Laloli
Laloli sieraden maakt handgemaakte sieraden in Amsterdam

• Mirte van Wingerden
    Geverifieerde klant van Laloli

Een sieraad van Laloli is het ideale cadeau! Ik ben heel erg blij met de webwinkel.

Antwoord van Laloli

Hoi Mirte! Bedankt voor je mooie recensie! Wij zijn erg blij met jou! Groeten van ons alle 3 xxx

• marja meijssen
    Geverifieerde klant van Laloli

Het zijn fantastische creatieve lieve meiden . Ze zullen er alles aan doen om een sieraad te maken die helemaal bij jou past

Antwoord van Laloli

Hallo lieve Marja! Bedankt voor je geweldige compliment! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Groeten van ons 3 van Laloli

• Hoe beoordeel je Laloli?

• Maureen U

Mooie bijzondere handgemaakte sieraden

Antwoord van Laloli

Hallo maureen! Bedankt voor je mooie recensie! Veel plezier met de mooie bellen en vriendelijke groeten van ons!

• Judith GOES
    Geverifieerde klant van Laloli

Prachtig sieraad en snelle persoonlijke service!

Dank je wel Judith! Wat een mooie recensie! Groeten van ons 3

• Henri Faun
    Geverifieerde klant van Laloli

Snelle levering met een vriendelijk persoonlijk briefje erbij. Mijn vrouw draagt al jaren de unieke sierraden van Laloli. De webshop geeft dezelfde service als de winkel.

Antwoord van Laloli

Hallo Henri, Hartelijk bedankt voor de super mooie recensie! En ook dank aan je vrouw die onze sieraden graag draagt. Vriendelijke groeten van ons alle drie. Laloli

• Ria Voppen
    Geverifieerde klant van Laloli

een super leuke winkel met een prachtige collectie sieraden

Antwoord van Laloli

Hallo Ria, Bedankt voor je prachtige recensie! Vriendelijke groeten van Laloli sieraden

• Clara Veenis
    Geverifieerde klant van Laloli

Goede service! Mooie oorbellen.

Antwoord van Laloli

Hallo Clara, Bedankt voor de leuke recensie! Heel veel plezier met de mooie oorbellen en vriendelijk groeten van Laloli sieraden

• hans paape

uitzonderlijk snelle levering

Antwoord van Laloli

Hallo Hans, Bedankt voor het leuke bericht en de 5 sterren! We zijn er super blij mee.Vriendelijke groeten! Laloli sieraden

• Dinya Klijnjan

goede service

Antwoord van Laloli

Hallo Dinya, Bedankt voor de 5 sterren! Daar zijn we heel blij mee! Groeten van Laloli sieraden

• Nel Hofmeester
    Geverifieerde klant van Laloli

Prachtige sieraden, snelle levering en een fijn klantencontact.

Antwoord van Laloli

Hallo Nel, Dank je wel voor je leuke bericht! Het is leuk om te weten dat je nog steeds tevreden bent! Hartelijke groeten van ons alle drie, voor jou ook 5 sterren *****