LTJ kantoormeubelen

LTJ kantoormeubelen

LTJ-Kantoormeubelen levert kwalitatieve kantoormeubelen tegen scherpe prijzen. Wij leveren bijna alle meubelen uit voorraad vanuit het 6000m2 magazijn in Den Bosch.
Kantoormeubelen, zit sta bureaus, thuiswerkplekken
9,1

• M de Graaf

Mooi spul

• Melinda Escandell Baidez
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Mijn bestelling was niet alleen een volledige week vertraagd (met een originele levertijd van 2 dagen) maar werd vervolgens ook nog verkeerd geleverd. Totaal heb ik 2 weken extra moeten wachten tot ik de tafel kon gebruiken.

De klantenservice was onbereikbaar en per mail heel onbeleefd.

Totaalplaatje, ik ben over de service zeker niet tevreden.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Het klopt dat u in eerste instantie een verkeerde kleur onderstel heeft ontvangen, hiervoor hebben wij ook onze excuses aangeboden. En zoals u ook zelf aangaf is het probleem binnen een week opgelost.
    Verder begrijp ik uw review eerlijk gezegd niet helemaal. Onze standaard levertijd is 3-5 werkdagen niet de door u genoemde 2 dagen. Ik kan mij voorstellen dat de bezorging dan voor uw gevoel lang duurt. Om schade te voorkomen werken wij met koeriers welke direct vanaf het magazijn naar het afleveradres rijden in tegenstelling tot reguliere postdiensten, dat kost helaas iets meer tijd.
    Ik hoop dat u wel blij bent met uw bureau en dat u daar jaren van kan genieten.

• Hoe beoordeel je LTJ kantoormeubelen?

• Ard
    Review voor LTJ kantoormeubelen

Dit was eerst een negatieve beoordeling maar als zaken goed geregeld worden moet ik ook fair zijn en de beoordeling aanpassen. Klantenservice was onbereikbaar en het formulier werkt niet. Dat blijft een punt van verbetering. Als je besteld en daarna vragen hebt kom je uiteindelijk op het algemene info adres mailen en hopen dat je antwoord krijgt. Dat was ook zo, ook om half 7 's avonds, maar het gaf geen goed gevoel voor die tijd. Ik hoop dat daar wat mee gedaan wordt. Verder mooie spullen, alles binnen gekregen. Nette prijzen en snelle levering.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Bedankt voor de goede review Ard, blij te horen dat je blij was met de artikelen. Het klopt dat onze klantenservice via de mail en formulieren gaat, zo kunnen wij iedereen sneller en gerichter helpen.

• Jeroen
    Review voor LTJ kantoormeubelen

Werkt keurig netjes met zeer betrouwbare vervoerder. Bleek een blad niet op voorraad achteraf maar ook daar nette communicatie over en een oplossing aangedragen. Top!

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Bedankt Jeroen voor je mooie review en goed te horen dat je blij bent met je mooie bureau.

• Arjen
    Review voor LTJ kantoormeubelen

Een fantastisch mooi (en groot) bureau voor een zeer aantrekkelijke prijs! In de levering een klein foutje, echter keurig en snel opgelost door een vriendelijke klantenservice.

• Beatrice Nyirampunga

Handig om thuis te werken. En milieu vriendelijke. Handmatig instelbaar

• Dennie Hoedemakers
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Goede producten. Levering duurde wat langer en moest er zelf navraag naar doen. Maar voor de rest een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• Sharon Bruins
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Snelle service,netjes verpakt,goedkoop maar kwalitatief toch prima

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Hoi Sharon, bedankt voor de positieve reactie! De kwaliteit van onze bureaus is inderdaad goed : )

Ons assortiment wordt vooral verkocht aan bedrijven waar medewerkers dagelijks moeten werken achter het bureau dus dan moet het wel tegen een stootje kunnen. Heel veel plezier met je aankoop!

• claudia van Eijk
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Snel geleverd en een mooi stabiel kwalitatief bureau. Wel even zelf wat schroefjes draaien.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Goed te horen dat je blij bent met je bureau. Het zijn inderdaad wel wat schroeven zie ook de montage video op onze site, maar daardoor staat het bureau wel goed stevig. Niet onbelangrijk voor een zit sta bureau : )

• Dominik
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Goede kwaliteit, verwisselde en niet de originele onderdelen maar nog steeds passend en mogelijk beter, dus geen klachten

Dag Dominik,

Bedankt voor je goed review! Omdat het onderstel dat je had besteld was uitverkocht hebben wij je een gratis upgrade gegeven, zodat je alles gewoon op tijd kon ontvangen. Geniet van je mooie zit sta bureau!