LED Online
webwinkel voor led verlichting
8,3

• Mathijs Oudega
    Geverifieerde klant van LED Online

Goede communicatie, snel geleverd, product zoals omschreven.

• Jan Kanis

bestelling nog

• Hoe beoordeel je LED Online?

• Jan van den Heuvel
    Geverifieerde klant van LED Online

Bestelde lampen zijn van binnen vervuild. Mijns inziens een produktiefout, ik heb inmiddels een voorstel tot terugbetaling gekregen, wat natuurlijk goede se4rvice is. Ik heb zelf verzocht om geen terugbetaling te doen, maar nieuwe lampen te sturen.

• Ferd van Wersch

Produ

• Steven Van den Berghe

Snelle levering, goede producten

• Jeroen Slootweg

is top!

• Mark Heller
    Geverifieerde klant van LED Online

De draadloze dimmer die ik besteld heb ziet er heel anders uit dan op het plaatje. Verkoper zegt dat de leverancier van het merk dat doet, maar zie op andere sites wel het goede plaatje, tip voor de verkoper, kijk altijd eerst of het product klopt met het plaatje, je bent zelf verandwoordelijk voor je eigen producten. Heb 4 sterren gegeven omdat ik het terug kon sturen en alles netjes terugbetaald heb gekregen en waren evengoed klantvriendelijk aan de telefoon.

Mvg, Mark

• Mona van de Wiel
    Geverifieerde klant van LED Online

Betrouwbaar, zeer snelle levering, prachtige producten en goede kwaliteit.

• adrianus Keizer

snel goed goedkoop

• Inge Vooijs
    Geverifieerde klant van LED Online

Goede service, goede informatie!

• Ron Hart
    Geverifieerde klant van LED Online

Duidelijke website met scherpe prijzen en makkelijke betaling.

• Barend Houtsmuller
    Geverifieerde klant van LED Online

Wat beter kan: zorgen voor correcte uitlevering. De spullen zijn niet tegelijkertijd geleverd, wat vertraging heeft veroorzaakt en de elektricien opnieuw moest terugkomen om een en ander te monteren

Beste Barend,

Zoals telefonisch besproken op 5 november zijn de producten in zijn geheel geleverd bij u op locatie en aangenomen door u elektricien.

LED Online

• F. Peeraer

aaaaa

• Riemer van der Wal
    Geverifieerde klant van LED Online

Snelle levering en goed alternatief aangeboden

• Pieter Jansen
    Geverifieerde klant van LED Online

Gratis lichtplan gehad voor mijn woning. Top producten, helemaal tevreden!

• Bas Leenders
    Geverifieerde klant van LED Online

We zijn telefonisch fantastisch geholpen bij het afstemmen van onze vraag voor de inrichting van een oppervlak van in totaal meer dan 800m2 aan kantoren en bedrijfsruimtes. Vervolgens is er snel geleverd en zijn we ook bij aanvullende vragen naar tevredenheid geholpen. Dank LED Online!

• J. van Dijken
    Geverifieerde klant van LED Online

Productinformatie was onvolledig. Hierdoor helaas een ongeschikt product besteld. Een technische tekening toevoegen met aansluitmogelijkheden had dit kunnen voorkomen. Retourprocedure erg onduidelijk en niet klantvriendelijk. Veel ruimte voor verbetering.

Antwoord van LED Online

Geachte heer van Dijken, we vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Het retourproces is inmiddels volledig geautomatiseerd. Helaas is er niet van ieder product een technische tekening beschikbaar. Met vriendelijk groet, Team LED Online.

• Ilonka Zinkstok
    Geverifieerde klant van LED Online

Goeie service en doen veel moeite om de juiste bestelling met info te verzorgen. Top!!

• Dave Boden
    Review voor LED Online

Geweldige server, mijn producten waren supersnel thuis en de kwaliteit is top!

• Wim Soede
    Geverifieerde klant van LED Online

Tweede foto komt niet overeen met het geleverde LED profiel. Dit heb ik via de chat al gemeld, maar een week later is het op de site onveranderd, dus is dit een vorm van misleiding. Vooral ook, omdat dat profiel mooier is.

Antwoord van LED Online

Beste Wim, bedankt voor het aangeven. We hebben het gelijk aangepast. Fijne dag. Team LED Online.