Label Lazise
Label Lazise is de webshop als je op zoek bent naar mooie unieke armbandensets, kralen armbanden en Ibiza armbanden. In de webshop kun je je eigen armparty samenstellen of je kunt kiezen voor een van de leuke inspiratiesetjes. Volg ons op instagram @label_lazise
Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• Kim M
    Review voor Label Lazise

Super leuke armbandjes en zonder probleem konden ze op mijn verzoek iets langer worden gemaakt. Ook nog eens super snel verzonden. Top!

• Jannita van Binsbergen
    Review voor Label Lazise

Super mooi en snelle levering!!!

• Hoe beoordeel je Label Lazise?

• Evelien
    Review voor Label Lazise

De nieuwe armbandjes zijn prachtig, snel geleverd 👍

• Eefje
    Review voor Label Lazise

Erg leuke armbandjes. Bestelling de volgende dag al leuk verpakt in huis. En wil je een aanpassing in een bestaand armbandje? Alles is mogelijk. Super!

• Saskia Spikman
    Review voor Label Lazise

Snelle levering en mooi ingepakt 👌

• Annette Bruil-Hofs
    Review voor Label Lazise

Het uitpakken van de bestelling alleen is al een feest. Elke armband is spart mooi verpakt en elk pakketje heeft een andere verpakking en sticker met een andere tekst. De armbandjes zijn erg mooi gemaakt. En het dragen is echt een feest.

• Jolanda Bosmans
    Review voor Label Lazise

Op de foto vond ik het mooier dan in het echt

• Evelien
    Review voor Label Lazise

Prachtige armbandjes.Super snelle levering en mooi verpakt, het uitpakken is al een belevenis op zich.

• Karlijn
    Review voor Label Lazise

Superleuke webshop en topservice! Ik had een kortingsactie net te laat gezien, maar uiteindelijk de korting toch gekregen! Echt een aanrader voor elke vrouw die van mooie sieraden houdt 😃

• Jannet
    Review voor Label Lazise

Super goede service en heel blij met mijn bestelling. Klein probleempje met een armbandje wat snel en top is opgelost. Ik beveel deze webshop zeker aan !

• Yvonne
    Review voor Label Lazise

Snelle levering en super mooie armbandjes! Heel blij mee :)

• Safira
    Review voor Label Lazise

Goede service, en mooie kwaliteit☺️

• Rooz
    Review voor Label Lazise

Wow, super blij met mijn bestelling. De kleuren komen precies overeen met wat ik op de foto zag. Een feestje om uit te pakken! Bedankt, ook voor de snelle levering

• Petra
    Review voor Label Lazise

Je bestelling wordt prachtig verpakt met veel zorg! Snelle levering, echt supergoed!

• Stefina Martins
    Review voor Label Lazise

Supersnelle levering van de mooie oorbellen! En superleuk ingepakt! Echt een kadootje wat op de deurmat valt!

• Esther van den Berg
    Review voor Label Lazise

Mooie kwaliteit prijs verhouding!
    De kralen blijven mooi van kleur
    Snelle verzending en erg verzorgd en mooi verpakt allemaal

• Sabine
    Review voor Label Lazise

Leuke artikelen en goede service, bestelling heel mooi ingepakt.