L&O Computers

L&O Computers

Refurbisher / Gebruikt IT Producten

• Dirk Roggeveen
    Review voor L&O Computers

Goede servive, nette prijzen en snelle levering, plus de garantie termijn

• Peter
    Review voor L&O Computers

Ik koop al een jaar of wat bedrijfs matig en prive hier mijn laptops. Ook deze keer weer geweldige service bij een probleem met activering voor windows. Geduldig en vakkundig opgelost.

• Hoe beoordeel je L&O Computers?

• M Trines
    Review voor L&O Computers

De levering is keurig volgens afspraak. Het product is keurig en post-proof verpakt.
    Nu een paar dagen de laptop in gebruik en alles werkt dusver zoals het hoort. Gebruikssporen waren er wel natuurlijk maar het viel me nog mee voor een b-grade laptop. Dat is een afweging die klanten zelf moeten maken, het zijn natuurlijk tweedehands apparaten wel met een jaar garantie (welke ik niet hoop nodig the hebben). Schone Windows install zonder al teveel bloatware.
    Aftersales en garantie kan ik niet beoordelen. Ik hoop het niet nodig te hebben.

• Nathan Kock
    Review voor L&O Computers

Delivered very speedily, most certainly reccomend.

• Julius G.
    Review voor L&O Computers

Ondanks eerdere slechte ervaring met een andere online webwinkel voor gebruikte computers, heb ik toch de gok gewaagd om het bij deze webwinkel te proberen. Eerst de reviews gelezen alvorens te beslissen. Toevallig zat er een van de weinige negatieve reviews tussen aangaande hetzelfde produkt dat ik wilde bestellen, wat mij deed aarzelen...gezien de verder overweldigend positieve reviews toch besloten om ervoor te gaan. Resultaat is niet teleurstellend. Supermooi produkt, in zeer nette staat, goed verpakt en snelle levering! Heb even gewacht met review schrijven om te testen of produkt het ook bleef doen, weer niet teleurgesteld. Alle (laatste) updates gedaan en doet het geweldig. Hoop dat ik er nog lang van mag genieten. Klantenservice: gezien de snelle levering, staat en prijs van produkt en zelfs verzekerd bedrag (verzenden) inclusief 1 jaar garantie is gewoon top.

• Gerard S.
    Review voor L&O Computers

Uitstekend product en zeer snel

• jacques van harte
    Geverifieerde klant van L&O Computers

Snelle levering en een prima product

• Michiel van Twist
    Geverifieerde klant van L&O Computers

Snel, goed verpakt, nette prijs.

• P Bor
    Geverifieerde klant van L&O Computers

Prima geregeld, Computer voldoet aan verwachting.

• Perry
    Geverifieerde klant van L&O Computers

Goede kwaliteit voor een mooie prijs en snel in huis