LENO DECO

9,2
Filter 175 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 104 met beschrijving

• Langere levertijd dan aangegeven
    Review voor LENO DECO

Op de website stond dat het product wat ik wilde hebben op voorraad was waarop ik de bestelling heb geplaatst. Een week later had ik nog niks van het bedrijf gehoord dus heb ik ze gebeld. Toen bleek dat het product niet op voorraad was en de man aan de telefoon meende dat dit op de site stond echter werd dit bij mij niet het geval.

Teleurgesteld dat er foutieve informatie op de site zichtbaar is en dat ik als klant ook niet op de hoogte ben gehouden over de lange levertijd van meer dan een maand. 7 mei besteld en zou halverwege juni uit kunnen voor verzending.

Antwoord van LENO DECO

Goedemorgen,

Bedankt voor je feedback! De tegels die je hebt besteld zijn echter al circa 4 weken uitverkocht, en de levertijd staat ook al zo lang op "begin juni". In je orderbevestiging staat ook dat de tegels in "nabestelling" staan. We gaan even kijken of we de levertijden nog duidelijker op onze website kunnen communiceren. Onze excuses voor de verwarring!

• FritsP
    Review voor LENO DECO

Ik heb de goedkopere variant van akoestische panelen in licht eiken genomen, wel even moeten wachten maar dat was het zeker waard.
    Fantastische panelen met prima afmetingen en goed afgewerkt en voor een hele gunstige prijs.
    Ook de andere prijzen en producten zijn echt het overwegen waard, zeker gezien de grote afmetingen van de panelen.
    Ik heb de panelen met de High Tack kit van Leno Deco bevestigd en deze zitten nu muurvast.
    De service van Leno Deco is geweldig, na enkele, eigenlijk niets voorstellende, probleempjes is dit werkelijk heel netjes en professioneel opgelost en dit, vind ik, is werkelijk niet één maar vele pluimpjes waard.
    Ik beveel dit bedrijf zeker aan en zal er zelf zeker weer bestellen.

Antwoord van LENO DECO

Hey Frits,

Hartelijk dank voor je mooie review en de lovende woorden, wordt zeer gewaardeerd. Wij wensen jou een heel fijn weekend toe, en natuurlijk heel veel plezier van jouw panelen!

• Hoe beoordeel je LENO DECO?

• Destiny
    Review voor LENO DECO

Akoestische panelen besteld. Liep helaas wat vertraging op, maar hier werden we netjes over geïnformeerd. Adres tussen tijds aangepast, ook dit is helemaal goed gegaan.

Top service en top product!

• Marc

Correcte service

• Leandro
    Review voor LENO DECO

Mooie lattenwand vo0r zeer gunstige prijs. Eenvoudig zelf te monteren en dat voor een kwart van de prijs wat je in een bouwzaak zou betalen.

• Ilias El J

Mooie Prijzen en Goede Klantenservice

• Lita Sinie
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Snelle levering en goede communicatie waardoor ik mijn bestelling snel in huis had

• Gerwin Dijkstra
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Goed spul en snelle service.

• Liene Barendrecht
    Review voor LENO DECO

LENO DECO levert snel en de velvet dekbedovertrekken zijn zacht en stijlvol. Erg blij met mijn aankoop!

• Greet
    Geverifieerde klant van LENO DECO

snelle levering voor een mooie prijs

• Zaher Faour

De tijd Zo goed

• Edwin Rombouts
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Goede prijs en zeer goede kwaliteit zijn er erg blij mee

• Mia Christiaens
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Correct geleverd(moet wel nog geplaatst worden)

• Jan Rozendaal

Snelle levering.

• Souad Ech Chihab
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Goed en mooie product in goed staat bezorgd. Ik ben heel tevreden. Ik zou nog in toekomst wat bestellen. Denk je wel Leno Deco

• Gerry
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Binnen enkele dagen in huis. Goed materiaal

• E van t Zand
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Goede wijn behoeft geen krans.

• Ad Busscher
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Mooie prijzen, goede kwaliteit, goede service, uitstekende en snelle bezorging, kortom, perfect.

• Joanna Pawlowska

alles tip top

• Aad Immers
    Geverifieerde klant van LENO DECO

Snelle service veel keus snelle levering zeer tevreden