Laloli
Laloli sieraden maakt handgemaakte sieraden in Amsterdam

• Anne-Mieke De Boer
    Review voor Laloli

Ik ben al langer dan 32 jaar een trouwe en tevreden klant. De sieraden die ik toen en daarna gekocht heb draag ik nog steeds met veel plezier. De sieraden zijn tijdloos. Als ik langskom word ik altijd gastvrij ontvangen. Ik hoop dat ik nog lang klant en fan kan blijven

Antwoord van Laloli

Hallo Anne-Mieke! Bedankt voor je geweldige leuke review. Jij bent zeker een trouwe klant van laloli. Daar zijn we heel erg blij mee! Jouw inmiddels verworven collectie is zo bijzonder met veel unieke exemplaren. We kunnen ons geen grotere reclame wensen dan dat jij al die sieraden draagt en onze creativiteit laat zien. Veel liefs van ons alle drie, ook voor je mooie dochters! Laloli sieraden

• Marieke
    Geverifieerde klant van Laloli

Prachtige sieraden, origineel, erg mooi verpakt, vriendelijke dames

Antwoord van Laloli

Hallo Marieke, bedankt voor je vriendelijke review! Heel veel plezier ermee en hartelijke groeten van Laloli sieraden

• Hoe beoordeel je Laloli?

• Anne
    Review voor Laloli

Nog nooit zo onbeschoft behandeld. De prijs wordt met 30% verhoogd na afspraken daarover en toen we daar niet meteen in mee gingen zijn we zeer onbeschoft behandeld.

Antwoord van Laloli

Hallo Anne, bedankt voor je recensie. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. Het prijsverschil heb ik duidelijk uitgelegd en was vrijblijvend voor je om te accepteren. Verder vond ik jullie gedrag niet zo netjes tegen mij en daarom ben ik mijn passie en enthousiasme om het sieraad te maken kwijt geraakt. Omdat ik het sieraad al voor 200% aandacht heb gegeven bij een proefmodel is het jammer dat het zo gegaan is. Mijn energie is niet meer voor dit collier en ik vind dat ik nu mijn tijd beter kan gebruiken voor andere bijzondere stukken. Ik heb zoiets nog niet eerder meegemaakt maar het gevoel is heel belangrijk bij ons werk en vandaar mijn beslissing. Ik hoop dat je een ander passend sieraad zult vinden als cadeau. Ik heb van deze situatie geleerd dus zo is er gelukkig ook altijd iets positief bij een negatieve ervaring en recensie. Het ga je goed! Sandra van Laloli sieraden

• C. Vergeer
    Geverifieerde klant van Laloli

Leuke, aparte sieraden. Leuk en netjes verpakt. En snel geleverd.

Antwoord van Laloli

Hartelijk bedankt voor uw leuke recensie! Fijn dat u tevreden bent. Vriendelijke groeten van laloli sieraden.

• Marjolein Baaij

Snelle levering in prachtige verpakking en een mooi sieraad ๐Ÿ˜€

Antwoord van Laloli

Hallo Marjolein! Bedankt voor je leuke reactie. Heel veel plezier met het mooie sieraad.
    Vriendelijke groeten van ons alle drie van Laloli sieraden.

• Marga Donehoo
    Geverifieerde klant van Laloli

Creative and unique pieces. Good value for money. Ordering and delivery was easy.

Antwoord van Laloli

Hallo Marga, Bedankt voor je leuke recensie! Fijn dat je nog bij ons winkelt. Vriendelijke groeten van ons, Laloli sieraden

• Cocky van Bragt

mooie oorbellen, geen 13 in een dozijn

Antwoord van Laloli

Hallo Cocky, Jij hebt zeker hele mooie oorbellen gekocht! Heel veel plezier ermee en enorm bedankt voor je mooie recensie! Daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groeten van laloli sieraden.

• willy nijboer
    Geverifieerde klant van Laloli

een enorme aanrader voor hun prachtige creaties sieraden! het wordt prachtig verzorgd en snel thuisbezorgd ๐Ÿ‘

Antwoord van Laloli

Hallo Willy! Geweldig bedankt voor je leuke recensie! We zijn heel blij met je sterren! Groeten van ons alle drie van laloli sieraden.

• bob nunescardozo
    Geverifieerde klant van Laloli

Mooie sieraden voor een relatief kleine prijs. Ben al jaren klant. De dames maken ook in opdracht mooie sieraden. Veder snelle goed verzorgde levering

Antwoord van Laloli

Hallo Bob, Wat leuk dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor je aardige beoordeling en je nieuwe aankoop!
    Wederom 5 sterren voor jou terug *****

• Sandra Langereis
    Geverifieerde klant van Laloli

Sieraden die uitblinken in creativiteit, vakkundigheid en kwaliteit, liefdevol voor je verpakt met leuke tips voor verrassende manieren van dragen - en nog betaalbaar ook.

Antwoord van Laloli

Hallo Sandra, Bedankt voor je ontzettende leuke en mooie recensie! En bedankt voor je aankopen, Je hebt ons blij gemaakt! Groeten van ons alle drie, Sandra Monique en Marianne