LOFT Lifestyle
LOFT Lifestyle is een webshop gespecialiseerd in industriële meubelen, accessoires en overige producten. Wij onderscheiden ons doordat onze producten, naast vaste maten, óók in maatwerk leverbaar zijn.

Onze producten worden in eigen fabriek geproduceerd, waardoor wij scherpe prijzen kunnen hanteren zonder concessies te doen aan de kwaliteit.

Vanwege de korte lijnen met de fabriek behoort een eigen ontwerp laten produceren ook tot de mogelijkheden. U kunt hiervoor contact met ons opnemen per e-mail of telefoon.
9,0
Filter 144 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 143 met beschrijving

• Manuela
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Goede service, vriendelijk personeel en ben zeer goed geholpen

• Stephan van den Hoek
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Geweldige service, goede prijs, vriendelijke medewerkers. Ga ik zeker vaker bestellen 😉

• Hoe beoordeel je LOFT Lifestyle?

• Nadine B
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

De levering was echt heeel traag. Had ook te maken met tekort aan grondstoffen denk ik. Er stond bij levertijd 1-2 weken uiteindelijk meer dan 9 weken op moeten wachten. Daarnaast kregen we 3 keer een mail met een andere verzenddatum, waardoor we uiteindelijk 3 x hebben moeten verplaatsen om thuis te zijn voor de levering.

• Janneke Overdevest
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Mooi product en goede service

• Jeannette Vermeer
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Goede service, heldere webwinkel en fijn contact!

• Isabel Diaz

Snelle levering zelfs in December

• Jaap de Boer
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Top service, goede producten en prima prijs

• Anca
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Mooie maatwerk tafelpoot ontvangen! Correcte levering.

• Eline van Egmond
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Levering binnen de aangegeven termijn en een mooie kapstok binnengekregen! Zeer tevreden!

• Patirck
    Review voor LOFT Lifestyle

Slechte communicatie, reageren niet op mail. Had liever bij een ander bedrijf besteld.