LED Customs
Alle accessoires voor je scooter. Op werkdagen voor 20:00 besteld, morgen in huis. Altijd gratis verzending. 100% tevredenheidsgarantie.

Lidmaatschap per 09-04-2023 stopgezet

8,8
Filter 619 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 615 met beschrijving

• Mika
    Review voor LED Customs

Fijne site en fijne manier van bestellen, snelle levering ook! Maar zeer slecht contact met klantenservice. Word niet gereageerd op mail en ook niet op berichten via instagram. Zeggen dat je binnen 2 weken producten kun retourneren maar ze reageren totaal niet op je mail voor een retour formulier.

• Joey
    Review voor LED Customs

LED underglow besteld, kwam heel snel binnen alleen zonder kabelverbinders en isolatietape. Na een berichtje gestuurd te hebben had ik volgende dag meteen de kabelverbinders en de isolatietape in huis.

Kortom snelle en goede service

• Pedro
    Review voor LED Customs

Harde werkers in het team van LedCustoms, 24/7 klantenservice, krijg zelfs midden in de nacht nog bericht.

• Olaf

Probleem goed opgelost

• Joy
    Review voor LED Customs

Super website en bestelde producten van hoge kwaliteit!

• Maarten den Hertog

Snelle levering!

• Remco Zonneveld

Snelle verzending!!

Kentekenhouder besteld met eigen teksts, precies zoals de website het afbeeld krijg je de kentekenhouder.

Had 1x een mail gestuurd met een vraag over me bestelling. Helaas is deze tot op heden nog niet beantwoord. De bestelling was goed verder overigens

• Kaylin Ulken
    Geverifieerde klant van LED Customs

ik heb nog steeds niet mijn bestelling binnen en ben al een maand verder en ze reageren niet op mijn mails

• Tycho
    Review voor LED Customs

1e kentekenplaat kapot gegaan tijdens de verzending... heb ff gemaild en ze hebben gratis een 2e toegestuurd, toppers!

• Ruhan
    Review voor LED Customs

Top bedrijf, product was snel geleverd en er werd snel geantwoord op mijn vraag. Ga hier zeker vaker bestellen.

Mvg

• Wail El ayadi
    Geverifieerde klant van LED Customs

Kreeg verkeerde scooter led voor onder de scooter zonder goeie uitleg, bestand wat ik er bij kreeg van ni goed te lezen, kon ook niet zien waar je de kabels moest aansluiten

• Noah De Haan

Duurde kapot lang.

• Robin Betti

Product is te klein

• Netjes opgelost er is wat bij de post fout gegaan.
    Review voor LED Customs

Via een beetje speurwerk in contact gekomen met de juiste mensen en je bent keurig een oplossing geboden voor het versendprobleem vanaf de pakkketdienst

• Shirke Pisters
    Geverifieerde klant van LED Customs

Klantenservice laat niet uit zichzelf weten wanneer een bestelling niet geleverd kan worden, en levert vervolgens het verkeerde product.

• Annoniem

Lang gewacht

• Micha

Super super super goed

• Mert
    Geverifieerde klant van LED Customs

Ik heb zelf wat bestelt en jullie hebben geen telefoon nummer alleen mail ik mail jullie en krijg niks meer te horen over me bestelling echt raar dit laatste keer dan ik hier bestel nooit meer

• Roxy van Gemert

• Bram Jansen
    Geverifieerde klant van LED Customs

Als het mogelijk is track en trace en snellere verzendeing