Laloli
Laloli sieraden maakt handgemaakte sieraden in Amsterdam

• Inge van Beurden
    Geverifieerde klant van Laloli

Mooie website en duidelijk.
    Gezocht en gevonden. Mooi oorknopen (goldbladed). Prachtig en cf. afbeelding. Mooi persoonlijk aandachtsbriefje bijgesloten.

Antwoord van Laloli

Hallo Inge, Wat leuk dat je ons gevonden hebt! Het is ook leuk om te lezen dat je onze website mooi en duidelijk vindt. Veel plezier met de mooie oorbellen en hartelijk bedankt voor je 5 sterren! Vriendelijke groeten van ons, Laloli sieraden.

• Thea Stevens
    Geverifieerde klant van Laloli

Prachtige sieraden iedere keer weer verassend. Voor ieders portemonnaie een cadeau te vinden. Ik ben al heel lang klant en dit keer voor het eerst via de duidelijke website besteld. Ging prima

Antwoord van Laloli

Hallo Thea, Wat een leuke recensie voor Laloli! Je bent zeker al heel lang klant en we zijn blij met je! Hartelijk bedankt en groeten van ons alle drie, Laloli sieraden.

• Hoe beoordeel je Laloli?

• Coby Parlevliet
    Geverifieerde klant van Laloli

Mooie handhemaakte en apart ontwerp leuk ingepakt snelle levering
    Heb ondertussen weer paar leuke oorbellen besteld

Antwoord van Laloli

Hallo Coby, Ja inmiddels herkennen we je naam! Zo leuk. Bedankt voor je aardige recensie.
    Vriendelijke groeten van ons,
    Laloli sieraden

• Monique Kamphuis
    Geverifieerde klant van Laloli

Goede, persoonlijke service! Mooie sieraden!

Antwoord van Laloli

Hallo Monique, Bedankt voor je mooie recensie! We zijn blij dat je onze sieraden mooi vindt! Vriendelijke groeten van ons, Laloli sieraden

• Bianca Timman
    Geverifieerde klant van Laloli

Persoonlijk, kleinschalig, doen wat ze beloven.

Antwoord van Laloli

Hallo Bianca, Bedankt voor je mooie recensie! We zijn er blij mee. Vriendelijke groeten van Laloli sieraden

• Maryline Meeus
    Geverifieerde klant van Laloli

Heel originele ontwerpen, als je echt iets bijzonders wil dat erg mooi is afgewerkt. Zeer persoonlijke en vriendelijke benadering. Mijn pakje werd binnen 3 dagen thuis geleverd met een handgeschreven briefje erbij. Een aanrader!

Antwoord van Laloli

Geen oorbellen maar onze mooie ARMBAND...! En kristallen RING! Geweldig dat je er blij mee bent. Nogmaals bedankt! Laloli sieraden

• Marc Wagg
    Geverifieerde klant van Laloli

In 2016, my wife and I had our beautiful wedding rings designed, and made, by Laloli.

Since then, we have each acquired several more pieces of Laloli jewelry, and we love every piece.

Thank you so much to the Laloli team :)

Antwoord van Laloli

Hi Marc, Thank YOU so much for your purchase all the way from Canada! We were very happy you received it safely. And thank you for your beautiful stars. We love every one of them. Best wishes from Amsterdam! Laloli sieraden

• Mirte Van Wingerden
    Geverifieerde klant van Laloli

Laloli is al jaren mijn favoriete winkel en ik ben heel erg blij met de webshop. Op de valreep had ik 2 dagen voor de kerst sieraden besteld. Ontzettend fijn dat ik ze, dankzij de snelle service, een dag later al in huis had. De oorbellen zijn prachtig!

Antwoord van Laloli

Hallo Mirte! Jij bent één van onze favoriete klanten. En wat zullen ze je mooi staan die parelbellen! Een betere reclame kunnen we ons niet wensen... Je recensie gaat in de cadeautjes-lootjes pot voor Juni. Dank je wel en de allerbeste wensen voor 2022, Laloli sieraden

• Stan van Poelgeest
    Geverifieerde klant van Laloli

Eerdere 2 ervaringen ( kleine aankopen ) hebben mij dit jaar laten besluiten om 2 wat duurdere aankopen te doen voor de Kerst bij het dames-trio van LaLoLi.

En de woorden vriendelijk, behulpzaam en kwalitatief mooie pure producten, dekken mijn zins de lading van deze ambachtelijke zusjes. Aanradertje !!!!

Antwoord van Laloli

Hallo Stan, Bedankt voor je leuke recensie! We vinden het geweldig dat je zo tevreden bent. Het is de meest mooie reclame die we ons kunnen wensen! Fijne feestdagen en vriendelijke groeten van ons alle drie van Laloli sieraden

• Valentijn
    Review voor Laloli

Je wordt gewoon vrolijk van de prachtige sieraden. En het enthousiasme in de winkel is aanstekelijk.

Antwoord van Laloli

Ha Valentijn! Bedankt voor je leuke recensie en je leuke ervaring bij ons in de winkel!
    Vriendelijke groeten van Laloli sieraden