LED Online
webwinkel voor led verlichting
8,9

• Mark Heller
    Geverifieerde klant van LED Online

De draadloze dimmer die ik besteld heb ziet er heel anders uit dan op het plaatje. Verkoper zegt dat de leverancier van het merk dat doet, maar zie op andere sites wel het goede plaatje, tip voor de verkoper, kijk altijd eerst of het product klopt met het plaatje, je bent zelf verandwoordelijk voor je eigen producten. Heb 4 sterren gegeven omdat ik het terug kon sturen en alles netjes terugbetaald heb gekregen en waren evengoed klantvriendelijk aan de telefoon.

Mvg, Mark

• Mona van de Wiel
    Geverifieerde klant van LED Online

Betrouwbaar, zeer snelle levering, prachtige producten en goede kwaliteit.

• Hoe beoordeel je LED Online?

• adrianus Keizer

snel goed goedkoop

• Inge Vooijs
    Geverifieerde klant van LED Online

Goede service, goede informatie!

• Ron Hart
    Geverifieerde klant van LED Online

Duidelijke website met scherpe prijzen en makkelijke betaling.

• Barend Houtsmuller
    Geverifieerde klant van LED Online

Wat beter kan: zorgen voor correcte uitlevering. De spullen zijn niet tegelijkertijd geleverd, wat vertraging heeft veroorzaakt en de elektricien opnieuw moest terugkomen om een en ander te monteren

Antwoord van LED Online

Beste Barend,

Zoals telefonisch besproken op 5 november zijn de producten in zijn geheel geleverd bij u op locatie en aangenomen door u elektricien.

LED Online

• F. Peeraer

aaaaa

• Riemer van der Wal
    Geverifieerde klant van LED Online

Snelle levering en goed alternatief aangeboden

• Pieter Jansen
    Geverifieerde klant van LED Online

Gratis lichtplan gehad voor mijn woning. Top producten, helemaal tevreden!

• Bas Leenders
    Geverifieerde klant van LED Online

We zijn telefonisch fantastisch geholpen bij het afstemmen van onze vraag voor de inrichting van een oppervlak van in totaal meer dan 800m2 aan kantoren en bedrijfsruimtes. Vervolgens is er snel geleverd en zijn we ook bij aanvullende vragen naar tevredenheid geholpen. Dank LED Online!