LOF Boutique

LOF Boutique

Ons motto is: “Fashion is FUN!”
In binnen- en buitenland zoeken wij voor jullie naar de leukste musthaves en de mooiste merken. Met deze selectie zijn wij elke week druk bezig en dit doen wij met ontzettend veel plezier, passie & liefde. Complete looks die je direct bij ons kunt shoppen, zowel online als in onze gezellige boutique. Daarnaast hebben wij ook regelmatig leuke specials, zelf ontworpen collecties & collaborations.
6,6

• Judith
    Review voor LOF Boutique

Leren tas besteld ..Heb tas in plastic zak geleverd gekregen
    Ingedeukt en beschadigd door t vervoer omdat het niet stevig was verpakt
    Gemaild, kreeg ik een mailtje terug dat ze hier niets aan konden doen want de tas was in hun ogen niet beschadigd
    Daarna gebeld en werd op ‘Rotterdams’ te woord gestaan, heel dominant en liet me niet netjes uit praten
    Voor mij geen Lof meer!

• Fabienne Bonnamy
    Review voor LOF Boutique

Geweldige service, mooie en leuke kleding! Had een item besteld, bleek dat ik niet goed gekeken had dat hij op pre-order stond. Ik een berichtje gestuurd wanneer hij binnen zou komen aangezien ik er op zat te wachten. Hebben ze gelijk de winkel gebeld en er eentje vanuit daar op gestuurd! Super fijn dat er zo snel gehandeld werd en goede communicatie.

• Hoe beoordeel je LOF Boutique?

• Brigitte
    Review voor LOF Boutique

Uitstekende Klantenservice, ik was per ongeluk mijn retour formulier vergeten in mijn retour pakket te doen . Een email gestuurd dat ik het formulier vergeten was . Met de vraag komt dit nog goed?Ik was voornemens hem persoonlijk af te geven. Echter ik kreeg een email van een aardige mevrouw dat de betaling terug gestort werd. Dit is nog eens service ! In de winkel ook altijd hartelijke ontvangst met koffie. Hard werkende ondernemers die weten wat service is.

• Melissa Muilwijk
    Review voor LOF Boutique

Snelle levering en top klantenservice!

• Daph
    Review voor LOF Boutique

Vele malen duurder dan andere webwinkels en het komt allemaal van dezelfde groothandel als andere winkels. Eerst even ergens anders checken voordat je koopt dus.
    Klantenservice ook niet vriendelijk. Voor mij geen LOF meer.

• Claudia

Zeer slechte service!
    Producten duurder dan bij andere webshops. Kijk liever bij olivia and kate of tessv, hier is service top en producten goedkoper.

• Joella Louisa
    Review voor LOF Boutique

Deze maand heb ik twee keer besteld bij LOF Boutique. Bij de ene bestelling was de levering zeer snel, bij de andere ging dit wat minder snel maar ik kreeg na een aantal dagen dat ze vertraging hadden vanuit de groothandel. Op zich gewoon netjes, de levertijd had alleen misschien iets duidelijker en eerder aangegeven kunnen worden. Maar verder helemaal tevreden en de producten zijn ook prima. Ik ben er blij mee en ga hier nog wel vaker wat bestellen.