LOF Boutique

LOF Boutique

Ons motto is: “Fashion is FUN!”
In binnen- en buitenland zoeken wij voor jullie naar de leukste musthaves en de mooiste merken. Met deze selectie zijn wij elke week druk bezig en dit doen wij met ontzettend veel plezier, passie & liefde. Complete looks die je direct bij ons kunt shoppen, zowel online als in onze gezellige boutique. Daarnaast hebben wij ook regelmatig leuke specials, zelf ontworpen collecties & collaborations.
4,7

• J.H.
    Review voor LOF Boutique

Ook hier een bevestiging van wat reeds eerder gezegd is. In korte tijd meerdere bestellingen gedaan bij LOF. Eerste bestelling ging goed maar bij de 2e bestelling ging het fout. Ook bij mij raakte een pakket 'kwijt' bij DHL. Mijn 3e bestelling ging wel goed, maar de 4e bestelling werd wederom niet geleverd en bleek achteraf opeens niet op voorraad te zijn. Ze hadden een verkeerde levering ontvangen: Giletje i.p.v. bomber. Uiteindelijk kreeg ik na zelf meermaals contact te hebben opgenomen met de klantenservice de info dat het tot wel 3 weken kon duren voordat het artikel weer binnen kwam en dat ik mijn bestelling kon annuleren. Vreemd dat je dan wel een verzendbevestiging krijgt met een t&t code als iets niet verstuurd is. De manier waarop ik te woord gestaan ben door sommige medewerkers(niet allemaal), vond ik niet prettig. Alsof je een zeur bent! Ik zal hier niet zo snel weer bestellen. Toch geef ik 3 sterren omdat ik wel netjes mijn geld terug heb gekregen nadat ik de mogelijkheid kreeg om mijn bestellingen te annuleren en er van de 4 bestellingen, 2 bestellingen wel goed gegaan.

• A.van.J.
    Review voor LOF Boutique

Helaas de reviews pas achteraf gelezen, ze kloppen stuk voor stuk. Mijn pakket liet heel lang op zich wachten, klantenservice reageerde niet op de vele e-mails. Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad maar enorm bot en onbeschoft te woord gestaan, ik voelde mezelf als klant een last voor degene aan de telefoon. Continu word de schuld op DHL geschoven terwijl achteraf blijkt dat zij zelf!! het pakket niet op tijd verzonden hadden. Al met al een enorme afrader, kleding viel kwalitatief ook tegen maar met name de manier waarop er met klanten om word gegaan is absurd slecht.

• Hoe beoordeel je LOF Boutique?

• Melissa
    Review voor LOF Boutique

Mijn pakket is nooit naar de vervoerder gebracht en krijg met geen mogelijkheid contact met de klantenservice. Hele slechte zaak! €249 is betaald en niet geleverd!

• Iris
    Review voor LOF Boutique

Lieve meiden, echt, koop hier niet! Ik heb een bestelling geplaatst voor een armband, broek en blouse. Ik kreeg de verkeerde armband en blouse opgestuurd. Hierop heb ik contact gezocht, en LOF gaf aan dat dat de armband de juiste was (terwijl deze totaal anders was dan de foto) en de blouse zelf retour moest sturen en de verzendkosten vergoed zou krijgen ondanks het verzoek voor een retourlabel. Ik heb toen de hele bestelling geretourneerd (Waarde €83,61 totaal) en het pakket is bezorgd volgens de post nl T&T. Ik hoorde maar niks van hen, en heb toen contact gezocht. Ze gaven aan geen pakket te hebben ontvangen, en dat ik zelf een onderzoek moest starten. Ik gaf daar op aan dat postnl dat niet zou doen, omdat de T&T aan gaf dat het pakket gewoon bij LOF bezorgd is. Daarop kreeg ik een bericht dat ze graag wilden helpen, en dat ze mij meerdere malen hadden gebeld. Dit was overigens ook gelogen, want ze hebben één keer gebeld, midden op de dag wanneer mensen over het algemeen werken. Geen voicemail oid achtergelaten. Ik heb toen toch contact opgenomen met Postnl, en die gaven natuurlijk aan waar ik al bang voor was: het pakket is afgeleverd dus een onderzoek is niet mogelijk. Ik heb Lof Boutique hierover nog 4x (!) gemaild, inclusief een officiële brief, en tot op de dag van vandaag heb ik he-le-maal niets meer van hen gehoord. Het is te gek voor worden dat zij zich er op deze manier van af doen, en dat zij als bedrijf niet hun verantwoordelijkheid nemen. Ik ben dan ook genoodzaakt om nu juridische stappen te ondernemen. Ik heb dit gelukkig nog nooit ergens meegemaakt, maar wees gewaarschuwd, want het zijn blijkbaar gewoon oplichters!!!

• Esmeralda
    Review voor LOF Boutique

Iets meer dan een week geleden een mail gehad vanuit LOF dat mijn bestelling is ingepakt en verzonden, al de mails zouden nu vanuit de vervoerder komen. Deze heb ik tot op de dag van vandaag nog niet binnen gehad en mijn pakket is dus ook nergens te bekennen. Ondertussen krijg ik wel weer een mail van LOF zelf of ik een review wil plaatsen want mijn bestelling zou binnen zijn. Dit is dus niet het geval en ik heb al 3 mails hierover gestuurd, maar krijg geen gehoor….

Update: gebeld naar de winkel en meteen track and trace gekregen, zij zouden na vraag doen bij dhl en volgende dag komt het pakket nu binnen.
    Deze is nu binnen gekomen, ik heb ook nog een telefoontje gehad van LOF zelf om dit te bespreken. Heel fijn dat dit zo herpakt is.

• Alina
    Review voor LOF Boutique

Enkele kleedjes online besteld, jammer genoeg komen deze niet overeen met de foto’s op hun website, Instagram en zelfs leverbon.
    Als ik de klantendienst hierover contacteer krijg ik na een week wachten! het antwoord dat ik het dan maar retour moet sturen op mijn eigen kosten dan nog wel…
    Ondertussen was zelfs de retourtermijn verstreken omdat ze niet snel antwoordden.
    Ze misleiden duidelijk de klanten met foto’s die niet overkeenkomen met de kledij die ze opsturen.
    Van mij krijgen ze nog niet 1 ster

• Yana
    Review voor LOF Boutique

Kleedje besteld, maar verkeerd item ontvangen. De klantendienst laat mij weten dat ik op eigen kosten een retour moet sturen want een label kunnen ze mij niet mailen.
    Mijn bestelde kleed gaan ze pas opsturen als ze het vorige item retour hebben. Ik werd gestraft voor hun fout.
    Uiteindelijk opgestuurd en netjes track&trace gestuurd. Natuurlijk na enkele dagen is mijn oorspronkelijk item uitverkocht. Gestraft voor hun fout x4. Ondertussen ook al meermaals gemaild voor de retourkost gestort te krijgen, gestraft x5 voor hun fout. Het item zelf is al terugbetaald maar de retourkost daar mag ik nog wat kalenderdagen op wachten. Eerste en laatste aankoop hier.

• Petra
    Review voor LOF Boutique

Heb een leuke blouse besteld waar ik erg blij mee ben,echter er ontbrak een knoopje aan de ene mouw.Dacht niet moeilijk over gaan doen,dat kan ik zelf nog wel oplossen.Nog niet gedragen zie ik een paar dagen later op de site dezelfde blouse met 50% korting.Mail gestuurd en gevraagd of ze nog iets voor me konden betekenen. Helaas er wordt niet gewerkt met terugwerkende kracht als later een item in de sale komt.Alle begrip maar ik praat hier over een paar dagen.Kon het terug sturen en opnieuw bestellen.Tja,waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?!
    Jammer dat ze me niet tegemoet willen komen.Het is de eerste keer dat ik hier iets besteld heb en ook de laatste keer vrees ik.

• Judith
    Review voor LOF Boutique

Leren tas besteld ..Heb tas in plastic zak geleverd gekregen
    Ingedeukt en beschadigd door t vervoer omdat het niet stevig was verpakt
    Gemaild, kreeg ik een mailtje terug dat ze hier niets aan konden doen want de tas was in hun ogen niet beschadigd
    Daarna gebeld en werd op ‘Rotterdams’ te woord gestaan, heel dominant en liet me niet netjes uit praten
    Voor mij geen Lof meer!

• Fabienne Bonnamy
    Review voor LOF Boutique

Geweldige service, mooie en leuke kleding! Had een item besteld, bleek dat ik niet goed gekeken had dat hij op pre-order stond. Ik een berichtje gestuurd wanneer hij binnen zou komen aangezien ik er op zat te wachten. Hebben ze gelijk de winkel gebeld en er eentje vanuit daar op gestuurd! Super fijn dat er zo snel gehandeld werd en goede communicatie.

• Brigitte
    Review voor LOF Boutique

Uitstekende Klantenservice, ik was per ongeluk mijn retour formulier vergeten in mijn retour pakket te doen . Een email gestuurd dat ik het formulier vergeten was . Met de vraag komt dit nog goed?Ik was voornemens hem persoonlijk af te geven. Echter ik kreeg een email van een aardige mevrouw dat de betaling terug gestort werd. Dit is nog eens service ! In de winkel ook altijd hartelijke ontvangst met koffie. Hard werkende ondernemers die weten wat service is.

• Melissa Muilwijk
    Review voor LOF Boutique

Snelle levering en top klantenservice!

• Daph
    Review voor LOF Boutique

Vele malen duurder dan andere webwinkels en het komt allemaal van dezelfde groothandel als andere winkels. Eerst even ergens anders checken voordat je koopt dus.
    Klantenservice ook niet vriendelijk. Voor mij geen LOF meer.

• Claudia

Zeer slechte service!
    Producten duurder dan bij andere webshops. Kijk liever bij olivia and kate of tessv, hier is service top en producten goedkoper.

• Joella Louisa
    Review voor LOF Boutique

Deze maand heb ik twee keer besteld bij LOF Boutique. Bij de ene bestelling was de levering zeer snel, bij de andere ging dit wat minder snel maar ik kreeg na een aantal dagen dat ze vertraging hadden vanuit de groothandel. Op zich gewoon netjes, de levertijd had alleen misschien iets duidelijker en eerder aangegeven kunnen worden. Maar verder helemaal tevreden en de producten zijn ook prima. Ik ben er blij mee en ga hier nog wel vaker wat bestellen.