LaderThuis.nl

LaderThuis.nl

Alles voor jouw laadpaal aan huis!

- Binnen 15 werkdagen geinstalleerd
- Altijd eerlijk en kloppend advies
- Geen derde partijen
Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

• Jaco
    Review voor LaderThuis.nl

Ik heb 4 jaar geleden een lader laten plaatsen door hen. Toen hebben ze alles prima in orde gemaakt. Na plaatsing van zonnepanelen bij ons 2 maanden geleden kon ik geen gebruik maken van Eco-Smart. De zonnepanelen liepen niet via de load balancer. Ik heb Fred gesproken en die regelde direct hulp. Nadat supermonteur Marcel het euvel had opgelost deed de Eco-Smart het alsnog. Ik vind het super zoals ze dat hebben opgelost. Bovendien een goed team met aardige mensen. Helemaal TOP.

Antwoord van LaderThuis.nl

Dankjewel Jaco voor je review! Wij zijn blij dat we je konden helpen en dat alles nu werkt. Veel succes met je lader! Groetjes, Team LaderThuis

• Diederik van den Bouwhuijsen

actieve communicatie ontbreekt

• Hoe beoordeel je LaderThuis.nl?

• harald

uitstekend opgelost !!

Antwoord van LaderThuis.nl

Bedankt voor de 5 sterren Harold! Wat fijn om te horen dat het uitstekend is opgelost.

• Harald Erkens
    Geverifieerde klant van LaderThuis.nl

bestelling niet compleet ( niet ontvangen en bij iedere keer insteken r
    error code 106)

• S.Hoevelaken
    Review voor LaderThuis.nl

Wat een geweldige ervaring. Een heel groot compliment naar de monteurs die het laadstation hebben geplaatst vandaag. Sean, Milan en Ramon door jullie raad ik iedereen aan om een laadstation te laten plaatsen via Lader thuis. Heel erg bedankt voor alle goede zorgen..!!

Antwoord van LaderThuis.nl

Bedankt voor je positieve review. Heel fijn om te zien dat onze monteurs zo te werk zijn gegaan. Veel plezier met het gebruiken van je laadstation!

• Y S Pan

Zeer kundig en klantvriendelijk

Dankjewel voor je review en de 5 sterren! We zijn blij met zulke complimenten

• Marcel Bastiaan Groeneveld
    Geverifieerde klant van LaderThuis.nl

Snelle levering tegen scherpe prijs en geen bezorg kosten.

Antwoord van LaderThuis.nl

Dankjewel voor je review en de 5 sterren Marcel! Veel plezier met je bestelling.

• Arjen Okx
    Geverifieerde klant van LaderThuis.nl

Was iets mis gegaan meter bestelling. Na een telefoontje snel opgelost.

• Marc Vens
    Geverifieerde klant van LaderThuis.nl

Het was wel even wachten op de onderdelen maar alles werd duidelijk en correct gecommuniceerd.

• A. van Beek
    Review voor LaderThuis.nl

Hele goede ervaring met Laderthuis. Goede intake, snel de offerte en binnen een week was de lader thuis geplaatst en wel!
    Zeer tevreden.

• Bart Harent
    Geverifieerde klant van LaderThuis.nl

Mooi product maar te late levering. Twee dagen later pas verstuurd dan wat op de website vermeld is. Hierdoor kwam de installateur voor niks langs.

• John
    Review voor LaderThuis.nl

Mee gedacht met de ombouw van de meterkast. Alles netjes gedaan volgens afspraak.

• Richard
    Review voor LaderThuis.nl

Traject voor aanschaf laadpunt ging vanaf eerste contact soepel. Vraagpunten werden helder beantwoord en offerte was compleet. Geen verrassingen achteraf. Ook installatie werk vakkundig en met prima team uitgevoerd.

• Siem
    Review voor LaderThuis.nl

Particuliere levering ging snel. Vanwege 40m traject 8 man erop gezet en binnen 4 uren is de klus netjes met weinig overlast geklaard. Over het traject is er 1 tuintegel gebroken. Gezien het mensenwerk is en blijft, zeker te overzien. Communicatie met de uitvoerders ging heel netjes. Compleet en efficiënt.

• Michel D
    Review voor LaderThuis.nl

Zeer goede communicatie en vlotte levering en installatie van de laadpaal, service erg goed ervaren, zou dit bedrijf aan een ieder aanbevelen, ze doen, wat ze zeggen!

• H. Mulder
    Review voor LaderThuis.nl

Uitstekende ervaring. Verkoop en monteurs zijn heel erg toegankelijk, behulpzaam en vriendelijk en leveren perfect werk af. Voorbeeld voor andere bedrijven.

• S. Smits
    Review voor LaderThuis.nl

Goede service en communicatie. En goede vaklui.

• A.W Nipius
    Geverifieerde klant van LaderThuis.nl

Product werd binnen 24uur keurig afgeleverd.

• Marius Groenenberg
    Geverifieerde klant van LaderThuis.nl

Goed advies en snelle service. Binnen 1 dag in huis, erg prettig als je snel een nieuwe laadkabel nodig hebt.

• Hans
    Review voor LaderThuis.nl

Professionele en vakkundige aanpak, goed advies en prima uitvoering. Erg tevreden!