Label Zero
Label Zero is gespecialiseerd in kinderkamer decoratie. Saaie muur? Dan hebben mooie unieke wanddecoratie. Is je kindje bang in het donker? Met onze sfeervolle nachtlampjes slaapt je kindje als een roos.
9,6
  • Sharon Winthagen
    Geverifieerde klant van Label Zero

Mooie producten en perfecte communicatie met de eigenaar! Top top top!

• Joyce
    Review voor Label Zero

Netjes ingepakt en word heel goed op de hoogte gehouden via de mail!
    Erg blij met de mooie muurcirkels voor onze dochter, handig ophang systeem en mooie kwaliteit van afdruk. Een dikke dikke dikke aanrader!

• Hoe beoordeel je Label Zero?

• Ilse
    Geverifieerde klant van Label Zero

Zeer positieve ervaring met dit bedrijfje! Vriendelijk, behulpzaam en zeer snelle levering.

• Nikita
    Review voor Label Zero

Wat een top bedrijf. Ik wilde iets wat (nog) niet in het assortiment zat. De hebben het voor ons ontworpen en aangepast waar nodig. Het is echt prachtig geworden! Nogmaals super bedankt!

• Muurcirkel
    Review voor Label Zero

Mooie muurcirkel besteld van jungle thema 60 cm groot. Erg blij mee en maakt de kinder kamer op een makkelijke manier een stuk leuker.

• Kim
    Review voor Label Zero

Super snelle levering, fijne service en echt super mooie items! Legt ook goed uit over hoe de muurcirkels het beste op te hangen. Meer dan tevreden!

• Manoek
    Review voor Label Zero

Mooie muurcirkels en babymobielen! Heel blij mee! Passen perfect in onze babykamer. de cirkels zijn heel makkelijk op te hangen aan de muur!