L'adele studios

L'adele studios

Bij L'adele studios staan we voor zelfexpressie en het omarmen van jouw unieke schoonheid. Stap binnen in onze betoverende wereld van press on nails, waar creativiteit en glamour samenkomen om jouw look te transformeren.

Ontdek onze uitgebreide collectie hoogwaardige press on nails, ontworpen om jou te laten stralen bij elke gelegenheid. Van tijdloze klassiekers tot gedurfde statementstukken, we hebben voor elk wat wils. Onze nagels zijn zorgvuldig vervaardigd met oog voor detail en vakmanschap, zodat je kunt genieten van een moeiteloze en langdurige stijl.

Of je nu op zoek bent naar subtiele elegantie of opvallende flair, bij L'adele studios vind je de perfecte nagels om jouw persoonlijkheid te laten schitteren. Met eenvoudig aan te brengen en verwijderen nagels, ben je altijd klaar voor een spontane verandering.

Laat je inspireren door onze collectie en ontdek de magie van instant glamour met L'adele studios. Jouw perfecte nagels wachten op jou!

• Latoya
    Review voor L'adele studios

Snel bezorgd en hele mooie kwaliteit. Kijk uit naar de nieuwe collecties.

• Denise
    Review voor L'adele studios

Super goedkoop eigenlijk voor wat je krijgt. Echt handgemaakt zie je zo. Normaal betaal ik 40 euro in de salon en dit is eigenlijk veel beter.

• Hoe beoordeel je L'adele studios?

• Debbie
    Review voor L'adele studios

Dit bespaard zoveel tijd. Echt heel blij mee. En de kwaliteit is nog beter dan de salon waar ik normaal naartoe ga.

• Yara H
    Review voor L'adele studios

Ze hebben koningsdag overleefd en zitten nog steeds perfect. Douchen geen probleem. Ziet er echt mega goed uit! 😍

• Sterre
    Review voor L'adele studios

Goede prijs en volgende dag al geleverd. Pakketje ziet er mooi uit. Nagels draag ik nu 3 dagen en ze zitten nog steeds perfect.

• Roos
    Review voor L'adele studios

Wat een uitvinding! Was beetje sceptisch, maar toch geprobeerd. En het blijkt sneller, makkelijker, mooier en nagelvriendelijker dan geklooi met gellak in een lamp. Geen spoortje nagelschade na het verwijderen van de nagels. Omdat je de nagels kunt hergebruiken is het ook goedkoper. Ik ben 100% overtuigd.

• Cristina
    Review voor L'adele studios

Great quality better than going to the nagelsalon for sure!

• M
    Review voor L'adele studios

Heel mooi. Je ziet het verschil niet met salon

• Danielle de Voogd
    Review voor L'adele studios

Dit bespaart mij zo veel tijd!

• Aisha
    Review voor L'adele studios

Opmeten voor de maat was wel even een dingetje en jammer dat je geen gratis bezorging krijgt als je er 1 koopt. Maar ik ben wel mega tevreden over de kwaliteit en ik ga zeker meer bestellen binnenkort

• Isa
    Review voor L'adele studios

Goede alternatief voor salon.

• Rosalie

Super kwaliteit!

• Michelle

Echt heel happy mee!!!

• Marleen
    Review voor L'adele studios

Snel en makkelijk. Zag er mooi uit en leuke verpakking om ze inbte bewaren.

• Danique Hazenoot
    Review voor L'adele studios

Ik wist eerst niet precies wat het was maar na deze nagels te hebben besteld wil ik nooit meer anders. Nagels heb je super snel gedaan met de meegeleverde spulletjes en je kan er echt alles mee doen. Ze zijn ook heel stevig. Ik ga er zeker meer bestellen!

• Fleur
    Review voor L'adele studios

Prachtige nagels! Je eigen nagels beschadigen niet en met douchen blijven ze goed zitten. Erg blij mee! Top!