L&O Computers

L&O Computers

Refurbisher / Gebruikt IT Producten

• John Starosciak
    Review voor L&O Computers

mooie prijs en snel geleverd, goede mooie laptop ontvangen

• Bas de Kort
    Review voor L&O Computers

Uitstekende service van dit bedrijf. Vriendelijk, tijdig en attent. Ik had een probleempje met een onderdeel en dat is voortvarend opgelost.

• Hoe beoordeel je L&O Computers?

• kees
    Review voor L&O Computers

glasheldere uitleg en informatie,op relatieve goedkope manier probleem verholpen en de levering was zelfs binnen een dag.
    en wat vertelt werd (smiley) ik heb nu voor een jaar bubbeltjesfolie .
    heren perfect verpakt en zonder erom gevraagd te hebben de correcte kabel
    bijgeleverd .

• Anja
    Review voor L&O Computers

Hele snelle levering. Donderdagavond besteld en zaterdagmorgen binnen. Goede snelle desktop, kwaliteit erg goed.

• Herman
    Review voor L&O Computers

Voor het thuiswerken een Thin Client (HP T630 Thin Client AMD Embedded G-Series GX-420GI | 8GB DDR3 | 32GB Opslag | AMD Radeon R7E) via de website tweedehands/refurbished gekocht. Enkele dagen later keurig ontvangen via PostNL. Doos bestond uit thin client + power adapter. Thin Client was minimaal beschadigd. Alleen bij usb poorten waren kleine krasjes door waarschijnlijk (ont)koppelen van USB-apparatuur. Zoals toegezegd was de thin client opgeschoond en gebruiksklaar. WES werkt prima en ik kon zonder moeite in de BIOS de bootsequence aanpassen. 1 jaar garantie. Kortom voor tweedehands (refurbished) ben ik dik tevreden.

• Lucien

Voor tegenmoetkomen van een beschadigde all in one pc van dell 9020
    van L&O computers een toetsenbordje ontvangen.
    Hier kan ik weinig mee doen omdat dit een Duits toetsenbord is.
    Dit aansluitend via de mail aangegeven.
    Nu krijg ik bericht dat de hele zending toetsenborden fout geleverd zijn en dat ik beter elders een nieuw product had moeten nemen.
    ik zal volgende keer zeker een pc bij een andere webwinkel kopen en niet meer bij L&O computers

• Judith
    Review voor L&O Computers

Ik ben heel blij met de refurbished schermen! Snelle levering!

• Paula
    Review voor L&O Computers

Ze leveren snel en helpen je goed.

• René
    Review voor L&O Computers

Super zaak, al jaren vaste klant en altijd vriendelijk en goed. Zeker aanraderr. Goed spul goede prijs. Top A+++

• Michel
    Review voor L&O Computers

Voor een mooie prijs een gebruikte Lenovo laptop gekocht. Was precies wat ik zocht. Helaas bleek de accu kuren te hebben, maar na het melden daarvan werd er direct, zonder moeilijk te doen een andere, betere accu nabesteld en opgestuurd.