L&L Kidsmode
Wij zijn een online shop voor kindermode
  • Safa
    Review voor L&L Kidsmode

Goede kledingsite, mooie kleding en snelle levering

• Lili Van Sunder
    Geverifieerde klant van L&L Kidsmode

Prachtige kleding en niet te duur. En een hele snelle levering. Zal zeker vaker bestellen hier

• Hoe beoordeel je L&L Kidsmode?

• Davina
    Review voor L&L Kidsmode

Wat een ontzettend leuke webshop voor mn meisje ,ze vind alle items zo fantastisch, echt wat de meiden nu leuk vinden ,de kwaliteit is goed en de levering was super snel ...wij gaan zeker nog meer bestellen !

• Kim Vaessen
    Geverifieerde klant van L&L Kidsmode

Echt goede kwaliteit voor een goede prijs ! Ook naar aantal keer wassen blijft alles super netjes !!! Ik blijf hier zeker shoppen . En de service en levering is super snel ! Bedankt wij zijn vaste klanten van deze leuke webwinkel

• Sandra
    Review voor L&L Kidsmode

Een hele leuke webshop, met zeer leuke collectie.

• Wendy Akkermans
    Review voor L&L Kidsmode

Hele leuke webshop! Leuk assortiment, vandaag bestelling ontvangen. Heel blij met mijn babysetje.

Bedankt!!

• Nicole Van Dijk
    Review voor L&L Kidsmode

makkelijk te bestelen, leuke items vandaag voor mijn kleine kleding besteld erg tevreden!

• Linda Geens
    Review voor L&L Kidsmode

Ik heb hier onlangs een leuke setje gekocht voor mijn kleindochter. Super leuke kleding en de kwaliteit is goed. Klantenservice is makkelijk bereikbaar. Zo hoort een webshop te zijn!

• Milena Krikhaar
    Review voor L&L Kidsmode

Snelle levering..petje af, ontzettend leuke baby/kinderkleding. Kwaliteit van de kleding is zeer goed! Webshop ziet er netjes en overzichtelijk uit.

• Nat
    Review voor L&L Kidsmode

Baby set gekocht, goed kwaliteit voor een goed prijs.

• Suzanna
    Review voor L&L Kidsmode

Geweldig service, kwaliteit van kleding is super goed.

• Nelly
    Review voor L&L Kidsmode

Hele leuke set besteld, zeer tevreden. mijn bestelling is de zelfde dag nog verzonden.