LOFT Lifestyle
LOFT Lifestyle is een webshop gespecialiseerd in industriële meubelen, accessoires en overige producten. Wij onderscheiden ons doordat onze producten, naast vaste maten, óók in maatwerk leverbaar zijn.

Onze producten worden in eigen fabriek geproduceerd, waardoor wij scherpe prijzen kunnen hanteren zonder concessies te doen aan de kwaliteit.

Vanwege de korte lijnen met de fabriek behoort een eigen ontwerp laten produceren ook tot de mogelijkheden. U kunt hiervoor contact met ons opnemen per e-mail of telefoon.
9,0
Filter 119 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 118 met beschrijving

• Laura Michels
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Hele goede service, hoog kwaliteit product voor een prima prijs. Zeer tevreden

• Th.W. Hijink

Goed en adequaat geholpen

• Hoe beoordeel je LOFT Lifestyle?

• Hans Pouw
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Kwaliteit van de door mij bestelde producten én de manier van omgaan met de klant.

• Kelsey
    Review voor LOFT Lifestyle

Alles wat mis kon gaan is mis gegaan. Op 22 april een tafelblad met stalen poten besteld. Levertijd 6 tot 8 weken. Op het moment dat we de 8 weken hadden bereikt zelf contact opgenomen voor een update omdat de 8 weken al voorbij waren. Toen is mij verteld mevrouw volgende week staat de tafel bij u in de woonkamer we nemen contact met u op. Dit is 5 keer gebeurt er is nooit contact opgenomen ik moest telkens zelf terugbellen en de tafel was nog steeds niet geleverd. Na 5 weken na levertijd iedere keer zelf bellen bleek dat ze zelf een fout hadden gemaakt met de bestelling van de poten dus die moest opnieuw maar er waren problemen met staallevering. Uiteindelijk dus voor een ander soort poot gekozen om de levering toch niet iets te verspoedigen. Weer allemaal problemen met leveren weer een paar weken verder. Ik ben flink boos geworden want hoe een slechte communicatie en service is dit. Nou dat waren ze met mij eens dus ik zou 15 % van de tafelpoten terug krijgen plus verzendkosten. We zijn nu inmiddels 16 weken verder dus dubbele levertijd bereikt. Als het goed is komt morgen eindelijk de tafel binnen! Maar zie ik tot mijn spijt dat er alleen 15% van de tafelpoten is teruggestort en geen verzendkosten. Weer bellen, word mij verteld dat er nergens iets staat over de afspraak van het retourneren van verzendkosten en ja de leidinggevende is met vakantie dus we kunnen hier pas over 1,5 week op terug komen…. Ik weet niet wat er fout gaat maar alles in het bedrijf rondom communicatie, notities maken, terugbel afspraken etc gaat fout. Eindelijk na 4,5 maand kunnen we zeggen dat de tafel staat en die er goed uitziet. Na nogmaals bellen en teruggebeld worden krijgen wij ook de compensatie die beloofd is. Ik ben blij dat het nu uiteindelijk na lang wachten toch nog opgelost kan worden.

• Marga de Heus
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Wij hebben onze tafel, die overigens helemaal naar ons zin is, ongemonteerd bezorgd gekregen. Het zou fijn zijn als er bij het verkoopgesprek gevraagd wordt of de tafel in elkaar gezet moet worden door de bezorger of dat het zelf gedaan moet worden.

• Diny Rijnsburger
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Dik tevreden over de service en de kwaliteit!

• Marlies Callemeyn
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

De eetkamertafel heeft een heel mooi eikenblad waar ik zeer tevreden over ben.
    Alleen vind ik het jammer dat de skilt niet gelijkmatig erop aangebracht is.
    Ook is het zeer te betreuren dat de levering en de montage word gedaan door een logestiek bedrijf waar geen vakkundige monteurs werken.
    Ze hebben totaal geen verstand van meubels.
    Ook had ik een t poot die beschadigd was en daar moest ik bij jullie voor zijn.
    Ook had er zwarte verf afgegeven op mijn nieuwe pvc vloer.naar foto s en maillen en weken verder zouden de poten worden opgehaald en behandeld worden en weer terug gebracht worden en op de goede plaats gemonteerd worden.poten staan te zeer in het midden waardoor de stoelen niet fatsoenlijk onder de tafel staan.dus monteurs geen verstand van meubels.aangezien me dat te lang ging duren heb ik gekozen voor een korting op onderstel helaas zit ik nu al 14dagen te wachten op mijn geld 31,80 dit is echt penuts vergeleken dat jullie naar maastricht moeten rijden voor poten ophalen dan terug en poten monteren.dat kan nog niet eens goed geregeld worden.dus jullie kunnen service verbeteren en ander bedrijf inhuren met betere levering en kundige monteurs.tot op heden mijn geld nog niet terug

• J.C. Wouters
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Vriendelijke mensen en fijn geholpen!

• Vroklage werkbladen vroklage

Prima behandelinngen

• Yana Van Der Steen
    Geverifieerde klant van LOFT Lifestyle

Levertermijn volgens aangegeven en perfect uitgesneden blad zoals gevraagd toegestuurd gekregen

Antwoord van LOFT Lifestyle

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van LOFT Lifestyle.
    Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier van uw aankoop!

Team LOFT Lifestyle.