LAWI sportswear | Wielerkleding | Fietskleding | Custom made | #RideLAWI

LAWI sportswear | Wielerkleding | Fietskleding | Custom made | #RideLAWI

LAWI is een full service merk in het maken van (custom made) sportkleding, wielerkleding, fietskleding, hardloopkleding en nog veel meer!

LAWI is een specialist op het gebied van custom designed sportkleding voor recreanten, clubs, teams en professionals in diverse sporten, o.a. wielrennen, triathlon, schaatsen en hardlopen. Naast ons ruime assortiment aan sportkleding is vrijetijdskleding ook in een eigen ontwerp te verkrijgen.

ForGo Sports is een distributeur in custom made sportkleding en de overkoepelende organisatie van het merk LAWI sportswear BeNeLux.

''We don't design clothes, we design passion.''
Mode, Fashion & Accessoires, Retail & B2B, Sports & Outdoor
Filter 85 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 52 met beschrijving

• Josine Bossink
    Geverifieerde klant van LAWI sportswear | Wielerkleding | Fietskleding | Custom made | #RideLAWI

Goed product, betrouwbare levering

• Floor marsman

Super fijne sokken

• Hoe beoordeel je LAWI sportswear | Wielerkleding | Fietskleding | Custom made | #RideLAWI?

• Claudia Vermeer

Goede en snelle service

• Willem

Prima kleding en snelle levering

• Annet Van der Kaaij

Goede kwaliteit en snelle levering

• Otis Koot

De bestelling is nog niet binnen; beetje voorbarig om dan naar een evaluatie te vragen…

Antwoord van LAWI sportswear | Wielerkleding | Fietskleding | Custom made | #RideLAWI

Goedemorgen Otis,
    Bedankt voor uw tip! Wij gaan onze automatische review mails een aantal dagen uitstellen.
    Als het goed is komt vandaag of morgen de PostNL bezorger bij u langs met uw pakketje. Deze had officieel al geleverd moeten zijn. Wij hebben uw bestelling 25-05 op de post gedaan.

• Jan van den Berk

Goede

• Wilma Duits-Otter

snelle en nette afhandeling per mail.

• C. Leeuwen

Volgende dag geleverd en goede kwaliteit.

• Silvia

Prima service toen een sok na levering niet goed gestikt bleek te zijn.