L28
Welkom bij L28

L28 een onderneming van deze tijd, jong, enthousiast en gedreven om dagelijks de beste sfeer decoratie producten te kunnen leveren, voor de best betaalbare prijzen.

Vanuit ons magazijn aan de Magnoliastraat in Neede leveren wij aan onze klanten. Men kan ervoor kiezen om de sfeer producten te komen afhalen of juist deze door ons te laten bezorgen. Het mooie aan ons jonge bedrijf is dat er sprake is van handel in grote partijen als zeker ook de verkoop van losse artikelen. Wij hebben ruimte genoeg en zijn er klaar voor, de vrachtwagens komen lossen en laden en aan de voorzijde is de entree om onze Loods te bezoeken. Ons aanbod is zeer gevarieerd, momenteel vooral gericht op het buitenleven , ontspanning en gezelligheid voor het héle gezin , dit in de breedste zin van het woord.

De site is ten alle tijden up-to-date. Nieuwe artikelen worden constant bijgevoegd zodat je niets hoeft te missen. Reken maar dat er nog veel staat te gebeuren!

Deze tijd vraagt ook om een brede inzet op service, natuurlijk doen we graag ons best en zijn we niet alleen tijdens kantoor uren telefonisch te bereiken, we hebben ook een app service. Via ons mobiele nummer staan we klaar om vragen te beantwoorden. Natuurlijk kunt u ons ook vinden via email en social media.

Wij zien u graag !
8,7

• Verkeerde 2 rings map geleverd
    Review voor L28

Verkeerde map geleverd 2 rings band ,helaas al betaald ,baal enorm ,ga dit ook niet meer doen.

• Wendi

Goede service!!!

• Hoe beoordeel je L28?

• Astrid
    Review voor L28

Snel geregeld, voor een mooie prijs.
    Chauffeur was op het aangegeven tijdstip aanwezig en zeer vriendelijk.

• Joyce
    Review voor L28

Producten van L28 zijn vergelijkbaar met Action. Prijs-kwaliteit verhouding prima. Website is een beetje saai en "droog". Niet aantrekkelijk of sfeervol gestyled. Met de tegenwoordige geest een must voor klanten, lijkt mij

• Geert Jan
    Review voor L28

Mooie snelle shop! Groot assortiment voor een prikje

Antwoord van L28

Dank je wel voor deze mooie beoordeling.
    Team L28

• Ruud Wentink
    Review voor L28

Een tijdje geleden een mammoet kaars gekocht.
    Deze heeft 5 lonten die je dan ook alle 5 moet aansteekt.
    Er is wel een nadeel want op een gegeven moment lekt de kaars door met best veel kaarsvet heb daar foto's van genomen.
    De kaars stond op onze tv meubel het meubel is alweer 7 a 8 jaar oud maat toch.

• Thomas

Slechte levering

• Joey
    Review voor L28

Mijn eerste bestelling was ook niet perfect maar vond de prijs toch heel goed, en wou nu terug opnieuw bestellen maar ineens zijn jullie verzend kosten naar belgie enorm omhoog gegaan. Nu kan ik beter ergens anders bestellen.

• Remco
    Review voor L28

Sinds kort wel veel verzendingskosten voor belgie 25 euro bij betalen dan kan je beter ergens anders kopen. Spijtig want het was goeie service.

• joris

Goede levering, snel binnen
    Eerste keer dat ik bestelde was het gratis verzenden Ik weet niet of dat een tijdelijke actie was. Dat was vrij onduidelijk. Nu was verzending 20 euro.

• Johan gruyters
    Review voor L28

Veel keus,snel geleverd,en goede prijzen,top

Antwoord van L28

Bedankt voor jouw reactie we zijn altijd bezig om onze service te verbeteren voor onze klanten!

• Monique
    Review voor L28

Topproduct, snelle levering en goede prijzen

• Erna
    Review voor L28

Top producten, snelle levering en super service !

Antwoord van L28

Dank je wel voor deze mooie beoordeling.
    Team L28

• Monica Rissewijck
    Review voor L28

Prima aflevering. Vriendelijke bezorger en keurig op de afgesproken dag.