LEDs Grow Indoor

LEDs Grow Indoor

Alles op het gebied van binnen kweken
Filter 892 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 526 met beschrijving

• Ben Dover

Good service and advice

• Benny
    Review voor LEDs Grow Indoor

Geweldige aanwinst, heel hard bedankt voor de snelle en vlotte levering!

• Hoe beoordeel je LEDs Grow Indoor?

• Larson L
    Review voor LEDs Grow Indoor

Geen handleiding bij delamp.. Veder ok

• Fabian Nava
    Review voor LEDs Grow Indoor

Levering kon wat sneller. Veder prima service en goede communicatie.

• Alex
    Review voor LEDs Grow Indoor

Bestelling zou 2 aug geleverd worden. Helaas duurde het een dag langer. Ledsgrowindoor heeft het product binnen 24 uur verstuurd maar het pakket is door postnl vertraagd. Klantenservice heeft me goed geholpen en ik ben zeer tevreden met de nieuwe Spiderfarmer lamp! Ik ben benieuwd!

• Vicktoria
    Review voor LEDs Grow Indoor

Voeding binnen twee dagen in huis. Toppers!

• Stefan Van Ouytsel
    Review voor LEDs Grow Indoor

Er klopt niets van de claims op hun website, je wordt gewoon voorgelogen:

4 Weken na bestelling nog niets ontvangen. Telefoniste kan geen antwoord geven, er wordt niet teruggebeld. Na verschillende mails te versturen, antwoord dat het pakket werd aangemeld bij PostNL maar dat er iets mis ging. Het werd zogezegd op 8 juli opnieuw aangemeld. Tracking code doorgekregen maar volgens PostNL hebben ze op 18 juli nog steeds niets ontvangen. Sinds 'opnieuw aanmelden' geen reactie meer van de winkel.

• Vincent

2× pakket niet volledig en veel te laat. Wat een kutwinkel

• Riaz
    Review voor LEDs Grow Indoor

21 juni hier een bestelling geplaatst maar niets ontvangen. Geen reactie via mail, telefoniste zegt al 3 dagen dat ik terug gebeld word maar niks. Worst webshop ever nog nooit meegemaakt. Gelukkig kan je een klacht starten bij webwinkelkeur

• Tim Bronselaer
    Review voor LEDs Grow Indoor

Ik heb op 20 Juni mijn bestelling geplaatst , nog niets van gehoord of gezien.
    er is geen manier om de eigenaar van dit bedrijf te bereiken en de klantendienst kan je niet verder helpen.