LagerKoning.nl

LagerKoning.nl

Meer Dan 30.000 Verschillende Lagers. Voor Elke Toepassing Het Juiste Product. Bestel Nu! Groot Aanbod & Snelle Levering. Bekijk Ons Assortiment Lagers & Bestel Eenvoudig Online! Het grootste assortiment. Gratis verzending v.a €75. Snelle levering.
8,4

• Cas
    Review voor LagerKoning.nl

Ze hebben echt alles. Maat invoeren en klaar. Had een setje lagers nodig voor de motor (achterbrug en achterwiel), even de maat opgezocht bij de motorzaak website, maat intikken bij lagerkoning.nl en voor een fractie van de prijs kan je alle benodigde lagers en keerringen gemakkelijk in 1 keer bestellen. Mooi spul, mooie prijs, blij mee :).

• Rico
    Review voor LagerKoning.nl

Item wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden. Dat wil dus niet zeggen dat het dan ook geleverd is. Voor een bedrijf met een 24/7 cultuur is de verzendtijd veel te lang. Ik heb de reviews van dit bedrijf bekeken en een score 10 bij 3 reviews is zeker haalbaar .

• Hoe beoordeel je LagerKoning.nl?

• Ron

Snelle Levering.

• Bert
    Review voor LagerKoning.nl

Ik bestelde een lager van maar 4 euro bij hun online en daarin hadden ze vier typen. Het type wat ik hun opgaf hadden ze op dit moment niet meer op voorraad. Ze belde mij of ze een ander lager mochten toezenden wat eigenlijk duurder was maar wel voor dezelfde prijs en niet was gesloten aan 1 kant tegen stof. Bovendien moest deze wat gesmeerd worden met vet. Ook kwam het lager van een andere fabrikant. Maar de maten waren exact hetzelfde. Waar vindt je nog zo'n service. Ik stond er perplex van. En dat bij de eerste bestelling bij hun ooit voor een paar euro. Ik besteld nooit meer ergens anders.

• Mathieu
    Review voor LagerKoning.nl

Scherp geprijsd, snelle service en klantvriendelijk

Ik had twee lagers besteld en de verkeerde waren geleverd.
    Gebeld en gedurende het gesprek werden de juiste alsnog nageleverd zodat ik de volgende dag de juiste had.
    Vergissen is menselijk. De snelheid en klantvriendelijkheid zijn hier prima op orde.