Label2x
Bij Label2X kun je terecht voor leuke en unieke producten voor in en om je huis, maar ook voor het opfleuren van je kantoor. Van muurcirkels voor binnen en buiten, tot een mooi naambordje voor aan je voordeur of op kantoor, of wat dacht je van een leuke poster voor op de kinderkamer... Aan iedereen wordt gedacht. Ook vindt je hier notitieblokjes, boodschappenlijstjes, ansichtkaarten en leuke stickers voor op dat ene cadeau te plakken.
interieur Exterieur
Filter 277 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 272 met beschrijving

• Kim
    Geverifieerde klant van Label2x

Top, mooie producten, snelle verzending. Ik ben al een aantal jaren fan van Sanne haar webshops 😊

• Ils Van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Label2x

Mooie en snelle bestelling!

• Hoe beoordeel je Label2x?

• Mandy Akerboom
    Geverifieerde klant van Label2x

Leuk aanbod, mooi service met mail updates, goed verpakt en bezorgt. Ze hangen nu mooi aan de muur.

• Veronique Martens

Duidelijke communicatie aangaande levertijd

• Marieke Bolder
    Geverifieerde klant van Label2x

Heel klantvriendelijk, denken met je mee!

• Piet Boonstoppel
    Geverifieerde klant van Label2x

Snelle levering idd,ziet er heel mooi uit,maar het ophangen zou via een bijgevoegde uitleg duidelijker kunnen.Heb daar al o er gebeld

• Ria Oost
    Geverifieerde klant van Label2x

Mooi product, stevige kwaliteit, snel en goed ingepakt geleverd

• Marie José Merk

Goede service

• Diana Walraven
    Geverifieerde klant van Label2x

Fijne duidelijke communicatie wat veranderd kon worden.
    Helder en daar houd ik erg van.

• Susanne Keessen
    Geverifieerde klant van Label2x

Snelle levering, goede service, heel mooi naambordje, heel blij mee!

• Jacqueline Westerveld
    Geverifieerde klant van Label2x

Snel geleverd en mooie producten

• Esther Hanegraaf

Super

• Joanne Van Uitert
    Geverifieerde klant van Label2x

Hele snelle levering! Super netjes!

• Marcel de Jong
    Geverifieerde klant van Label2x

Bestelling en betaling ging fantastisch, klantenservice was minder

• D B
    Geverifieerde klant van Label2x

Snelle levering, goede communicatie, mooie producten.

• Lizzy Wessels
    Geverifieerde klant van Label2x

Via Label2X heb ik mijn zakelijk logo op een muurcirkel met een diameter van 100 cm van dibond laten printen. Ik heb dit eerder op plexiglas laten doen via een andere partij, maar dat was absoluut geen succes. Via Google kwam ik met Maikel van Label2X in contact. Eerst via de chat en daar werd dezelfde dag (op zondag!l) nog op gereageerd. Vervolgens hebben we per mail en telefonisch contact gehad en opnieuw even plezierig en servicegericht. Hij heeft supersnel geschakeld. Uiteindelijk heb ik de bestelling om 16.00u geplaatst en de volgende ochtend kreeg ik 'em om 09.30u al binnen. En wat een geweldige kwaliteit! Kan niet anders zeggen, dan dat ik keer op keer positief ben verrast. Daarna nog een muurcirkel en een deurbordje besteld en wederom zo ontzettend fijn geholpen. Niets is teveel, dus ik kan ze echt aan iedereen aanraden!!!

• Rob De Vries
    Review voor Label2x

Wat een Top product!!, snelle levering, makkelijk te bestellen en prima prijs/kwaliteit....

• Lucie
    Geverifieerde klant van Label2x

Super goede ervaring met dit bedrijf. Mooie cirkels ontvangen. 1 ophangsysteem niet goed. Na melding gelijk nieuwe opgestuurd. Snel antwoord op je vragen.

• Esther Buikema
    Geverifieerde klant van Label2x

Hele mooie mat en de aftel kalender is ook erg leuk! Mijn zoontje kijkt altijd zo uit naar Sinterklaas en nu kan hij het zelf bekijken hoelang nog ;-)

• An De Gols

Perfect