere enkels. Blij mee!

Antwoord van Kywi Jewelry

Hé, dat is een mooie review! Dank je wel. We waren ons dat niet bewust, wat leuk om te horen. Maar we kunnen alle armbanden en enkelbandje vrijwel altijd voorzien van een kortere of langere verlengketting, zodat iedereen ze passend kan dragen. Bedankt voor je bericht! ♥

• Elizabeth
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Mooie sieraden snel geleverd en ik heb ook nog gebeld en waren heel aardig en behulpzaam, ketting was te kort en heb tussenstukje gratis gekregen..

Antwoord van Kywi Jewelry

Dank je wel Elizabeth, wij vonden het contact met jou ook heel prettig! Bedankt en veel plezier met je bestelling. >GooW

• Tess Braspenning
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

snel, goede verpakking en kwaliteit

• Jip Kalshoven

Super snelle levering

• Julia Schoonens
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

3 wrapjanas gekocht. Heel leuk ingepakt. Zelfs een cadeautje erbij. Snel geleverd. Veel aandacht besteed waardoor het net een cadeau was in plaats van een aankoop

Antwoord van Kywi Jewelry

Dat is leuk om te lezen! ♥ Dank je wel Julia.

• Mireille Wiertz

Mooie sieraden

• Marion Thissen
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Duidelijke site met voor ieder wat wils. Snelle verzending en perfect verpakt! Op de foto leken de stenen fel blauw maar ze zijn in het echt licht blauw van kleur. Mooie schakering maar niet wat ik in gedachten had. Internet even afstruinen naar fel blauwe oorbellen. De lichtblauwe versie komt ook altijd van pas dus ben er toch blij mee!

Antwoord van Kywi Jewelry

Bedankt voor je fijne recensie Marion. Jammer dat de kleur net anders was dan je dacht. Toch zijn het exact dezelfde oorbellen als op de foto. Het ligt er aan hoe het licht er op valt, dus het kan best dat ze in fotolicht feller zijn dan je dan lijkt. Vervelend. Toch bedankt voor je berichtje. En hopelijk veel plezier met de oorbellen :)

• Jill -
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Zeer snelle levering, ik ben toch een beetje huiverig voor onbekende websites en soms er ook weleens door opgelicht of gedoe. Deze overtrof mn verwachtingen, stipt, correct op de hoogte gehouden en uiteindelijk het belangrijkste, het armbandje was mooi in zn eenvoud. Top! Blij mee.

Antwoord van Kywi Jewelry

Wat een mooie review! We worden er verlegen van, maar dit horen wij natuurlijk super graag terug! Dank je wel! :)

• J Bregita
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Omdat de besteling snel komt en ze blijven je aan hoogte van je besteling mailen superrr