LTJ kantoormeubelen

LTJ kantoormeubelen

LTJ-Kantoormeubelen levert kwalitatieve kantoormeubelen tegen scherpe prijzen. Wij leveren bijna alle meubelen uit voorraad vanuit het 6000m2 magazijn in Den Bosch.
9,2

• R
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Prima service, goed bereikbaar.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Bedankt voor je 5-sterren review! Dat waarderen we ontzettend. Veel plezier van je bureau.

Met vriendelijk groet,
    Team LTJ kantoormeubelen

• Ellen De Keizer
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Goede service ,snelle levering .jammer dat ze niet op mail reageren .

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dank Ellen voor de mooie review. Ik heb even gekeken maar wij hebben geen mail van je ontvangen. Ik zie alleen de order en deze review onder je naam in onze mailbox. Mochten wij je nog kunnen helpen dan zijn wij bereikbaar op info@ltj-kantoormeubelen.nl.

• Jan van Bale
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Snelle levering en scherpe prijzen

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dank Jan! Veel plezier met je kantoormeubelen.

• Martine Nieuwenhuizen
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Had verkeerde afmeting besteld maar werd nog keurig veranderd nadat ik meteen een mail had gestuurd.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dag Martine, blij dat wij de order nog op tijd hebben kunnen aanpassen. Veel plezier met je bureau!

• Bob Damen

Gewoon helemaal goed.

Dank Bob!

• Robin Vissers
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Heerlijk dat bij twijfel over de levering gewoon even contact word gezocht met mij als klant. Kleine moeite, voorkomt hoop gedoe en levert mij als tevreden klant op.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dag Robin, er was inderdaad door ziekte wat twijfel in het magazijn. Dan liever even bellen dan 2 maal rijden. Veel succes met je mooie nieuwe meubels.

• Ewout Van der laan
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

er was wat onduidelijkheid op de website, en onze bureaubladen zijn daardoor gratis bezorgd! Top!

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Door een recente update van onze website werd de bezorging tijdelijk gratis aangeboden aan al onze klanten. Hoewel dit onbedoeld was en niet ideaal voor ons, staat de tevredenheid van onze klanten bij ons voorop.

• Marcus Polman

Goeie service

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Hartelijk dank voor het geven van een 4-sterren beoordeling. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met ons product. Uiteraard streven wij altijd naar een 5-sterren ervaring voor al onze klanten. Mocht u feedback of suggesties hebben over hoe we onze service verder kunnen verbeteren, dan horen we dat graag.

• Andre Faber
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Snelle reactie en kon dezelfde dag de bestelling ophalen

• Daan
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Geweldige service en mooie onderstellen voor mijn grote bureaubladen van 250 cm.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Bedankt Daan! Mocht je ooit op zoek zijn naar nog meer grote bureaubladen kijk dan op onze zustersite: https://www.bureaublad-op-maat.nl/producten/los-bureaublad-op-maat/ onze bladen gaan tot 274 cm! Die passen ook op het door jou gekochte onderstel.

• Alice Boswinkel
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Makkelijk te bestellen via de website, snelle levering

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Alice, bedankt voor uw feedback over onze website en snelle levering! We streven ernaar om het bestellen zo soepel mogelijk te maken. Fijn om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan!

• Mary
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Mooi materiaal en prijs-kwaliteit verhouding heel goed

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Mary, uw complimenten over het materiaal en de prijs-kwaliteit verhouding worden zeer gewaardeerd! We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Rasim Ozbek

Snelle bezorgingen , top kwaliteit 👏👍

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Rasim, hartelijk dank voor uw lovende woorden over onze bezorgservice en kwaliteit! Het is geweldig om te zien dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zien u graag weer terug!

• IJ Bol
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Alles conform aanbieding en afspraak toegezegd

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Beste IJ. Bol, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen! We zijn verheugd te horen dat alles volgens aanbieding en afspraak is verlopen. Uw tevredenheid is ons doel, en we zijn blij dat we dit hebben bereikt.

• Dylan Creminger
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Goede communicatie en snelle en goede levering.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dylan, uw positieve feedback over onze communicatie en levering is voor ons heel waardevol! We werken hard om zowel snelle als goede service te bieden, en het is geweldig om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Dank u!

• Koen Van Riet

Goede Service

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Koen, bedankt voor uw korte maar krachtige review over onze service! We streven ernaar om elke klant een positieve ervaring te bieden, en het is fijn om te weten dat we dit voor u hebben bereikt. We staan altijd voor u klaar!

• Diederik van Splunter
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Zeer vriendelijk geholpen en erg behulpzaam en keurig spraakzaam.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dank voor de prachtige review, veel plezier met uw bureaublad!

• Dick van Ruiten

Nette en snelle levering

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Blij te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Wij horen graag wat wij de volgende keer betere kunnen doen om een 5 sterrenreview van je te krijgen : )

• Ronald van den Bosch
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Groot assortiment, goede bereikbaarheid en service. Kwalitatief goede onderdelen geleverd gekregen. Na een zoektocht op internet gelukkig bij LTJ kantoormeubelen terecht gekomen, zij hadden precies wat ik nog had.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dag Ronald, bedankt voor de mooie review! Veel plezier met je kantoormeubelen.

• Jozef Hooyberghs

prijs en kwaliteit

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dank voor de mooie review!