LaVie Home Deco

LaVie Home Deco

Verkoop van home deco en
woonaccessoires

Lidmaatschap per 19-07-2021 stopgezet

9,1

• Roxanne
    Review voor LaVie Home Deco

Superleuke en bijzondere spullen.

• Peter Groeneboom
    Review voor LaVie Home Deco

Prima webshop met hele leuke en bijzondere woonaccessoires

• Joke
    Review voor LaVie Home Deco

Prima webshop, snelle levering. De poezenmand was erg mooi, maar werd door de poes afgekeurd. Te klein misschien?
    Na retourzending kreeg ik al heel snel mijn geld terug. Prima geregeld!

• Annet
    Review voor LaVie Home Deco

Ik kreeg heel snel antwoord op de vraag of de vensterbankmanden die ik wilde er ook in een andere maat waren met uitleg waarom ze op dat moment niet op de site stonden. Vervolgens stonden ze ook op de site en kon ik ze alsnog bestellen. Levering en info daarover waren prima.

• James
    Review voor LaVie Home Deco

Product zoals verwacht. Goede service. En snel bezorgd. Prima webwinkel. Ze hebben een vaste klant erbij.

• Jeroen
    Review voor LaVie Home Deco

Zeer goede service, ga zeker vaker een order plaatsen. Snelle levering! Bij vragen krijg je adequaat antwoord. Zeer betrouwbaar bedrijf. Groet Jeroen

• David den boog
    Review voor LaVie Home Deco

Hele leuke webshop laviehomedeco, Hier een mooie rieten kist besteld,snelle levering en zijn ook erg goed bereikbaar.
    Raad deze webshop zeker aan!

• Danny Pauwels
    Review voor LaVie Home Deco

Snelle levering, goede opvolging en vooral de bezorgdheid, voor het goede verloop. Ook snel en direct antw9op mail. Super. Wij bestellen nog bij La Ice Home Deco.

• Eva Vink
    Review voor LaVie Home Deco

Hanglamp van koperdraad aangeschaft, aldus, zo zegt de omschrijving.
    Helaas ontvang ik een lamp welke is gespoten in een oranje achtige kleur.
    De afbeelding op de website komt ook niet overeen met de lelijk gespoten lamp welke ik heb ontvangen.
    Nu wil ik deze uiteraard retour sturen maar hier moet ik dan wel zelf de kosten voor betalen! Absurd.
    Misleidende tekst, misleidende afbeelding van het product!

• Lydia
    Review voor LaVie Home Deco

Wat een fijne webwinkel! Ik had eindelijk de lamp gevonden die ik zocht, maar hij bleek uitverkocht. Nadat ik een mail gestuurd had, werd ik heel vriendelijk terug gemaild dat ze hem weer aangevuld hadden. De lamp was na 2 dagen binnen. Hij hangt nu en hij is nog mooier dan verwacht

• C.W.de Bruinc
    Review voor LaVie Home Deco

Ik heb een klok bij U besteld waarvan ik in de winkel fouten constateerde.H
    Zag dezelfde klok op jullie website, maar was bang voor deze fouten bij deze
    bestelling.Alvorens te bestellen heb ik tel.kontakt met U gezocht en aangegeven wat
    deze fouten waren. Een Heer verzekerde mij dat deze klok in orde was. Heb hem
    ontvangen en de klok is goed, zonder fouten.
    Hartelijk dank voor de goede service.
    Mevrouw C.W. de Bruin.s

• Jan Brink
    Review voor LaVie Home Deco

Maandag besteld, met verzoek met kerstpapier in te pakken. Dinsdag de 3 artikelen al mooi ingepakt thuis. Perfect.

• Ilona
    Review voor LaVie Home Deco

Supergave klok besteld voor aan onze muur.
    Leuke prijs, vriendelijke klantenservice (via mail).
    Ben er superblij mee!!!

• eddy
    Review voor LaVie Home Deco

goede dag.met eddy ik ben te vrede met de groot wand klok alleen moet ik wel even zoeken hoe je moest betalen.en de klok was op tijd hier .groed jes

• Fokje
    Review voor LaVie Home Deco

Zeer te vreden mooi eier mand kado voor mijn moeder

• a gevers

prima

• M. van Mill
    Review voor LaVie Home Deco

Met veel vriendelijkheid en in alle rust werd ik telefonisch te woord gestaan! Heerlijk als je enigszins wat gespannen nog snel een cadeau wilt regelen voor een bruiloft twee dagen later. Zo snel als mogelijk was had ik mijn bestelling in huis, op tijd voor ons bruidspaar! Een geweldige ervaring! Een aanrader! Bovendien gaat het om een webshop met veel leuke artikelen! Mijn complimenten!!!

• Linda

Prima!

• Abbink
    Review voor LaVie Home Deco

De vensterbankmanden zijn erg mooi!!!

• carin

erg tevreden