Label Kiki

Label Kiki

Stijlvolle sieraden en accessoires zonder gedoe. Hoge kwaliteit sieraden ontworpen in Nederland en met veel liefde gemaakt.
9,6
Filter 846 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 413 met beschrijving

• Marja
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Al meerdere malen iets besteld hier. Kettinkjes met bedel en armbandjes blijven ondanks intensief dragen mooi en verkleuren niet. Blij mee!

• Marianne van der Laan
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Snelle bezorging. Altijd leuke oorbellen! Zorgvuldig verpakt.

• Hoe beoordeel je Label Kiki?

• Tineke
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Kraaltjes waren kleiner dan op de foto getoond

• Elvier Vlug
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Goede service...armband was net te klein. Na mail contact te hebben gehad heb ik armband retour gestuurd en kreeg ik een grotere thuisgestuurd. Ben er erg blij mee en draag deze met plezier.

• Sarah Barend
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Hele mooie en unieke items. Je krijgt een duidelijke beschrijving bij je sieraden zodat ze zo mooi mogelijk blijven. Ik ben tevreden!

• Yoni Aerts
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Snelle levering, leuk ingepakt en kettinkje voldoet aan de verwachting!

• MOMCo Curaçao
    Review voor Label Kiki

Beautiful collections. We love the quality. Perfect service. Very happy to bring this collection into our store.

• Ashley Waegemans
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Heel blij met mijn nieuwe oorbellen. Ik had er op Social media gezien, deze waren niet meer te krijgen in de webshop. Na een berichtje gestuurd te hebben, kon ik ze binnen no-time bestellen. Super! Top service, snelle levering en een gezellig pakketje!

• Deborah

Ik had contact

• Marlene de Haan-van Toorn
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Geweldig leuke webshop. Mooie prijzen en mooie producten

• Nicole
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Deed vol enthousiast een bestelling, was voor Valentijn. Ze verstuurde mij een verkeerde maat van armband, 18 cm inplaats van 19 cm. Er was een tweede armband bij in mijn bestelling die in de beschrijving 16 cm +3 verlening stond, ook die was 14 cm met 3 cm verlening. Na contact kreeg ik een mail voor retour. Het kostte mij 10.65 euro, bij aankomst retour zouden ze een gepaste oplossing geven, nieuwe versturen. Maar voor mijn retour wat helemaal mijn fout niet was konden ze niets doen was hun antwoord. Dus ik bedankte wijselijk voor de GOEDE service en liet mijn geld terugstorten. Dit noem ik een schande, als ge een fout maakt zet het dan recht. Daarna van alle uitvluchten dat het hun ook geld kost verzenden. Dat ik terug stuurde zonder hun reactie. Sorry ik kreeg onmiddellijk bericht om te retourneren in mijn mailbox. Dus voor mij en voor wie het cadeau bedoeld was een triestige zaak. Dus let op bij
    retour vanuit België en gepaste oplossing komt niets in huis. Ben er nog boos om.

• Lizette
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Er zijn weer prachtige oorbellen gekomen. Heel blij mee!

Antwoord van Label Kiki

Hi Lizette,
    Bedankt voor je mooie review!
    Heel veel plezier van je nieuwe oorbellen :)
    Liefs Terra

• Adriana Prinsen
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Super mooie oorbel en armband en fijne communicatie met de webshop

Antwoord van Label Kiki

Hi Adriana,
    Bedankt voor je leuke review!
    Veel plezier van je nieuwe sieraden <3
    Liefs Terra

• Ellie

Klantvriendelijk en snelle levering

• Leonie
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Mooie sieraden, snel verstuurd en super leuk ingepakt❤️

• Els regina paula Corthouts
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Heel tevreden over de sieraden en snelle levering

• Marije Rabenberg
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Altijd leuke sieraden! Altijd snel.in huis, leuk verpakt met een handgeschreven kaartje erbij❤️.

• Barbara Bogers
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Fijne kleine oorbellen, precies wat ik wilde en een snelle service!!!

• Kaj Heesakkers
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Duidelijke website, zeer snelle levering

• O
    Geverifieerde klant van Label Kiki

Super snelle en goede service!