Label Lique

Label Lique

Je bent op je mooist als je bent wie je bent. Label Lique, mijn prachtige sieradenwinkel waar ik mijn handgemaakte edelsteen sieraden verkoop. Wist je dat edelstenen mooie eigenschappen bezitten? Ze kunnen jou bijvoorbeeld tot steun zijn en jou ook weer laten stralen.
9,7

• Magdalena
    Geverifieerde klant van Label Lique

Een prachtig mooi armband die ook nog eens prachtig is verpakt! Echt helemaal top! Aanrader dus!

• Leoni Verhoeven
    Geverifieerde klant van Label Lique

Mooi cadeautje, persoonlijk kaartje erbij en heel mooi verpakt! Enige minpunt bezorging van Post NL is ruim 1,5 week onderweg geweest. Gelukkig optijd besteld. Vanuit Label Lique erg tevreden dus!

Antwoord van Label Lique

Dank je wel voor je mooie review. Gelukkig dat je op tijd had besteld, wel jammer van Post.NL dat je zo lang moest wachten. Gelukkig (wat ik weet) komt het weinig voor. Veel draag plezier van je mooie sieraad.

• Hoe beoordeel je Label Lique?

• Shirley
    Review voor Label Lique

Top producten. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Betrouwbaar bedrijf, goede service, vriendelijke eigenaar, snelle levering en absoluut topkwaliteit edelstenen.

Bij het uitpakken maakte m'n hart een sprongetje. ♥️ Netjes verpakt, prachtig sieraad. Aan elk klein detail is gedacht. Overduidelijk dat het met liefde wordt gemaakt.

Wie een betekenisvol, mooi en origineel cadeau zoekt (voor een ander of jezelf), kan terecht bij Label Lique.

100% aanbevolen!

Antwoord van Label Lique

Hi! Wat een mooie en fijne review, dank je wel!
    Heel erg graag gedaan en heel veel plezier van je prachtige uitgezochte sieraden.