Kywi Jewelry
KyWi Jewelry is nieuw Nederlands sieradenlabel. Een atelier, met webshop, waar unieke handgemaakte sieraden worden vervaardigd.
Sieraden, Kleding, Horloges

• Fenna martens
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Goede service, snelle reactie en ook nog eens een leuk cadeautje bij de bestelling. Super lief!

• Christie Vermaesen
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Zeer attent dat ze hadden gezien dat ik een armbandje naar een ander adres liet sturen. Ik kreeg een mailtje dat ze het daarom in een mooie kadoverpakking op hadden gestuurd. Zo hoort het toch!

Antwoord van Kywi Jewelry

dank je wel en graag gedaan! ♥

• Hoe beoordeel je Kywi Jewelry?

• michele meijer
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

betrokken en actieve houding. Waar post.nl een fout had gemaakt, probeerde ze actief mee te denken in een oplossing.

Antwoord van Kywi Jewelry

Dank je wel, Michelle! Jammer dat het met de Post mis ging. Maar fijn dat je uiteindelijk alles naar tevredenheid hebt ontvangen. Bedankt voor je review en toelichting!

• Tineke De Graaf
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Snelle service en als verrassing nog een kadoogje erbij, erg leuk!

• Wilma Griffioen
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Is leuk verpakt en leuk om te geven

• Marisa Kuijk
    Review voor Kywi Jewelry

Mooie sieraden, uitstekende service, snelle levering, erg mooi verpakt met mooi cadeautje erbij!

• Sanne Seijsener
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

Goede communicatie & snel!!

dank je wel Sanne!

• Namens Tom S.
    Review voor Kywi Jewelry

Ik ben zeer te spreken over de service die jullie mij hebben verleend, echt top!!

• Jacoline Beerepoot
    Geverifieerde klant van Kywi Jewelry

In eerste instantie leek het grotere hartje nep doordat de achterzijde hol was. Hierdoor beoordeelde ik in eerste instantie de prijs/kwaliteit verhouding negatief. De uitleg van Kywi Jewelry over de kwaliteit en garantie was goed. De ketting en de steen zagen er mooi uit. Dat maakt dat ik mijn referentie heb aangepast.

Antwoord van Kywi Jewelry

Hartelijk dank voor uw beoordeling. en zoals gezegd, feedback ontvangen we graag. De sieraden van By Jam zijn van een goede kwaliteit en u heeft er zelfs garantie op. Fijn dat we u goed hierover hebben kunnen voorlichten. En bij twijfel of vragen, neem altijd gerust contact met ons op!

• Angeline

Leuke producten