Label2x
Bij Label2X kun je terecht voor leuke en unieke producten voor in en om je huis, maar ook voor het opfleuren van je kantoor. Van muurcirkels voor binnen en buiten, tot een mooi naambordje voor aan je voordeur of op kantoor, of wat dacht je van een leuke poster voor op de kinderkamer.
Filter 749 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 626 met beschrijving

• Janssen
    Geverifieerde klant van Label2x

Wat langere levertijd, maar naar zeer goed contact uiteindelijk een mooi product geleverd gekregen!

• jan

perfect gewoon

• Hoe beoordeel je Label2x?

• Annie
    Geverifieerde klant van Label2x

Goede service, konden cijfers en letters van namen niet volledig centreren, want verschil in lengte, werd contact opgenomen of het wel klopte zoals we hadden aangeleverd. Ja dus en opdracht conform uitgevoerd.

• Patricia

Snelle levering, mooie kwaliteit

• Lammie Lubberts
    Geverifieerde klant van Label2x

Super snelle levering, mooi produkt, ik had iets fout in de tekst gezet, kreeg gelijk een mail of dat juist was, niet dus, ze hebben het gelijk aangepast, goede service

• Lisette
    Geverifieerde klant van Label2x

Prachtige muurcirkel, heel goed verpakt. Netjes op tijd binnen

• -
    Geverifieerde klant van Label2x

De bestelling duurde wat langer dan verwacht, hierdoor net na de verjaardag ontvangen helaas. Echter tevreden over het persoonlijke naambordje, goede prijs-kwaliteit.

• Iris
    Geverifieerde klant van Label2x

Naambord besteld bij label2x. Helaas was de tekst er niet mooi op gedrukt van de 1 is de horizontale lijn zat lager dan de bovenkant van de verticale lijn en de

• Myrthe Brinkman
    Geverifieerde klant van Label2x

Snelle levering en het naambordje ziet er mooi uit!

• Remie van Oosterhout
    Geverifieerde klant van Label2x

Precies zoals ik t wilde hebben en snel geleverd.

• sandra Kuiper

Superleuk, netjes en duidelijk

• Aernoudt Becking
    Geverifieerde klant van Label2x

Duidelijke site, snelle en correcte levering.

• Femke Wellner
    Geverifieerde klant van Label2x

De bestelling ging goed en de verzending was redelijk vlot. We vonden alleen het ophangen niet zo makkelijk als dat het leek.

• Harry
    Geverifieerde klant van Label2x

Duidelijke omschrijving van het product en de levering was keurig op tijd.

• Huis van Geluk
    Geverifieerde klant van Label2x

Blij met mijn aankoop. Ziet er uit zoals op de foto's. Nette service.

• Miranda Nieuwland
    Geverifieerde klant van Label2x

Mijn bestelde bordje kwam met boorgaten binnen terwijl ik zonder besteld had, op zich foutje kan gebeuren, maar het bedrijf reageert niet op mail, telefonisch ook onbereikbaar.

• Denise S
    Geverifieerde klant van Label2x

Goede service. Duurde wat langer door de feestdagen, maar geheel begrijpelijk.

• Robert Uijtdewilligen
    Geverifieerde klant van Label2x

Heel mooi naambordje en super goede service dankjewel

• Eva
    Geverifieerde klant van Label2x

Correcte levering. Bij bestelling reeds duidelijk dat het door een overvloed aan bestellingen ietwat langer kon duren, maar geen probleem als je vo

• Evi
    Geverifieerde klant van Label2x

Snelle levering! Zoveel leuke dingen! Echte aanrader!