LTJ kantoormeubelen

LTJ kantoormeubelen

LTJ-Kantoormeubelen levert kwalitatieve kantoormeubelen tegen scherpe prijzen. Wij leveren bijna alle meubelen uit voorraad vanuit het 6000m2 magazijn in Den Bosch.
Kantoormeubelen, zit sta bureaus, thuiswerkplekken
9,1

• M. Braad
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Prachtige bladen! Mooi binnen gebracht en solide materialen

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dank voor je review en de tijd die je hebt genomen om ook alle producten welke je hebt gekocht te beoordelen.

• Iris Blaauw
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Netjes geleverd, de vergeten schroeven keurig opgestuurd.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Bedankt voor de mooie review!

• Hoe beoordeel je LTJ kantoormeubelen?

• Mandy

Snel uit voorraad geleverd

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Goed te horen dat je tevreden bent met de stoel en onze snelle levering. We doen altijd ons best om binnen 3 werkdagen te leveren en dat lukt in 98% van alle gevallen. Wij gaan ons best doen om dat naar 99,9% te krijgen.

• Linda Westendorp

Goed contact en communicatie

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dank voor de mooie review en veel plezier met je nieuwe bureau!

• Arnoud de Bok

Goeie service. Vragen keurig en snel beantwoord. Levering volgens afspraak

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dank! Hier doen wij ons best voor: blije klanten!

• Wouter Oosterbeek
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Goede levering, top kwaliteit, snelle reactie van klantenservice. Enige minpuntje is dat de beschrijving van hoe het bureau in elkaar gezet moest worden, iets duidelijker kon. Al is dat uiteindelijk wel gelukt en ben ik er dus erg blij mee!

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Bedankt voor de positieve woorden. De bureaus zijn over het algemeen eenvoudig te monteren maar soms is het, net als bijvoorbeeld bij IKEA, inderdaad even zoeken de eerste keer. Wij hebben ook video's gemaakt om onze klanten verder te helpen als het heel even niet lijkt te lukken.

Ik ben blij te horen dat het is gelukt en wens je veel plezier met je bureau!

• Denny van der Ven
    Geverifieerde klant van LTJ kantoormeubelen

Makkelijk bestellen. En daarna snelle en correcte levering. Goede kwaliteit.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Dank voor de mooie review!

• Maarten
    Review voor LTJ kantoormeubelen

Goede kasten, bureaus en stoelen. Snel geleverd.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Bedankt voor het vertrouwen en de mooie order!

• Sebastiaan
    Review voor LTJ kantoormeubelen

Aan het begin van de covid epidemie eerst een Ikea bureau gekocht. Na een paar maanden toch maar gekozen om een professioneel zit sta bureau te kopen. Geen moment spijt van gehad. Ik heb het model Kaidi gekocht met een eikenblad en deze bevalt mij uitstekend. Bestelling werd snel en netjes geleverd.

Antwoord van LTJ kantoormeubelen

Ik werk hier op kantoor al jaren achter hetzelfde bureau, bevalt mij ook prima! Dank voor je reactie.

• Horneman
    Review voor LTJ kantoormeubelen

Dit bedrijf heeft een magazijn vol excuses en die worden wel ruimschoots geleverd maar uiteraard ontvang je als klant liever je bestelde product :)

Op zaterdag een werkblad besteld waarbij direct een verwachte leverdatum van de eerst volgende vrijdag werd gegeven. Die vrijdag maar even gebeld nadat ik niets had gehoord over een zending. Dat werd noodgedwongen een terugbel verzoek. Enkel werkdagen later maar een mail gestuurd want terugbellen is niet gebeurd. Die werd beantwoord met excuses. Er was iets fout gegaan bij mijn order maar dit was hersteld en de eerst volgende vrijdag mocht ik mijn bestelling verwachten. Daarna niets meer gehoord dus die vrijdag maar weer gebeld. Dat werd weer een terugbel verzoek waarop weer niet teruggebeld is. Toch nog maar een mailtje gewaagd over de levering en daarna maar besloten mijn order te annuleren.

In de reactie van LTJ Kantoormeubelen kwamen opnieuw excuses en werd de fout deze keer veroorzaakt door een "eenmalige update". Maar als ik in de toekomst opnieuw zou bellen is de kans klein dat het weer fout gaat want ze doen dergelijke updates maar eens per jaar. Dus jaarlijks een eenmalige update!? Nou ja, het was ook een eenmalige bestelling :)

Heb inmiddels hetzelfde product elders gekocht waar de bezorgkosten ook nog eens lager liggen en ik in totaal goedkoper uit ben. Een week later had ik het werkblad ook al in huis. Tussentijds meerdere updates van de andere winkel gehad dus zo kan het dus ook.

Beste heer Horneman,

Dank voor de review. Vervelend dat de bestelling niet is verlopen zoals u van ons mocht verwachten. Voor ons een reden het bestelproces nog eens extra te controleren om dit in de toekomst te voorkomen.

Team LTJ Kantoormeubelen