Laloli
Laloli sieraden maakt handgemaakte sieraden in Amsterdam

• Marga Donehoo
    Geverifieerde klant van Laloli

Creative and unique pieces. Good value for money. Ordering and delivery was easy.

Antwoord van Laloli

Hallo Marga, Bedankt voor je leuke recensie! Fijn dat je nog bij ons winkelt. Vriendelijke groeten van ons, Laloli sieraden

• Cocky van Bragt

mooie oorbellen, geen 13 in een dozijn

Antwoord van Laloli

Hallo Cocky, Jij hebt zeker hele mooie oorbellen gekocht! Heel veel plezier ermee en enorm bedankt voor je mooie recensie! Daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groeten van laloli sieraden.

• Hoe beoordeel je Laloli?

• willy nijboer
    Geverifieerde klant van Laloli

een enorme aanrader voor hun prachtige creaties sieraden! het wordt prachtig verzorgd en snel thuisbezorgd 👍

Antwoord van Laloli

Hallo Willy! Geweldig bedankt voor je leuke recensie! We zijn heel blij met je sterren! Groeten van ons alle drie van laloli sieraden.

• bob nunescardozo
    Geverifieerde klant van Laloli

Mooie sieraden voor een relatief kleine prijs. Ben al jaren klant. De dames maken ook in opdracht mooie sieraden. Veder snelle goed verzorgde levering

Antwoord van Laloli

Hallo Bob, Wat leuk dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor je aardige beoordeling en je nieuwe aankoop!
    Wederom 5 sterren voor jou terug *****

• Sandra Langereis
    Geverifieerde klant van Laloli

Sieraden die uitblinken in creativiteit, vakkundigheid en kwaliteit, liefdevol voor je verpakt met leuke tips voor verrassende manieren van dragen - en nog betaalbaar ook.

Antwoord van Laloli

Hallo Sandra, Bedankt voor je ontzettende leuke en mooie recensie! En bedankt voor je aankopen, Je hebt ons blij gemaakt! Groeten van ons alle drie, Sandra Monique en Marianne

• Mirte van Wingerden
    Geverifieerde klant van Laloli

Een sieraad van Laloli is het ideale cadeau! Ik ben heel erg blij met de webwinkel.

• marja meijssen
    Geverifieerde klant van Laloli

Het zijn fantastische creatieve lieve meiden . Ze zullen er alles aan doen om een sieraad te maken die helemaal bij jou past

Antwoord van Laloli

Hallo lieve Marja! Bedankt voor je geweldige compliment! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Groeten van ons 3 van Laloli

• Maureen U

Mooie bijzondere handgemaakte sieraden

Antwoord van Laloli

Hallo maureen! Bedankt voor je mooie recensie! Veel plezier met de mooie bellen en vriendelijke groeten van ons!

• Judith GOES
    Geverifieerde klant van Laloli

Prachtig sieraad en snelle persoonlijke service!

Dank je wel Judith! Wat een mooie recensie! Groeten van ons 3

• Henri Faun
    Geverifieerde klant van Laloli

Snelle levering met een vriendelijk persoonlijk briefje erbij. Mijn vrouw draagt al jaren de unieke sierraden van Laloli. De webshop geeft dezelfde service als de winkel.

Antwoord van Laloli

Hallo Henri, Hartelijk bedankt voor de super mooie recensie! En ook dank aan je vrouw die onze sieraden graag draagt. Vriendelijke groeten van ons alle drie. Laloli