LOFT Lifestyle
LOFT Lifestyle is een webshop gespecialiseerd in industriële meubelen, accessoires en overige producten. Wij onderscheiden ons doordat onze producten, naast vaste maten, óók in maatwerk leverbaar zijn.

Onze producten worden in eigen fabriek geproduceerd, waardoor wij scherpe prijzen kunnen hanteren zonder concessies te doen aan de kwaliteit.

Vanwege de korte lijnen met de fabriek behoort een eigen ontwerp laten produceren ook tot de mogelijkheden. U kunt hiervoor contact met ons opnemen per e-mail of telefoon.
8,9
Filter 157 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 156 met beschrijving

• Brien
    Review voor LOFT Lifestyle

Aantal weken geleden een set tafelpoten besteld. Al snel kregen we de melding dat ze niet geleverd konden worden vanwege de oorlog in Oekraïne. Heel vervelend en kan gebeuren als je daar je tafelpoten inkoopt. Geen probleem. Maar nu ruim 5 weken verder nog steeds mijn geld niet retour!!
    Dus denk goed na voor je hier iets besteld.
    Want ook telefonisch slecht bereikbaar.

Antwoord van LOFT Lifestyle

Beste Brien / Akhs Hijabuza,

Bedankt dat je de moeite neem om een review te schrijven.

Zou je ook in je SPAM box kunnen kijken? Er zijn meerdere mails naar je gestuurd.

Wij zijn ook te bereiken via WhatsApp mocht je geen mails van ons ontvangen.

• Dirk Van Der Kelen
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Product werd correct afgeleverd. Wel zeeeeer lange wachttijd. Meerder malenper email een update gevraagd maar nooit een antwoord gekregen, tot het plots geleverd werd.
    Wel zeer goede hulp bij het opstellen van bestelling, vooral technische ondersteuning gevraagd. Heel goed

• Hoe beoordeel je LOFT Lifestyle?

• Christian Hackmann
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Alles naar wens. Vriendelijke service.

• Stefan
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Er zat een kleine beschadiging op metalen poot onder de verpakking. Dus dit is al ontstaan voor verzending. Tevens zijn de maten niet gelijk aan die van de website

• Inge Jansen

Zeer behulpzame klantenservice!

• Mireille Van Hal

Winkelwaarde

• Joris Wesselius
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Mooie stalen tafel onderstel voor een mooie prijs. Zeer goed geholpen na een verkeerde bestelling. Klantenservice is daarentegen soms wat lastig te bereiken.

• Lore Geraerts
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

zeer vlotte communicatie !

• Roel Pieterse
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Order is netjes afgehandeld, geen vertraging, goede informatievoorziening en vragen worden snel beantwoord.

• P. Sikkens

• marja eikens
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Bijna nergens anders te krijgen

• Robert Jan Hogeweg

Mooie tafel

• Raya
    Review voor LOFT Lifestyle

Super service en mooie meubels

• Manuela
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Goede service, vriendelijk personeel en ben zeer goed geholpen

• Stephan van den Hoek
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Geweldige service, goede prijs, vriendelijke medewerkers. Ga ik zeker vaker bestellen 😉

• Nadine B
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

De levering was echt heeel traag. Had ook te maken met tekort aan grondstoffen denk ik. Er stond bij levertijd 1-2 weken uiteindelijk meer dan 9 weken op moeten wachten. Daarnaast kregen we 3 keer een mail met een andere verzenddatum, waardoor we uiteindelijk 3 x hebben moeten verplaatsen om thuis te zijn voor de levering.

• Janneke Overdevest
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Mooi product en goede service

• Jeannette Vermeer
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Goede service, heldere webwinkel en fijn contact!

• Isabel Diaz

Snelle levering zelfs in December

• Jaap de Boer
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Top service, goede producten en prima prijs