L&O Computers

L&O Computers

Refurbisher / Gebruikt IT Producten

• Erwin
    Review voor L&O Computers

Laptop gekocht vragen worden snel beantwoord en op verzoek zijn er foto's gemaild. Kan niet anders zeggen dan Top 👍

• Arjan
    Review voor L&O Computers

Totaal onbekende webwinkel voor mij. Ik vond deze nota bene via een advertentie op ebay kleinanzeigen (Duitse Marktplaats) bij het zoeken naar een specifiek model beeldscherm. De winkel bood het gezochte scherm voor een uitstekende prijs aan. Omdat ik de winkel niet kende, heb ik eerst reviews bekeken. Leek allemaal betrouwbaar, dus besteld. De volgende dag kreeg ik het scherm zeer goed verpakt thuisgestuurd. De monitor was in de beschreven staat, goed schoon en werkt fantastisch. Al met al, zeer tevreden over deze shop!

• Hoe beoordeel je L&O Computers?

• Math
    Review voor L&O Computers

Ik had nog nooit van deze webwinkel gehoord of ergens gezien, maar kwam deze toevallig tegen op Marktplaats. Ik heb geen seconde spijt dat ik hier een laptop gekocht heb. Wat een goede service en kwaliteit van het gekochte apparaat. Goed ingepakt, en zeer snel verzonden!!! TOP WEBWINKEL ga zo door, deden alle webwinkels maar zo goed hun best, dan zo het winkelen over het web voor de consumenten een stuk makkelijker zijn. Pluim voor iedereen die daar zorgt voor een perfecte afwikkeling van de lopende zaken. Het laatste heeft niets te maken met de winkel, maar met PostNL op de zending staat dat bij ontvangst een handtekening vereist is, deze wordt door de pakketbezorger ZELF gezet! Dit is natuurlijk een kwalijke zaak, omdat de webwinkel ervan uit mag gaan dat de koper deze op de mobiele terminal zet, maar in de praktijk is het dat de pakketbezorger deze dus al voor je invult! Dat je daar bewust van bent dat dit kan gebeuren. Maar dit zal PostNL moeten oplossen!

• Egon
    Review voor L&O Computers

Twee HP schermen besteld en die werden heel vlot afgeleverd. Keurig netjes verpakt en ze zagen er beiden netjes uit en werken natuurlijk prima! Kortom een aanrader om hier te bestellen.

• Linda
    Review voor L&O Computers

Perfecte webwinkel. Snelle levering, goed verpakt. Mooi beeldscherm besteld. Als nieuw. Duidelijke communicatie. Als we weer iets nodig hebben hoeven we niet ver te zoeken. Dikke 10.

• Patrick
    Review voor L&O Computers

Ik wil altijd graag goede snelle computers zonder de hoofdprijs te betalen. Refurbished computers zijn net zo goed als nieuwe, maar dan de helft goedkoper.
    Bij L&O ben je hiervoor aan het juiste adres.

Ik heb hier al twee fijne refurbished computers gekocht.
    Een Dell optiplex en een Dell latitude gekocht allebij een core i7 voor een leuke prijs.
    De kwaliteit van L&O is erg goed en ze leveren goede service. Als er toch wat mis is helpen ze je graag zonder gedoe.

Geen rare fratsen met software op je pc waar je niet op zit te wachten.

Je kan het zelf ophalen in de winkel maar ook bezorgen is geen enkel probleem. Alles word goed beschermd verpakt verstuurd met track and trace code.

• Louwe
    Review voor L&O Computers

Goede winkel voor advies en aanschaf van een refurbished apparaat!

• Ptarick
    Review voor L&O Computers

3 24 " Monitors van HP besteld en keurig ingepakt geleverd. Top service voor een nette prijs!!

• GHW
    Review voor L&O Computers

Enige tijd terug 6 schermen gekocht. Goede prijs en snel geleverd. Zeer goed verpakt!

• ron
    Review voor L&O Computers

2 x monitor van hp gekocht bij l&o computers, deze zijn snel geleverd waren in een uittekende kwaliteit, leuke prijs, in de toekomst bezoek ik l&o computers zeer zeker weer voor refurbished apparatuur.
    kortom : snelle levering, duidelijke informatie en snelle reactie op vragen via e-mail.

• Mark
    Review voor L&O Computers

This is the third computer I've bought from L&O (a laptop and two desktops), and the service was as impeccable as always -- as is the machine.

• Jaap
    Review voor L&O Computers

Zeer snel en correct. Ruilen ook geen punt
    Kan niet anders dan maximale score geven

• D.G. Hartman
    Review voor L&O Computers

Je krijgt wat beloofd is namelijk eersteklas spul,
    perfect verpakt en bezorgd.
    In mijn geval een Dell 27 inch monitor waarmee ik erg tevreden ben.

• Sietse
    Review voor L&O Computers

Leuke nette winkel en vriendelijk personeel. Bestelde laptop werd binnen 1 dag geleverd. Op de site stond dat deze laptop cosmetisch in een zeer nette staat was. Er is ook echt geen krasje of wat dan ook op de laptop te bekennen. De lader van de laptop begaf het na 2 weken, maar er werd heel snel op gereageerd en de volgende dag had ik al weer een nieuwe lader. Ik raad deze winkel zeker aan

• Harry
    Review voor L&O Computers

2e hands laptop besteld. Goede kwaliteit, schone installatie Windows 11 en snelle levering

• Meindert Romkes
    Review voor L&O Computers

Mooie computer voor een leuke prijs, muisstil en erg snel. Ik ben er dolblij mee !!!!

• Roger Hochstenbach
    Review voor L&O Computers

Deze webwinkel heeft een prima site, product en levering.

• Paul
    Review voor L&O Computers

Snelle levering, prima pc, blij mee

• Dirk Roggeveen
    Review voor L&O Computers

Goede servive, nette prijzen en snelle levering, plus de garantie termijn

• Peter
    Review voor L&O Computers

Ik koop al een jaar of wat bedrijfs matig en prive hier mijn laptops. Ook deze keer weer geweldige service bij een probleem met activering voor windows. Geduldig en vakkundig opgelost.